Gå til innhold

Hvordan er din forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Gjest forloveren
Skrevet

Hvordan ser den ut og hvor mye kostet den?

Når ser en forlovelsesring ikke ut som en forlovelsesring, men som vanlig ring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lisan12
Skrevet

Vi hadde glatte ringer (litt "firkantede") i hvitt gull som forlovelsesringer. Husker ikke helt, men rundt 1500/2000 pr. ring tror jeg de kostet.

Da vi giftet oss kjøpte vi 3,5mm glatte ringer i gult gull, flate utenpå og runde inni, som vi fikk garvert vår egen tekst inni. De kostet 4700,- tilsammen for to.

Er jo mange gutter som ikke har ring når man er forlovet (eller gift for den saks skyld). Da har ofte jenta en diamantring av noe slag - som gutten gav da han fridde. I dag kan man ha nesten hva man vil. Men hvis du ønsker noe andre kan se at du er forlovet/gift, så er det vel det mer tradisjonelle som gjelder - glatt ring eller diamantring.

Sjekk ut masse lekre ringer på www.gifteringen.no

Skrevet

Min forlovelsering er i hvitt og gult gull,hvitt gull i midten i ei litt tynnere stripe enn gullkantene på sidene. Hvis du skjønner.Og vi har navnene våre og forlovelsesdatoen inni.Når vi gifter oss en vakker dag (når vi får råd...) så skal vi ha nye ringer.

Vi forlovet oss på Rhodos i mai, og betalte 250 euro for begge ringene.De er håndlagde. Jeg syntes det var en helt grei pris.

Også var det så koselig å forlove seg på Rhodos. Vi var på den kjempekoselige resturanten, og hadde en topp kveld:)

Skrevet

Våre er smale, med siselering - og kjøpt på Svinesund (herlig). de kostet 999,- hehe

Gjest pluss minus
Skrevet

våre er en litt kantete gullring med en smal kantete ring utenpå det igjen bestående av hvitt gull.

selve ringen er vel 4mm bred

navn og forlovelses dato står inni med to knyttede hjerter.

kom over kvitteringen og der stod det 6590 på.

vet ik om det var for en eller to...sikkert to.

ska vi gifte oss en dag så blir det to make ringer til som vi "sveiser" sammen til 1.

blir najs det=)

Skrevet

Den har en kant (både oppe og nede) som er - tja - fasettslipt? Og midten av ringen er matt. Gult gull. Hans er likedan. Kun "Din" og så navn inni, ingen dato. Kosta rundt 3500,- for to nå nylig. ;o)

Skrevet

Våre ringer var i utgangspunktet 5 mm med mønster/siselering på kantene, og vanlig glatt i midten. Hva de kosta? Kan ikke huske det - det er leeeenge siden de ble kjøpt.

Nå er de pusset opp i anledning sølvbryllupet vårt i forrige uke, og er nå uten siselering og 2,5 mm.

Det kostet 1600 for begge.

Fiiine ringene har det blitt:-)

Gjest liti2
Skrevet

Vi hadde glatte ringer (litt "firkantede") i hvitt gull som forlovelsesringer. Husker ikke helt, men rundt 1500/2000 pr. ring tror jeg de kostet.

Da vi giftet oss kjøpte vi 3,5mm glatte ringer i gult gull, flate utenpå og runde inni, som vi fikk garvert vår egen tekst inni. De kostet 4700,- tilsammen for to.

Er jo mange gutter som ikke har ring når man er forlovet (eller gift for den saks skyld). Da har ofte jenta en diamantring av noe slag - som gutten gav da han fridde. I dag kan man ha nesten hva man vil. Men hvis du ønsker noe andre kan se at du er forlovet/gift, så er det vel det mer tradisjonelle som gjelder - glatt ring eller diamantring.

Sjekk ut masse lekre ringer på www.gifteringen.no

Våres ringer er i gult gull med litt ru overflate.På min ring er det satt en diamant oppå ringen.Dette er 10 år siden og jeg er fortsatt svært stolt over ringene.Gav mellom 8-9000 kr for de.Tegnet de selv og fikk de laget hos en gullsmed.Han har i ettertid laget disse ringene til flere par.Uten min tillatelse..:(

Skrevet

Våre er smale, med siselering - og kjøpt på Svinesund (herlig). de kostet 999,- hehe

Unnskyld men nå lo jeg godt!

Så for meg stoltenbergparet i grilldresser her nå!

Skrevet

Unnskyld men nå lo jeg godt!

Så for meg stoltenbergparet i grilldresser her nå!

det gjorde vi også :) vi hadde jo campingplass der nede da...hehe

Skrevet

jeg har ikke forlovelsesring, men jeg drømte at jeg fikk en av bark, sølv og mose, med datoen 050608 inngravert. mosen var forøvrig på sideninn mot huden. nydelig, pen og spesiell. men jeg tviler på at slikt finnes. må si jeg ble litt mutt da jeg våkna og ikke var forlova med min kjære lenger ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...