annegunn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ikke verst hvis det er flertall (turER) både ved Korsika og Londond!! ;-) Korsika stiller i entallskategorien, men jeg har ihvertfall ikke hoppet over noen år siden jeg var der første gang. London, derimot... Og så finnes det en del gode substitutter, som Manchester. Manchester er ypperlig med barnevogn, spør du meg... 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har faktisk kjent en fyr som antakelig ville foretrukket å ha det sånn dersom han skulle bo sammen med noen. Vi har ikke kontakt lenger (eks-kollega), men jeg vedder vel ganske mye på at han fremdeles bor alene. Økonomi var hans fag, jobb og livsstil inntil det parodiske. *grøsser* 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ikke jeg heller. de to siste årene, f.eks har VI mpttet betale MIN tannlege over 40.000,- jo eldre man blir jo mer sånne utgifter får man jo også = Briller tenner resepter på alt mulig Bunad hormonspiral! hehe Tenner... *lol* For ikke å glemme parykk og gåstol! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, gjett om jeg har forsøkt å si det, men hun er visst enig i at det er normalt. Kanskje det er han som i en tråd her om dagen krevde 20 kr for pizza fra kjæresten. 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tenner... *lol* For ikke å glemme parykk og gåstol! *lol* 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Korsika stiller i entallskategorien, men jeg har ihvertfall ikke hoppet over noen år siden jeg var der første gang. London, derimot... Og så finnes det en del gode substitutter, som Manchester. Manchester er ypperlig med barnevogn, spør du meg... Fint på Korsika da med andre ord? 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Fint på Korsika da med andre ord? Veldig!! Jeg har bare vært der 2 ganger, men drømmer om å dra tilbake!! :-D 0 Siter
annegunn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Fint på Korsika da med andre ord? Enda finere enn Normandie :-) 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Enda finere enn Normandie :-) Pøh! hehe 0 Siter
annegunn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Pøh! hehe Jodda: http://www.palombaggia.com/ 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Jodda: http://www.palombaggia.com/ tror jeg skal gå frankskurs - det hadde gjort alt så mye lettere! 0 Siter
annegunn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 tror jeg skal gå frankskurs - det hadde gjort alt så mye lettere! Du så det lille engelske flagget? Men ellers har du selvfølgelig helt rett 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Du så det lille engelske flagget? Men ellers har du selvfølgelig helt rett jo - jeg bare kom på det 0 Siter
annegunn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 jo - jeg bare kom på det Problement med franskkurs er at når det er 14 år siden hjelper det ikke så mye lenger... Men jeg er god på å lese menyer :-) 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Problement med franskkurs er at når det er 14 år siden hjelper det ikke så mye lenger... Men jeg er god på å lese menyer :-) Jeg også Jeg hadde fransk på ungdomsskolen -så jeg skjønner sammenhengen i tekster jeg leser -men skjønner ikke et skvatt av det de sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.