Gå til innhold

80-tallet - trenger inspirasjon:)

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Heisann!

Nå trenger jeg inspirasjon.. Skal ha en 80-talls fest (stoooor) og trenger da tips til hva som var typisk 80-tall.. Når det gjelder både klær, ting, musikk, drinker, artister osv osv.. Hva er det første dere tenker på når jeg sier 80-tallet?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa/hvit Ball genser godt stappet ned i dongeribuksen med høyt liv og smalt matsjende skinnbelte - grusomt!

Skrevet

"Høyt hår", pannebånd, røde STORE øredobber i plast, collegegensere, tights, tøysko som gikk litt over ankelen med snøring, gjerne orange (!)

Gjest pekka
Skrevet

var det ikke da vi gikk med laaange strømper som lå krøllete nederst på leggen? Tights og grønne plastøredobber. *lermegihjel*

Gjest sandex
Skrevet

var det ikke da vi gikk med laaange strømper som lå krøllete nederst på leggen? Tights og grønne plastøredobber. *lermegihjel*

Sånne leggvarmere, jaaa :)...hehe

Gjest sandex
Skrevet

Tuuusen takk for alle tips!!! :) Dere er jammen snille!!

Skrevet

Hockeysveis, bukser som er smalest ved ankelen, Ball-gensere, skulderputer, Aha og Wham++, diskokuler.

Skrevet

Sånne leggvarmere, jaaa :)...hehe

Det var også moderne da jeg gikk på ungdommskolen på slutten av 90-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...