Gjest Tech Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er det noen her som har hørt radiointervjuet med Jon Sudbø i dag? (legen som ble tatt for forskningsjuks!). Intervjuet ble sendt på NRK P2s "Sånn er livet" tidligere i dag, men er også tilgjengelig på NRKs nettradio. Sudbø gjør et veldig sympatisk inntrykk, syns jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Mye sympatisk var han ikke da han forsøkte å lure en hel verden og grafse til seg heder, ære og penger. 0 Siter
Gjest Karoline M Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hørte ikke intervjuet, har bare lest om det.. Javisst har fyren gjort MASSE feil., men jeg har nå hele tia syntes litt synd på han.. Håper at han klarer å "reise seg" igjen. 0 Siter
citygirl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Mye sympatisk var han ikke da han forsøkte å lure en hel verden og grafse til seg heder, ære og penger. Han er psyk. Mange psyke mennesker gjør rare ting som fordømmes av både dem selv og resten av verden i ettertid. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg synes synd på mannen. Han er psykisk syk og da kan man gjøre mye rart... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg synes også litt synd på ham. Håper han blir en god taxisjåfør eller bonde et eller annet sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.