Gå til innhold

Hvor lenge kommer du til å leve?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

8

• NeaNoor

5

• Alana

4

• mariaflyfly

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

It is estimated that you will die at the age of 92 Years Old.

Og det selv om jeg er lettere overvektig og ikke trener (for tida)

Skrevet

Øh.. 85, men hvis jeg begynner å sykle til jobben 2016..? Noe rart skjedde.. :)

Skrevet

Jeg blir 93. Greit nok hvis jeg bare holder meg like sprek som den lengst levende besteforelderen min så. Og har familie kanskje...!

fuji1365380447
Skrevet

Det har nok ikke det, selv om jeg synes sangen er nydelig. :-) Er vel heller en sammensetning av forskjellige navn/ting.

Jeg tenker alltid på ditt nick når jeg ser reklame for Fuji Photo. ;)

He he..

Det er litt vittig med nicket mitt, for de aller fleste har helt andre asossiasjoner til det enn jeg har.

Jeg har brukt fuji på grunn av det vakre vulkanske fjellet i Japan: Fuji San eller Mt Fuji.

Kanskje jeg burde skifte nick til en av de to, slik at folk får de "rette" tankene i hodet?

Hmmmmm...

På den andre siden så er det jo mange fler som tenker på meg når de ser en reklame, og det er jo bra :-)

Skrevet

He he..

Det er litt vittig med nicket mitt, for de aller fleste har helt andre asossiasjoner til det enn jeg har.

Jeg har brukt fuji på grunn av det vakre vulkanske fjellet i Japan: Fuji San eller Mt Fuji.

Kanskje jeg burde skifte nick til en av de to, slik at folk får de "rette" tankene i hodet?

Hmmmmm...

På den andre siden så er det jo mange fler som tenker på meg når de ser en reklame, og det er jo bra :-)

Jeg tenker på Fuji-fjellet i Japan når jeg ser nicket ditt. :-)

Skrevet

He he..

Hmmmmm...

Ja, litt pussig det der, at man tenker slik på vilt fremmmede mennesker. :-)

F.eks da jeg vasket klær her om dagen, så jeg at kjæresten min hadde en sykkelbukse med merke Fuji. Tenkte på deg da, gitt. :)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg tenker på Fuji-fjellet i Japan når jeg ser nicket ditt. :-)

Så hyggelig, da!

Det er jo virkelig et vakkert fjell, og verdt å tenke på en gang i mellom :-)

Skrevet

Så hyggelig, da!

Det er jo virkelig et vakkert fjell, og verdt å tenke på en gang i mellom :-)

Enig i at det er et vakkert fjell! :-)

Skrevet

86. Jeg får endelig begynne å trene mer regelmessig og gjøre litt autogen trening hver dag, så spretter jeg opp i nitti...! ;-)

Og når jeg lukket vinduet var jeg visitor nummer 1 billion, så jeg må jo forte meg å melde meg så jeg får _den_ premien!! ...*kremt* Lukket det vinduet også jeg da.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg blir visst 78 år jeg... og det høres da greit ut... Dør sikkert av hjertet eller kreft tenker jeg...

Huff, det høres veldig makabert ut, men , men

Men det som er bra, er at en del av de utløsende faktorene som senker levetiden kan jeg gjøre noe med! Og det tror jeg jeg kommer til å gjølre og! ;-)

Skrevet

Tør ikke ta testen. Er det ingen som får til svar at de allerede skulle ha vært død? Tror noen fikk det svaret på en lignende test vi tok i vår (dvs jeg prøvde med noen slektninger, ikke meg selv).

Skrevet

Jeg blir 76, så da er jeg omtrent halveis.....:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...