KaVa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 It is estimated that you will die at the age of 92 Years Old. Og det selv om jeg er lettere overvektig og ikke trener (for tida) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Øh.. 85, men hvis jeg begynner å sykle til jobben 2016..? Noe rart skjedde.. 0 Siter
lonelyP Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg blir 93. Greit nok hvis jeg bare holder meg like sprek som den lengst levende besteforelderen min så. Og har familie kanskje...! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det har nok ikke det, selv om jeg synes sangen er nydelig. :-) Er vel heller en sammensetning av forskjellige navn/ting. Jeg tenker alltid på ditt nick når jeg ser reklame for Fuji Photo. He he.. Det er litt vittig med nicket mitt, for de aller fleste har helt andre asossiasjoner til det enn jeg har. Jeg har brukt fuji på grunn av det vakre vulkanske fjellet i Japan: Fuji San eller Mt Fuji. Kanskje jeg burde skifte nick til en av de to, slik at folk får de "rette" tankene i hodet? Hmmmmm... På den andre siden så er det jo mange fler som tenker på meg når de ser en reklame, og det er jo bra :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 He he.. Det er litt vittig med nicket mitt, for de aller fleste har helt andre asossiasjoner til det enn jeg har. Jeg har brukt fuji på grunn av det vakre vulkanske fjellet i Japan: Fuji San eller Mt Fuji. Kanskje jeg burde skifte nick til en av de to, slik at folk får de "rette" tankene i hodet? Hmmmmm... På den andre siden så er det jo mange fler som tenker på meg når de ser en reklame, og det er jo bra :-) Jeg tenker på Fuji-fjellet i Japan når jeg ser nicket ditt. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 He he.. Det er litt vittig med nicket mitt, for de aller fleste har helt andre asossiasjoner til det enn jeg har. Jeg har brukt fuji på grunn av det vakre vulkanske fjellet i Japan: Fuji San eller Mt Fuji. Kanskje jeg burde skifte nick til en av de to, slik at folk får de "rette" tankene i hodet? Hmmmmm... På den andre siden så er det jo mange fler som tenker på meg når de ser en reklame, og det er jo bra :-) Ja, litt pussig det der, at man tenker slik på vilt fremmmede mennesker. :-) F.eks da jeg vasket klær her om dagen, så jeg at kjæresten min hadde en sykkelbukse med merke Fuji. Tenkte på deg da, gitt. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Jeg tenker på Fuji-fjellet i Japan når jeg ser nicket ditt. :-) Så hyggelig, da! Det er jo virkelig et vakkert fjell, og verdt å tenke på en gang i mellom :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Så hyggelig, da! Det er jo virkelig et vakkert fjell, og verdt å tenke på en gang i mellom :-) Enig i at det er et vakkert fjell! :-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 86. Jeg får endelig begynne å trene mer regelmessig og gjøre litt autogen trening hver dag, så spretter jeg opp i nitti...! ;-) Og når jeg lukket vinduet var jeg visitor nummer 1 billion, så jeg må jo forte meg å melde meg så jeg får _den_ premien!! ...*kremt* Lukket det vinduet også jeg da. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Oi, jeg blir skikkelig gammel - 92 år! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg blir visst 78 år jeg... og det høres da greit ut... Dør sikkert av hjertet eller kreft tenker jeg... Huff, det høres veldig makabert ut, men , men Men det som er bra, er at en del av de utløsende faktorene som senker levetiden kan jeg gjøre noe med! Og det tror jeg jeg kommer til å gjølre og! ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tør ikke ta testen. Er det ingen som får til svar at de allerede skulle ha vært død? Tror noen fikk det svaret på en lignende test vi tok i vår (dvs jeg prøvde med noen slektninger, ikke meg selv). 0 Siter
Aryane Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg blir 76, så da er jeg omtrent halveis.....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.