Gå til innhold

En overraskende kveld

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?
Skrevet

I helgen var jeg på samme fest som min ekskjæreste fra 3-4 år tilbake. Han har ny kjæreste men hun var ikke på festen. Utover kvelden så kom min eks bort til meg og fortalte meg hvor bra han synes jeg så ut og vi hadde en kjempe hyggelig samtale, lo og koste oss. Deretter danset vi ganske intimt noe som overrasket meg og de andre på festen, han har tross alt kjæreste. Så dro vi alle på byen og flirtingen fortsatte. Vi endte opp i samme taxi og jeg trodde såklart at vi skulle hvert til vårt, bare dele taxi. Men da vi kom til han spurte han om jeg ville være med inn og spise litt nattmat. Jeg var ganske full så dømmekraften var fraværende og jeg ble med inn. Det resulterte i at vi endte opp i samme seng. Vi hadde ikke sex (men gjorde veldig mye annet), og det var jeg som stoppet det fordi jeg ikke synes det var riktig. Vi koste og skravlet hele natten, han fortalte meg hvor mye han angret på at det ble slutt mellom meg og han, at han tenkte fortsatt mye på meg osv. Han kjærtegnet meg hele natten og kysset meg gjentatte ganger i pannen, på kinnet og såklart på munnen. Det var virkelig en utrolig kostelig kveld og jeg har funnet ut at jeg faktisk savner han også.

Men nå sitter jeg med en haug med spørsmål. I edru tilstand er han ikke flink til å snakke om følelser så dagen etter sa vi ingenting om det som hadde skjedd, bare skravlet om dagligdagse ting og om gårsdagen generelt og hvor moro vi hadde hatt det. Så kjørte han meg hjem. Han husket forøvrig ALT som hadde skjedd dagen før så han var ikke så altfor full kvelden før.

Jeg har så lyst til å ringe han, men det kan jeg ikke. Jeg tror forøvrig kjæresten vet om dette fordi han gjorde ikke akkurat mye for å skjule det. Men hun bryr seg antageligvis ikke fordi hun er mest opptatt av pengene hans (han har veldig bra økonomi).

Så til spørsmålet, hva betyr alt dette? kan det virke som han mente det han sa? Hva gjør jeg nå? Lar det bare være? Jeg har egentlig bestemt meg for å la det være men... ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke bare smigret da?

Tror jeg hadde latt det ligge - selv om han var rik - hehe

Gjest sandex
Skrevet

Hmmm.. Du visste også at han hadde kjærester.. utro mannfolk kan man aldri stole på.. tror ikke det blir annerledes med meg.

Jeg ville glemt han, tror jeg..

Gjest pekka
Skrevet

:) Man kan lett bli betatt når man hører så fine ord mm. Jeg synes du skal tenke over hvorfor det ble slutt for tre fire år siden....

På den andre siden så kan det jo være at du og han er mer klar for hverandre nå? Den dama han har kan vel umulig bety noe når han var sånn med deg, eller må du være obs...er han sånn når du evt blir dama hans også?

Flere ting å tenke på her. Lykke til med livet ;)

Skrevet

"Hadde ikke sex, men gjorde mye annet"

Blir litt nyskjerrig på din definisjon av "sex"...

"............................................."

Skrevet

"Det resulterte i at vi endte opp i samme seng. Vi hadde ikke sex (men gjorde veldig mye annet), og det var jeg som stoppet det fordi jeg ikke synes det var riktig."

Jeg lurer litt på hva "veldig mye annet" er som ikke er sex, jeg har kanskje veldig dårlig fantasi og en merkelig oppfattelse av hva sex er, men...

Også må jeg si at jeg syns dere er kjipe begge to som tuller sånn mens han har kjæreste. Det vitner ikke om integritet hos noen av dere.

Kanskje det er lurt å la det bero litt, tenke litt over hva som skjedde sist dere var sammen og hva som har endret seg siden sist om dere har lyst å starte på nytt?

Det lureste er kanskje å starte med å snakke med hverandre om hva dere mente med deg og hva dere vil videre. Kan hende det bare var litt behov for nærhet fra begges side som gjorde at det endte sånn?

Skrevet

De spilte sikkert monopol i senga!

Skrevet

De spilte sikkert monopol i senga!

Eller så hadde de ikke seksuell omgang (jfr. "I did _not_ have sexual relations with that woman.") - hun bare sugde ham :-)

"............................................"

Skrevet

Eller så hadde de ikke seksuell omgang (jfr. "I did _not_ have sexual relations with that woman.") - hun bare sugde ham :-)

*LOL*

!!

Skrevet

Ring han/send han en mail om at han må ringe deg når det passer.

Så spør du han om dette. Å analysere, tolke og fundere hjelper veldig lite. Spør klare spørsmål, krev klare svar.

Så enkelt er det! (og så vanskelig)

PS: jeg lurer veldig på hva du definerer som sex - kun samleie?

Skrevet

De lå sikkert i senga og så på Svisj på NRK2...

Skrevet

Jeg synes dette virker dårlig gjort ovenfor kjæresten hans. Dermed burde du stå på for å få klærne i han, siden dere fortjener hverandre.

Skrevet

Jeg synes dette virker dårlig gjort ovenfor kjæresten hans. Dermed burde du stå på for å få klærne i han, siden dere fortjener hverandre.

*klørne i han

Skrevet

Eller klærne av ham. ;)

-ler- Jepp. Hun kommer nok lengere neste gang, det er lett når mennesker ikke har moral ;)

Skrevet

-ler- Jepp. Hun kommer nok lengere neste gang, det er lett når mennesker ikke har moral ;)

Skal ikke så mye til da, nei. ;)

Skrevet

*Fniiiiis*

Gjest hva tror dere?
Skrevet

Jeg vet at sex kan bety så mangt men i veldig manges muntlige ordbok (ihvertfal i min omgmgskrets) så betyr det at man ikke hadde sex at han ikke var inni henne.

Forøvrig sugde jeg heller ikke han. Så han var ikke utro i den forstand men han var utro på andre måter om du skjønner (i det han sa bl.a)

Jeg ser at flere her mener jeg mangler moral osv, men jeg føler det faktisk ikke helt slik. Jeg har jo ikke kjæreste og i tillegg var det jeg som sa nei til å ha sex.

At han var villig til å være utro er faktisk ganske utrolig, er svært overrasket selv.

Skrevet

Jeg vet at sex kan bety så mangt men i veldig manges muntlige ordbok (ihvertfal i min omgmgskrets) så betyr det at man ikke hadde sex at han ikke var inni henne.

Forøvrig sugde jeg heller ikke han. Så han var ikke utro i den forstand men han var utro på andre måter om du skjønner (i det han sa bl.a)

Jeg ser at flere her mener jeg mangler moral osv, men jeg føler det faktisk ikke helt slik. Jeg har jo ikke kjæreste og i tillegg var det jeg som sa nei til å ha sex.

At han var villig til å være utro er faktisk ganske utrolig, er svært overrasket selv.

"Jeg vet at sex kan bety så mangt men i veldig manges muntlige ordbok (ihvertfal i min omgmgskrets) så betyr det at man ikke hadde sex at han ikke var inni henne."

Da må jeg si du har en veldig rar omgangskrets. Det er vel bare krampaktige konservative republikanere som bruker så idiotiske skiller som det. All kjønnslig omgang er _selvfølgelig_ sex (sex = seksuell omgang). Samleie er én måte å ha sex på.

"Jeg ser at flere her mener jeg mangler moral osv, men jeg føler det faktisk ikke helt slik. Jeg har jo ikke kjæreste og i tillegg var det jeg som sa nei til å ha sex."

Jeg har ikke sagt noe om moralen din. Jeg bare lurte på din definisjon av sex.

"At han var villig til å være utro er faktisk ganske utrolig, er svært overrasket selv.

- hva tror dere?"

Heh-heh. Jeg har overhodet ingen tiltro til moralen hos folk flest når det gjelder slike ting, så jeg har ingen problemer med å se for meg det.

".........................................."

Gjest hva tror dere?
Skrevet

"Jeg vet at sex kan bety så mangt men i veldig manges muntlige ordbok (ihvertfal i min omgmgskrets) så betyr det at man ikke hadde sex at han ikke var inni henne."

Da må jeg si du har en veldig rar omgangskrets. Det er vel bare krampaktige konservative republikanere som bruker så idiotiske skiller som det. All kjønnslig omgang er _selvfølgelig_ sex (sex = seksuell omgang). Samleie er én måte å ha sex på.

"Jeg ser at flere her mener jeg mangler moral osv, men jeg føler det faktisk ikke helt slik. Jeg har jo ikke kjæreste og i tillegg var det jeg som sa nei til å ha sex."

Jeg har ikke sagt noe om moralen din. Jeg bare lurte på din definisjon av sex.

"At han var villig til å være utro er faktisk ganske utrolig, er svært overrasket selv.

- hva tror dere?"

Heh-heh. Jeg har overhodet ingen tiltro til moralen hos folk flest når det gjelder slike ting, så jeg har ingen problemer med å se for meg det.

".........................................."

Kanskje min omganskrets er rar, men samtlige av de jeg snakker med mener det samme som meg. Uansett er dette irrelavant her, for vi hadde faktisk ikke sex ettersom han ikke var inni meg og ikke sugde eller slikket han meg. Men det ble en del.. eh beføling.

Det irriterende er at jeg har så lyst til å ringe han, men det kan jeg ikke for jeg aner ikke om han sitter sammen med kjæresten sin. Dessuten kan det jo hende alt han sa bare var tull, men skjønner liksom ikke at han gadd sette hele forholdet sitt på spill for å lyve til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...