Gå til innhold

En overraskende kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje min omganskrets er rar, men samtlige av de jeg snakker med mener det samme som meg. Uansett er dette irrelavant her, for vi hadde faktisk ikke sex ettersom han ikke var inni meg og ikke sugde eller slikket han meg. Men det ble en del.. eh beføling.

Det irriterende er at jeg har så lyst til å ringe han, men det kan jeg ikke for jeg aner ikke om han sitter sammen med kjæresten sin. Dessuten kan det jo hende alt han sa bare var tull, men skjønner liksom ikke at han gadd sette hele forholdet sitt på spill for å lyve til meg.

Ja, det er irrelevant, men det er vanskelig å legge fra seg ting som ikke henger på greip :-)

http://no.wikipedia.org/wiki/Sex

Den definisjonen samsvarer nok rimelig bra med både ordbøker og leksikon.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...