Gjest Hva synes du? Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er det flere enn meg som synes Se og hør har tapt seg? Bladet er jo full av B og C kjendiser.. Tror bladet har skremt bort de fleste "seriøse kjendiser".. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Uff, en Se og Hør diskusjon. Det måtte vel komme en dag... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Norge har jo knapt kjendiser, så slike blader tar nesten hva det skal være av typer som elsker å stikke seg fram, gjerne uten at de er noe interessante i det hele tatt. Norge er for lite for sladderpressen. :-) 0 Siter
Gjest tror jeg er anonym for anledningen... Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Enig. Har nettopp lest et av bladene fra sist uke og nå er det for meg så mang ukjente personer der at jeg ikke gidder lenger. Det er også blitt mer fokusering på halvnakne kvinner osv. I tillegg så er det for mye terningkast og tommelfingre for om klærne er fine eller ei. Nei, jeg ville heller hatt bladet en gang i uka, for da var det litt mer lesestoff om a-kjendiser og vanlige gode historier om folk som hadde opplevd noe spesiellt. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke om det har tapt seg. Men generelt burde alle slutte med å kjøpe disse bladene. De går over lik for å ha noe å skrive om. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke om det har tapt seg. Men generelt burde alle slutte med å kjøpe disse bladene. De går over lik for å ha noe å skrive om. skriver under her. 0 Siter
Gjest hetes det .. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke om det har tapt seg. Men generelt burde alle slutte med å kjøpe disse bladene. De går over lik for å ha noe å skrive om. bladet ingen kjøper men som alle leser ..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.