Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Selvsagt, kvalitet er mitt varemerke:-) Men du får sørge for at du sover godt nesten gang:-) Du må være litt tidligere ute, ikke utsette det til siste øyeblikk! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, men da bør de vare litt lenger, for dette var bare erting! Er det ikke SDD som er drømmemannen din da? Men du liker kanskje flere? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hysj no! He he, navnet glapp visst likevel ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er det ikke SDD som er drømmemannen din da? Men du liker kanskje flere? Drømmemann og drømmemann, han er iallfall den best egnede kandidaten av de som er her på DOL! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hm... Det var en annen doler prinsessa sa var den eneste brukbare mannen i går, men det bør jeg kanskje ikke avsløre her? ;-) En annen doler? Det syns jeg var en bra ide ja. Mrxx leverer kvalitet ja, og selv om vi deler ham søsterlig så vil vi ikke dele ham med enda flere. Vi kan jo risikere at det medfører at det skorter på kvaliteten, og det vil vi ikke. Vil vi vel? ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 He he, navnet glapp visst likevel ;-) *rekker tunge* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 En annen doler? Det syns jeg var en bra ide ja. Mrxx leverer kvalitet ja, og selv om vi deler ham søsterlig så vil vi ikke dele ham med enda flere. Vi kan jo risikere at det medfører at det skorter på kvaliteten, og det vil vi ikke. Vil vi vel? ;-) Jeg må få påpeke at det ikke var jeg som begynte! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Drømmemann og drømmemann, han er iallfall den best egnede kandidaten av de som er her på DOL! Ja, sånn var det det var, ja! Godt du har den holdningen, så ikke Øvrigheta må ta deg fatt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, sånn var det det var, ja! Godt du har den holdningen, så ikke Øvrigheta må ta deg fatt! Får vel bare holde meg i skinnet. Men i utgangspunktet hadde ikke tråden min noe med dol-mannfolk å gjøre heller! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 En annen doler? Det syns jeg var en bra ide ja. Mrxx leverer kvalitet ja, og selv om vi deler ham søsterlig så vil vi ikke dele ham med enda flere. Vi kan jo risikere at det medfører at det skorter på kvaliteten, og det vil vi ikke. Vil vi vel? ;-) Tre jenter til å dele på mrxx er det ultimate tallet, helt klart! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Får vel bare holde meg i skinnet. Men i utgangspunktet hadde ikke tråden min noe med dol-mannfolk å gjøre heller! Det var ikke rart at de hoppet på dette innlegget, det kommer nok flere halsende, skal du se 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det var ikke rart at de hoppet på dette innlegget, det kommer nok flere halsende, skal du se Det skal ikke så mye til å sette dem i gang, skjønner jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ekstra mye inatt altså? Det høres da veeeldig bra ut. Har du noe ekstra i tankene denne gangen altså? *gleder meg enda mer* :-) Selvsagt har alltid noe ekstra i tankene:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg må få påpeke at det ikke var jeg som begynte! Hm, vi må visst stramme opp mrxx igjen, så han ikke glir helt ut... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hm... Det var en annen doler prinsessa sa var den eneste brukbare mannen i går, men det bør jeg kanskje ikke avsløre her? ;-) Jaha? det har ikke jeg fått med meg. Hvem er det? 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Du må være litt tidligere ute, ikke utsette det til siste øyeblikk! Ok da, så kommer jeg litt før. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det skal ikke så mye til å sette dem i gang, skjønner jeg. He he, du fyrte dem opp nok 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jaha? det har ikke jeg fått med meg. Hvem er det? Hun kastet sitt blikk på SDD Spørs om Angelica tolererer det 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hun kastet sitt blikk på SDD Spørs om Angelica tolererer det Akkurat, men hun vet ikke da hva hun går glipp av stakkar:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 He he, du fyrte dem opp nok Fyrte opp meg selv, jeg, men Jon Blund bestemte at nok var nok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.