Gå til innhold

Så irriterende!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han prøvde seg litt ja, men vi haker ham raskt inn på rett spor igjen. ;-)

Ja, ikke skyld på meg når dere ikke har kustus på mannfolket deres. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

20

• amber sun

18

• ShitDiddelyDo

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, ikke skyld på meg når dere ikke har kustus på mannfolket deres. ;)

Jeg tenker jeg skal gi han nok hot stuff tilbake på det ekstra han lover meg inatt, da trengs det ikke mye kustus til for å holde på ham, tenker jeg. ;-)

Men du kan såklart ikke lastes for at vi ikke passet godt nok på.

Vi tar det til etterretning, og så sørger jeg for at han ikke går så langt etter inatt, det samme tenker jeg Ulvinnen gjør. ;-)

Det ser forresten ut til at du kan hanke inn SDD, hvis Angelica er villig til å dele! *s*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tenker jeg skal gi han nok hot stuff tilbake på det ekstra han lover meg inatt, da trengs det ikke mye kustus til for å holde på ham, tenker jeg. ;-)

Vi tar det til etterretning, og så sørger jeg for at han ikke går så langt etter inatt, det samme tenker jeg Ulvinnen gjør. ;-)

Det ser forresten ut til at du kan hanke inn SDD, hvis Angelica er villig til å dele! *s*

Jeg deler ikke med noen!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, ok. :)

Jeg kan ikke la hele dol få vite hva de går glipp av!

Da hadde det blitt ville tilstander her :S

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ulvinnen velger selvsagt å følge din strategi, mrxx er jo min neste natt. Den vil bli uforglemmelig - for oss begge ;-)

Skrevet

Ulvinnen velger selvsagt å følge din strategi, mrxx er jo min neste natt. Den vil bli uforglemmelig - for oss begge ;-)

Det er bra Ulvinnen. :-)

Øvrigheta holder stand.

Er MP på banen tro? Som den tredje Bondpiken bør hun passe på så hun får den tredje natten nå. Ellers kan det hende hun blir så vanskelig å finne at vi får besøk av mrxx med bare en natts mellomrom isteden, selv om det er litt utenfor skjema.

;-)

Skrevet

Har bare prøvd å sovne igjen, og to ganger i løpet av mitt liv, har det faktisk skjedd at jeg har drømmet VIDERE på det jeg drømte når jeg våknet.

Det var digg gitt! ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bra Ulvinnen. :-)

Øvrigheta holder stand.

Er MP på banen tro? Som den tredje Bondpiken bør hun passe på så hun får den tredje natten nå. Ellers kan det hende hun blir så vanskelig å finne at vi får besøk av mrxx med bare en natts mellomrom isteden, selv om det er litt utenfor skjema.

;-)

Vet du, jeg er nærmest overbevist om at vi nå får mrxx annenhver natt :-)

Når MP ikke er på banen, så kan vi ikke la stakkars mrxx vansmekte helt alene, vi har et stort ansvar her!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tviler jeg ikke på! Han har nettopp røpet at det blir noe ekstra å glede seg til inatt.

;-)

Jeg har lagt inn bestilling på "noe ekstra" jeg også :-)

Skrevet

Vet du, jeg er nærmest overbevist om at vi nå får mrxx annenhver natt :-)

Når MP ikke er på banen, så kan vi ikke la stakkars mrxx vansmekte helt alene, vi har et stort ansvar her!

Vi har helt klart et ansvar her ja. ;-)

Det blir ingen risiko for alenenetter for mrxx, det skal vi nok sørge for.

MP må følge bedre med i svingene om hun skal få med seg all moroa. For hun vet godt hva hun går glipp av nå... ;-P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har bare prøvd å sovne igjen, og to ganger i løpet av mitt liv, har det faktisk skjedd at jeg har drømmet VIDERE på det jeg drømte når jeg våknet.

Det var digg gitt! ;)

Ååå, hva gjorde du for å få til å fortsette på drømmen, da? Irriterer meg å alltid måtte våkne opp før det blir noe action. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan ikke la hele dol få vite hva de går glipp av!

Da hadde det blitt ville tilstander her :S

Ja, nå er jeg nysgjerrig, gitt! :)

Det må da være noe ekstraordinært fantastisk sånn som dere driver på. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, nå er jeg nysgjerrig, gitt! :)

Det må da være noe ekstraordinært fantastisk sånn som dere driver på. ;)

"Det må da være noe ekstraordinært fantastisk sånn som dere driver på. ;)"

Der sa du det :-)

Ingen over, ingen ved siden. Det er bare totalt høydare - hver gang!

*sukker henført*

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Det må da være noe ekstraordinært fantastisk sånn som dere driver på. ;)"

Der sa du det :-)

Ingen over, ingen ved siden. Det er bare totalt høydare - hver gang!

*sukker henført*

Ja, så fortell meg på msn nå da. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi har helt klart et ansvar her ja. ;-)

Det blir ingen risiko for alenenetter for mrxx, det skal vi nok sørge for.

MP må følge bedre med i svingene om hun skal få med seg all moroa. For hun vet godt hva hun går glipp av nå... ;-P

Er du utslitt etter natten?

Men jeg regner med at det var verdt det!

*Sitrer av forventning med tanke på førstkommende natt*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, så fortell meg på msn nå da. :)

Se på meldinger :-)

Skrevet

Godt å høre.

Jeg vil ha min dose av "ekstra" jeg også.

En ekstra dose skal bli:-)

Skrevet

Drømmemann og drømmemann, han er iallfall den best egnede kandidaten av de som er her på DOL! :)

Så feil kan man ta.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En ekstra dose skal bli:-)

Jiiiihaaaa!

Jeg har ikke fått rapport fra Amber om i natt, men gjett om jeg gleder meg til at du nå (snart) kommer til meg!

Du kommer ekstra tidlig og blir hele natten, sant? Sove kan jeg gjøre i morgen :)

Skrevet

Han prøvde seg litt ja, men vi haker ham raskt inn på rett spor igjen. ;-)

"I rett spor"...hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...