Gå til innhold

Så irriterende!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så feil kan man ta.

Ja, hun bommer totalt ;-)

Men hun må så gjerne sveve i den villfarelsen, amber og jeg vet noe annet!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

20

• amber sun

18

• ShitDiddelyDo

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bra Ulvinnen. :-)

Øvrigheta holder stand.

Er MP på banen tro? Som den tredje Bondpiken bør hun passe på så hun får den tredje natten nå. Ellers kan det hende hun blir så vanskelig å finne at vi får besøk av mrxx med bare en natts mellomrom isteden, selv om det er litt utenfor skjema.

;-)

MP tror jeg er i "slutt-på-alle-eksamen-tåka. Så hun svimer rundt et sted.

Hun ligger nok dødd-drukken et sted og sover nå:-)

Skrevet

Vet du, jeg er nærmest overbevist om at vi nå får mrxx annenhver natt :-)

Når MP ikke er på banen, så kan vi ikke la stakkars mrxx vansmekte helt alene, vi har et stort ansvar her!

Helt riktig, liker ikke å være ei hel natt alene når jeg vet at det ligger to lekre jenter der ute og venter:-)

Skrevet

Jiiiihaaaa!

Jeg har ikke fått rapport fra Amber om i natt, men gjett om jeg gleder meg til at du nå (snart) kommer til meg!

Du kommer ekstra tidlig og blir hele natten, sant? Sove kan jeg gjøre i morgen :)

Selvsagt, selvsagt:-)

Skrevet

Ja, hun bommer totalt ;-)

Men hun må så gjerne sveve i den villfarelsen, amber og jeg vet noe annet!

Ja ikke sant?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Helt riktig, liker ikke å være ei hel natt alene når jeg vet at det ligger to lekre jenter der ute og venter:-)

Ingen fare, disse to lekre jentene er helt klare for deg!

Vi må bare holde orden på køen så ting går riktig (og heftig) for seg ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Selvsagt, selvsagt:-)

*Smask*

Jeg kan alltid regne med deg, kjære :-D

Mary Poppins
Skrevet

MP tror jeg er i "slutt-på-alle-eksamen-tåka. Så hun svimer rundt et sted.

Hun ligger nok dødd-drukken et sted og sover nå:-)

Hehe MP er på banen jo!

Jeg har vært i "slutt på alle eksamens-tåke" i noen dager nå men nå tar jeg en liten pause fra feiringen.

Og jeg krever å få min natt også, og når blir den? Eller er det kanskje øvrigheta som holder styr på nettene?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe MP er på banen jo!

Jeg har vært i "slutt på alle eksamens-tåke" i noen dager nå men nå tar jeg en liten pause fra feiringen.

Og jeg krever å få min natt også, og når blir den? Eller er det kanskje øvrigheta som holder styr på nettene?

Det er som alltid Øvrigheta som har kontrollen.

Nesten synd at du dukket opp nå siden vi hadde utarbeidet nye lister mens vi regnet med at du var opptatt som Laura Croft.

Men siden du tross alt er bondpike, så skal du få din rettmessige tredjedel *snufs*

Amber hadde mrxx i natt, nå er det min tur og du får han i morgen natt. Så er det amber igjen, osv

Skrevet

*Smask*

Yepp, er alltid klar:-)

Skrevet

Hehe MP er på banen jo!

Jøss, er du oppe allerede?

Det er nok øvrigheta som har styringen på det, tør ikke å rote med dette selv, da blir jeg raskt satt på plass.

Koselig å se deg igjen:-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er som alltid Øvrigheta som har kontrollen.

Nesten synd at du dukket opp nå siden vi hadde utarbeidet nye lister mens vi regnet med at du var opptatt som Laura Croft.

Men siden du tross alt er bondpike, så skal du få din rettmessige tredjedel *snufs*

Amber hadde mrxx i natt, nå er det min tur og du får han i morgen natt. Så er det amber igjen, osv

Jeg ble ferdig som lara croft på søndag morgen :)

Men så bra da har jeg noe å glede meg til imorgen natt også!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ble ferdig som lara croft på søndag morgen :)

Men så bra da har jeg noe å glede meg til imorgen natt også!

Du har mye å glede deg til, men det vet du jo;)

Ble lara croft kvelden vellykket? Håper du slapp å møte din egen dobbeltgjenger der.

Gjest iselint
Skrevet

*Smask*

Så fint du skriver, og så mye nyttig:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Nikker ivrig*

Snøft, du vil jo ikke si hva som er så fantastisk, jo. Jeg står ved det jeg har sagt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Se på meldinger :-)

Jeg så det! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så fint du skriver, og så mye nyttig:)

Ja, ikke sant :-)

Hele denne tråden bare oser av nyttig faktastoff. Du må være svært nyhetshungrig som leser deg gjennom hele.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Snøft, du vil jo ikke si hva som er så fantastisk, jo. Jeg står ved det jeg har sagt. :)

Det kommer, det kommer :-)

Bare ikke her og nå.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, ikke sant :-)

Hele denne tråden bare oser av nyttig faktastoff. Du må være svært nyhetshungrig som leser deg gjennom hele.

Hehe. Absolutt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...