Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 "12500 og halv pris? Hvorfor er den så dyr?" Av samme årsak som at Toyota er dyrere enn Lada, BMW er dyrere enn Opel etc. :-) ".............................................." Hva kan den som en sykkel til 5000 ikke kan? (Med mindre du er konkurransesykler da) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Den eldste som nå nyter alderdommen på landet ble kjøpt i 1994 for den nette sum av 4500,-! DBS Killimanjaro. Den nye som er en skikkelig bysykkel er nykjøpt og kostet ca. 3800,- for et par mnd siden. Merida. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har en DBS sykkel, lilla sykkel. Kjøpte den i 1994, da kostet den ca. 4000,- hvis jeg ikke tar helt feil. Er bare såååå glad i den sykkelen. Du har sikkert samme sykkel som min gamle. Den er lilla og jeg har aldri hatt problemer med den! Kjempesykkel! Dbs Killimanjaro. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva kan den som en sykkel til 5000 ikke kan? (Med mindre du er konkurransesykler da) Tja. La meg gjette. Litt mer solid, og beregnet på mer profft/halvprofft bruk. Litt bedre og mer slitesterke/driftsikre slitedeler, bevegelige deler (girsystem, bremser etc.). Det må presiseres at jeg neppe hadde kjøpt den til full pris. Men 6.000,- var en god pris for en slik sykkel. 12.500,- er heller ikke noen uvanlig pris for en sykkel som ligger litt over øknomiklasse i pris. Konkurransesykler for proffene koster nok noen titusener mer, da de har enda større krav til hvor mye juling de må tåle etc. "........................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tja. La meg gjette. Litt mer solid, og beregnet på mer profft/halvprofft bruk. Litt bedre og mer slitesterke/driftsikre slitedeler, bevegelige deler (girsystem, bremser etc.). Det må presiseres at jeg neppe hadde kjøpt den til full pris. Men 6.000,- var en god pris for en slik sykkel. 12.500,- er heller ikke noen uvanlig pris for en sykkel som ligger litt over øknomiklasse i pris. Konkurransesykler for proffene koster nok noen titusener mer, da de har enda større krav til hvor mye juling de må tåle etc. "........................................" Jeg trodde den kostet 12500 på halv pris jeg. Så opprinnelig pris var 25000 kr. Nå forstår jeg litt bedre. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg trodde den kostet 12500 på halv pris jeg. Så opprinnelig pris var 25000 kr. Nå forstår jeg litt bedre. :-) Det samme trodde jeg! :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Den kostet vel ca 3000. Har hatt den i sikkert ti år. Nå står den lagret hos morfaren min, og har ikke blitt brukt på over ett år... 0 Siter
punkyB Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg betalte 17 000 kr for den for 2 år siden. 0 Siter
soleil Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 8500,- i fjor. En Hardroxc hybrid. Jeg er meget fornøyd. Kjøpet av denne sykkelen er det mest fornuftige jeg har gjort siden jeg pierca pikken. Samme som jeg har det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Samme som jeg har det. Har du denne du også? http://www.hardrocx.no/Default.asp?CatID=1263 Den er jeg utrolig fornøyd med! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Du har sikkert samme sykkel som min gamle. Den er lilla og jeg har aldri hatt problemer med den! Kjempesykkel! Dbs Killimanjaro. Jepp, det er samme sykkel. Beste sykkelen jeg har hatt, kommer til å ha den lenge til, ingen vits å bytte en sykkel jeg er så fornøyd med. 0 Siter
soleil Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har du denne du også? http://www.hardrocx.no/Default.asp?CatID=1263 Den er jeg utrolig fornøyd med! Jeg har samme typen, men 2003 modell. Er sikkert enda bedre utgave den du har. Er veldig fornøyd med min. Lett sykkel som triller raskt. Før hadde jeg offroad, sånn lilla DBS Kilimanjaro som mange av de andre damene her. Må si det åpnet en ny dimensjon å sykle på en hybridsykkel. Mye lettere, raskere og bedre sittestilling. Anbefaler hybridsykkel til alle. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jepp, det er samme sykkel. Beste sykkelen jeg har hatt, kommer til å ha den lenge til, ingen vits å bytte en sykkel jeg er så fornøyd med. Jeg hadde heller ikke byttet den ut hadde det ikke vært for at jeg trengte (les: ville ha) en sykkel også hos min kjære på landet. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har samme typen, men 2003 modell. Er sikkert enda bedre utgave den du har. Er veldig fornøyd med min. Lett sykkel som triller raskt. Før hadde jeg offroad, sånn lilla DBS Kilimanjaro som mange av de andre damene her. Må si det åpnet en ny dimensjon å sykle på en hybridsykkel. Mye lettere, raskere og bedre sittestilling. Anbefaler hybridsykkel til alle. Enig. Det å sykle på en hybrid har åpnet en helt ny verden for meg også. Det er sånn at jeg gleder meg til solskinn og finvær for å kunne sykle to mil til jobben. Den er en drøm! De som fortsatt bruker offroad på gata vet ikke hva de gjør. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Min nye unge sykkel feiret 2 mnd.dag her forleden! Og den kostet meg snaue 2000 kr. Genial sykkel!! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Enig. Det å sykle på en hybrid har åpnet en helt ny verden for meg også. Det er sånn at jeg gleder meg til solskinn og finvær for å kunne sykle to mil til jobben. Den er en drøm! De som fortsatt bruker offroad på gata vet ikke hva de gjør. Hva er forskjellen på offroad og hybrid? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva er forskjellen på offroad og hybrid? Hybriden er lettere og har større felger og tynnere dekk - i enkelte tilfeller racerdekk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hybriden er lettere og har større felger og tynnere dekk - i enkelte tilfeller racerdekk. Racerhjul, skulle det stå. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hybriden er lettere og har større felger og tynnere dekk - i enkelte tilfeller racerdekk. Takk. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Racerhjul, skulle det stå. Skjønte hva du mente. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.