amber sun Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Den der store nøtteblandingen fra Den lille nøttefabrikken, den er vannvittig god! Er omtrent blitt avhengig av den jo...blandingen med frukt og rosiner gjør den galgod. *s* Det er jo sunt med nøtter, spesielt når det er uten salt, men likevel, altfor fort bør jeg vel ikke spise opp den pakken til 39 kroner...? ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Vet jo at du er glad i "nøtter".....:-) hehe jepp. *s* Både sånne nøtter og, vel, andre nøtter. ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 hehe jepp. *s* Både sånne nøtter og, vel, andre nøtter. ;-) Hehe..... 0 Siter
Juneau Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller.... 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller.... haha liker du ikke rosiner? Det som er så godt! Da kan jo jeg få alle da .:-) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nøtter inneholder utrolig mye fett.. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Nøtter inneholder utrolig mye fett.. Men det er sunt fett da. ;-P 0 Siter
Juneau Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 haha liker du ikke rosiner? Det som er så godt! Da kan jo jeg få alle da .:-) He he.... be my guest... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller.... Enig!! Rosiner ødelegger moroa :-( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 hehe jepp. *s* Både sånne nøtter og, vel, andre nøtter. ;-) *Humre* 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Hvor kjøper du den? Det hørtes godt ut. Rema 1000!!! 0 Siter
Gjest store rosin Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller.... Rosiner passer kun ett sted og det er sammen med nøtter! Ellers er de helt ubrukelige og spesielt i boller ja. Pyton. Jeg er rosinhater, men akkurar i nøtteblanding kommer de til sin rett. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Rosiner passer kun ett sted og det er sammen med nøtter! Ellers er de helt ubrukelige og spesielt i boller ja. Pyton. Jeg er rosinhater, men akkurar i nøtteblanding kommer de til sin rett. Det er godt med rosiner hvis man spiser havregryn med melk. Kanskje litt sært, men jeg syns det er kjempegodt. Masse rosiner oppi ! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er godt med rosiner hvis man spiser havregryn med melk. Kanskje litt sært, men jeg syns det er kjempegodt. Masse rosiner oppi ! Det spiser jeg også. Jeg trodde det var bare min familie som spiste denne sære retten. Jeg har aldri hørt om andre... :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det spiser jeg også. Jeg trodde det var bare min familie som spiste denne sære retten. Jeg har aldri hørt om andre... :-) hehe ikke jeg heller...det var såvidt jeg turte å skrive det her inne. ;-P Bra det er noen flere av oss da. *s* Nå er vi ikke lenger skap-havregryn-med-melk-og-rosiner-spisere! ;-D 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 hehe ikke jeg heller...det var såvidt jeg turte å skrive det her inne. ;-P Bra det er noen flere av oss da. *s* Nå er vi ikke lenger skap-havregryn-med-melk-og-rosiner-spisere! ;-D Glad jeg ikke er alene lenger. Rosiner er best! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er godt med rosiner hvis man spiser havregryn med melk. Kanskje litt sært, men jeg syns det er kjempegodt. Masse rosiner oppi ! Det er ikke for ingenting at det er rosiner i mange frokostblandinger heller! :-) Rosiner er faktisk også godt oppi havregrøt! :-) For ikke å snakke om asiatisk risotto/gryterett med rosiner oppi! *nam nam* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.