Gå til innhold

Den der store nøtteblandingen... mmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der store nøtteblandingen fra Den lille nøttefabrikken, den er vannvittig god!

Er omtrent blitt avhengig av den jo...blandingen med frukt og rosiner gjør den galgod. *s*

Det er jo sunt med nøtter, spesielt når det er uten salt, men likevel, altfor fort bør jeg vel ikke spise opp den pakken til 39 kroner...?

;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo at du er glad i "nøtter".....:-)

hehe jepp. *s*

Både sånne nøtter og, vel, andre nøtter. ;-)

Skrevet

hehe jepp. *s*

Hehe.....

Skrevet

Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller....

Skrevet

Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller....

haha liker du ikke rosiner?

Det som er så godt! Da kan jo jeg få alle da .:-)

Skrevet

Nøtter inneholder utrolig mye fett..

Men det er sunt fett da. ;-P

Skrevet

haha liker du ikke rosiner?

Det som er så godt! Da kan jo jeg få alle da .:-)

He he.... be my guest...

Gjest togli
Skrevet

Enig!!

Rosiner ødelegger moroa :-(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe jepp. *s*

*Humre*

Skrevet

Hvor kjøper du den? Det hørtes godt ut.

Rema 1000!!!

Gjest store rosin
Skrevet

Rosiner passer kun ett sted og det er sammen med nøtter!

Ellers er de helt ubrukelige og spesielt i boller ja. Pyton. Jeg er rosinhater, men akkurar i nøtteblanding kommer de til sin rett.

Skrevet

Rosiner passer kun ett sted og det er sammen med nøtter!

Ellers er de helt ubrukelige og spesielt i boller ja. Pyton. Jeg er rosinhater, men akkurar i nøtteblanding kommer de til sin rett.

Det er godt med rosiner hvis man spiser havregryn med melk. Kanskje litt sært, men jeg syns det er kjempegodt.

Masse rosiner oppi !

Skrevet

Det er godt med rosiner hvis man spiser havregryn med melk. Kanskje litt sært, men jeg syns det er kjempegodt.

Masse rosiner oppi !

Det spiser jeg også. Jeg trodde det var bare min familie som spiste denne sære retten. Jeg har aldri hørt om andre... :-)

Skrevet

Det spiser jeg også. Jeg trodde det var bare min familie som spiste denne sære retten. Jeg har aldri hørt om andre... :-)

hehe ikke jeg heller...det var såvidt jeg turte å skrive det her inne. ;-P

Bra det er noen flere av oss da. *s*

Nå er vi ikke lenger skap-havregryn-med-melk-og-rosiner-spisere!

;-D

Skrevet

hehe ikke jeg heller...det var såvidt jeg turte å skrive det her inne. ;-P

Bra det er noen flere av oss da. *s*

Nå er vi ikke lenger skap-havregryn-med-melk-og-rosiner-spisere!

;-D

Glad jeg ikke er alene lenger. Rosiner er best! :-)

Skrevet

Masse rosiner oppi !

Det er ikke for ingenting at det er rosiner i mange frokostblandinger heller! :-)

Rosiner er faktisk også godt oppi havregrøt! :-)

For ikke å snakke om asiatisk risotto/gryterett med rosiner oppi! *nam nam*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...