amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det er ikke for ingenting at det er rosiner i mange frokostblandinger heller! :-) Rosiner er faktisk også godt oppi havregrøt! :-) For ikke å snakke om asiatisk risotto/gryterett med rosiner oppi! *nam nam* Ja, det er godt i havregrøt også. I middager kan jeg ikke helt tenke meg rosiner, men det er kanskje bedre enn det høres ut? :-) 0 Siter
birdie Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg liker den der orientalske kjeksblandingen, jeg, den med sånne saltsyrlige kjeks og innbakte peanøtter med sesam etc. Nam! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Jeg liker den der orientalske kjeksblandingen, jeg, den med sånne saltsyrlige kjeks og innbakte peanøtter med sesam etc. Nam! Den har jeg muligens smakt en gang, men jeg syns ikke det var så mye smak i den. Eller alt smakte nesten likt. SKjønt kanskje det var noe annet enn det du mener...? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har jeg smakt den hos deg? I så fall er den god! Det er også en pose med nøtter, rosiner og non stop som er god! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg liker den der orientalske kjeksblandingen, jeg, den med sånne saltsyrlige kjeks og innbakte peanøtter med sesam etc. Nam! Den har jeg ikke smakt! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Har jeg smakt den hos deg? I så fall er den god! Det er også en pose med nøtter, rosiner og non stop som er god! Nja...kanskje du fikk den hos meg en gang. Hvis det ikke var den andre, den fra Polly - med chilinøtter og sånt oppi. Er ikke helt sikker. :-) 0 Siter
birdie Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Den har jeg muligens smakt en gang, men jeg syns ikke det var så mye smak i den. Eller alt smakte nesten likt. SKjønt kanskje det var noe annet enn det du mener...? Synes det er veldig mye smak i den, jeg - noen av de minste kjeksene svir jo nesten litt på tunga. Desidert min favoritt, ja - med cashewnøtter og pistasjnøtter på delt andreplass. 0 Siter
bb71 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nei, grøsss..... rosiner passer såvisst IKKE sammen med nøtter! Rosiner passer i grunn ikke til NOEN ting! Minst av alt i boller.... ENIG!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.