Gjest flatt dekk Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei! Har nettopp kjøpt moped og kjørte hjem (20 min å kjøre). Vel hjemme studerer jeg mopeden og merker at fremdekket er punktert. Mopeden var splitter ny, kjøpt i butikk. Hva gjør jeg nå? Klager eller sender til reperasjon? 0 Siter
Gjest flatt dekk Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Må tilføye at det ikke er et tulleinnlegg :-) Håper noen kan spør en kollega eller ektemake, det haster litt. Jeg har prøvd å spørre mine, men ingen kunne svare. Vil helst ikke ringe butikken... :-/ 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ring dit du har kjøpt den og snakk med dem. Greit at de ordner opp i dette, så du ikke skrur på noe og mister garantien din. 0 Siter
Gjest flatt dekk Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ring dit du har kjøpt den og snakk med dem. Greit at de ordner opp i dette, så du ikke skrur på noe og mister garantien din. Takk for svar! Tror du garantien vil kunne dekke det? Sannsynlighet? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Takk for svar! Tror du garantien vil kunne dekke det? Sannsynlighet? Garantien dekker neppe det. Du har jo mest sannsynlig punktert på vei hjem? Om jeg kjøper ny bil og krasjer den på tur hjem, tviler jeg på at jeg får en ny av bilforhandleren. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Takk for svar! Tror du garantien vil kunne dekke det? Sannsynlighet? Tror ikke at garantien dekker punkteringen din hvis de ikke finner ut at dekket må ha hatt en skade før du dro av gårde. Men hvis du eller andre begynner å skru på mopeden, så kan de hevde at garantien ikke gjelder, hvis noe annet skulles kje. 0 Siter
Goliath Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hvis det er sansynlig at dekket punkterte på vei hjem, så er det nok du som må dekke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.