Gå til innhold

Lærer kommer for seint?

Gjest lenge siden jeg gikk på skolen

Anbefalte innlegg

Gjest lenge siden jeg gikk på skolen
Skrevet

Da jeg gikk på skolen var det sånn at hvis læreren var mer enn 15 minutter for sein til timen, kunne vi ta fri. Er dette en skreven regel eller var det bare noe ryktegreier på skolen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Jeg tror den skrevne regelen var at dersom det tok 15 minutter uten at en lærer dukket opp, skulle en elev gå bort til administrasjonen og si ifra.

Skrevet

Sånn var det der jeg gikk også. Men det var ingen skreven regel, bare ryktegreier. Skolen sa at hvis ikke læreren var kommet etter den tiden, skulle en elev kontakte kontoret e.lign.

Skrevet

Det husker jeg og. Jeg tror at det egentlig var at vi skulle si fra hvis det gikk mer enn 15 minutter, men vi tolket det nok alltid som at da var det fri...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...