Gjest lenge siden jeg gikk på skolen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Da jeg gikk på skolen var det sånn at hvis læreren var mer enn 15 minutter for sein til timen, kunne vi ta fri. Er dette en skreven regel eller var det bare noe ryktegreier på skolen? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg tror den skrevne regelen var at dersom det tok 15 minutter uten at en lærer dukket opp, skulle en elev gå bort til administrasjonen og si ifra. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Sånn var det der jeg gikk også. Men det var ingen skreven regel, bare ryktegreier. Skolen sa at hvis ikke læreren var kommet etter den tiden, skulle en elev kontakte kontoret e.lign. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det husker jeg og. Jeg tror at det egentlig var at vi skulle si fra hvis det gikk mer enn 15 minutter, men vi tolket det nok alltid som at da var det fri... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.