Gjest Debra irl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 I tre dager har jeg vært alene hjemme. Ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Hvem sin skyld det er? Jeg hater personlig ansvar og det å ha styring på sitt eget liv. Så jeg legger skylden på _dere_ og itunes. Dere burde skamme dere for å få meg til å sitte ved skjermen. Jeg er sikker på at jeg hadde hatt hele huset strøkent hvis ikke det hadde vært på grunn av bl.a den fantastiske tråden om røyking/ løgn/ tillitsbrudd. Huff. Ta dere sammen. Snik dere inn på maskinen min og skru den av for meg. Jeg må ta ut av oppvaskmaskinen NÅ!!! Vaske tøy, sortere papirer, brette tøy støvsuge og bla bla bla. Gud så moro. ....så jeg ikke en tråd om katter her jeg bør lese først.....? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 hehe, det går jo an å gjøre noe mellom trådene her Akkurat nå venter jeg på at klesvasken skal bli ferdig. Ah sola kom nettop, så hærlig!! Skal jammen sette meg i sola litt 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hm...noe av det samme her. Riktignok er vaskemaskinen igang og surrer og går, men jeg skulle egentlig moppe gulvet og tørke støv idag. Støvsugeren får stå, for jeg har ikke noen ny støvsugerpose, og den gamle ble plutselig full fant jeg ut. Helt full. Så full at støvet var utenfor posen og jeg måtte grave det ut av selv maskinen...jaja. Lørdag kjøper jeg nye poser og støvsuger. Hvis jeg greier å rive meg løs fra dol nå, så kanskje jeg får gjort bittelitt før kvelden kommer...? ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.