Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg og en venninne har bestemt oss for at vi vil til London i oktober + - en mnd. Vel, siden jeg ikke har kunnet reist så veldig mye de siste årene, er jeg ganske blank på hvordan jeg bør gå frem. Men jeg har skjønt at en del dolere er bereiste, og at noen har vært mange ganger i London. Jeg har 2 krav, det er at det skal være sentralt, og eget bad. Dette er ganske viktig siden helsen ikke alltid er helt på topp ) Hva er lurest? Bestille en slik pakkegreie? Eller billetter og hotell hver for seg? I så fall blir jeg kjempeglad for hotellanbefalinger ) Bør vi bestille allerede nå? Eller er det lurest og vente litt? Kan ikke vente alt for lenge, da venninna mi må få fri fra jobb. Så kom igjen snille doler som likere seg i London ) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Fly bestiller du f.eks via http://www.norweigan.no Der kan du klikke på en lavpriskalender for den måneden dere ønsker å reise, så ser dere prisen på tur og returreisen. Hotell kan du bestille f.eks via http://www.venere.com (de har jeg brukt tre ganger og er fornøyd). Da kan du klikke på de forskjellige områdene i London og få opp aktuelle alternativ innenfor datoen du hadde tenkt å reise. Du kan også derfra klikke på hvert enkelt hotell. Å bo _veldig_ sentralt koster gjerne litt mer. De fleste tilreisende ender stort sett opp i Bayswaterområdet. Ikke knalldyrt og ikke helt usentralt. Bør sjekke flyavganger og ledige hotellrom før du bestiller noe 100 pst så vet du om ledige rom/ seter passer overens. Kanskje må du utsette/ fremskynde reisen en dag for å få akkurat dét hotellet. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 jeg feilstavet norwegian. er det mulig? vi prøver igjen: http://www.norwegian.no 0 Siter
rudolfine Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vi har god erfaring med å bestille i alle fall hotell på www.reisefeber.no . De har både pakkereiser og hver for seg. God tur. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Fly bestiller du f.eks via http://www.norweigan.no Der kan du klikke på en lavpriskalender for den måneden dere ønsker å reise, så ser dere prisen på tur og returreisen. Hotell kan du bestille f.eks via http://www.venere.com (de har jeg brukt tre ganger og er fornøyd). Da kan du klikke på de forskjellige områdene i London og få opp aktuelle alternativ innenfor datoen du hadde tenkt å reise. Du kan også derfra klikke på hvert enkelt hotell. Å bo _veldig_ sentralt koster gjerne litt mer. De fleste tilreisende ender stort sett opp i Bayswaterområdet. Ikke knalldyrt og ikke helt usentralt. Bør sjekke flyavganger og ledige hotellrom før du bestiller noe 100 pst så vet du om ledige rom/ seter passer overens. Kanskje må du utsette/ fremskynde reisen en dag for å få akkurat dét hotellet. Takker ) Er det ikke slik at Norwegian flyr til Stansted? Det tar lengre tid inn til sentrum gjør det ikke? Vet du hvor lang? Og evnt hvordan man bør reise. Tusen takk for linker! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 jeg feilstavet norwegian. er det mulig? vi prøver igjen: http://www.norwegian.no He he jeg skjønte det du ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vi har god erfaring med å bestille i alle fall hotell på www.reisefeber.no . De har både pakkereiser og hver for seg. God tur. Ok, skal titte innom der, takk ) 0 Siter
citygirl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Takker ) Er det ikke slik at Norwegian flyr til Stansted? Det tar lengre tid inn til sentrum gjør det ikke? Vet du hvor lang? Og evnt hvordan man bør reise. Tusen takk for linker! Fra Stansted tar det ca 45 minutter med tog til Liverpool Street. (Stansted Express) Liten oversiktelig flyplass - og togene går ofte. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vi har god erfaring med å bestille i alle fall hotell på www.reisefeber.no . De har både pakkereiser og hver for seg. God tur. Jeg er også fornøyd med Reisefeber. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Fra Stansted tar det ca 45 minutter med tog til Liverpool Street. (Stansted Express) Liten oversiktelig flyplass - og togene går ofte. OK, takk ) 0 Siter
citygirl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hotellanbefalinger; St Giles ved Tottenham Court Road. Turistklasse 3 stjerners, men ålreit romstørrelse og bra baderom. Har dessuten treningsenter i kjelleren med stooort svømmebasseng. Deilig! Kanskje dyrt hvis dere skal være der en stund, men. Masse bed and breakfast-steder i London, dere finner sikkert noe bar hvis du søker på reisefeber.no God tur! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hotellanbefalinger; St Giles ved Tottenham Court Road. Turistklasse 3 stjerners, men ålreit romstørrelse og bra baderom. Har dessuten treningsenter i kjelleren med stooort svømmebasseng. Deilig! Kanskje dyrt hvis dere skal være der en stund, men. Masse bed and breakfast-steder i London, dere finner sikkert noe bar hvis du søker på reisefeber.no God tur! Takk ) Vi blir ikke sånn kjempelenge, men noen dager til shopping må man jo ha ;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Takk ) Vi blir ikke sånn kjempelenge, men noen dager til shopping må man jo ha ;-) Misunnelig. *pakker smått i håp om at det er plass til en til* *lol* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Misunnelig. *pakker smått i håp om at det er plass til en til* *lol* Det er bare til og slenge seg med! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 St Giles er bra. http://www.stgiles.com Takk ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Fra Stansted tar det ca 45 minutter med tog til Liverpool Street. (Stansted Express) Liten oversiktelig flyplass - og togene går ofte. 45 minutter med tog er jo overkommelig, var akkurat inne og sjekket priser, og det var en del og spare. Har du reist der selv? Du vet vel ikke om det er toalett på togene? Du skjønner jeg har en blæresykdom, og må derfor tilrette litt ) Ble forresten fristet til og reise før oktober nå, he he utålmodig! 0 Siter
citygirl Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 45 minutter med tog er jo overkommelig, var akkurat inne og sjekket priser, og det var en del og spare. Har du reist der selv? Du vet vel ikke om det er toalett på togene? Du skjønner jeg har en blæresykdom, og må derfor tilrette litt ) Ble forresten fristet til og reise før oktober nå, he he utålmodig! Det er toalett på togene :-) Du kan evt lese mer på www.stanstedexpress.com Se på onboard - special needs. Har brukt Stansted siste gangene jeg har vært i London, synes det er hyggelig med en mindre flyplass. Husk å ikke pakke neglefil/saks i håndbagasjen, de er helt hysteriske for slike "skumle" våpen for tida:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det er toalett på togene :-) Du kan evt lese mer på www.stanstedexpress.com Se på onboard - special needs. Har brukt Stansted siste gangene jeg har vært i London, synes det er hyggelig med en mindre flyplass. Husk å ikke pakke neglefil/saks i håndbagasjen, de er helt hysteriske for slike "skumle" våpen for tida:-) Takker ) Jeg fant den linken og var inne og så. Virker som en grei måte og reise på, Sas fløy via Oslo og da tok det 4 timer mot Norwegian sine 2. Og prisen til Norwegian passet min ommebok utmerket! Dess mer til shopping, dess bedre ) 0 Siter
citygirl Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Takker ) Jeg fant den linken og var inne og så. Virker som en grei måte og reise på, Sas fløy via Oslo og da tok det 4 timer mot Norwegian sine 2. Og prisen til Norwegian passet min ommebok utmerket! Dess mer til shopping, dess bedre ) Din heldiggris:-) *gleder meg til ferie* Håper dere får en flott tur, husk ekstra bag til alt du shopper *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.