Gå til innhold

Hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er absolutt ikke redd for anonymiteten, så her er mine data:

Jeg = 31 år

Mannen = 48 år

Antall barn: Trillinger som heter Per, Pia og Pål, 10 år, samt attpåklatten Stple på 18 mnd

Jobb: Den lille broderiforretningen rett til høyre for torget (tør ikke si navnet - da skjønner dere helt sikkert hvem jeg er... *S*)

Oi... det der hadde jeg ALDRI turt her inne. Det kan være mange rare folk som leser, og finner ut hvem barna dine er...

Ikke bra, ikke bra..

(Jeg fikk en del ekle anonyme telefoner for noen år tilbake, etter å ha lagt ut litt for mye informasjon om meg selv på Dol. Eksen fikk meg til å tenke på barnas beste... )

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• puttelull

4

• Line

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er 32 år, samboeren er 33, og vi venter vårt første barn i august.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er 36 og mannen min 35. Vi har tre barn som nettopp fylte 9, 6 og 2 år.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

jeg er absolutt ikke redd for anonymiteten, så her er mine data:

Jeg = 31 år

Mannen = 48 år

Antall barn: Trillinger som heter Per, Pia og Pål, 10 år, samt attpåklatten Stple på 18 mnd

Jobb: Den lille broderiforretningen rett til høyre for torget (tør ikke si navnet - da skjønner dere helt sikkert hvem jeg er... *S*)

*Humre*

Enda godt at du har valgt å være anonym her!

Skrevet

*Humre*

Enda godt at du har valgt å være anonym her!

Ja, det ville vært ille å bli avslørt! ;-)

Skrevet

Oi... det der hadde jeg ALDRI turt her inne. Det kan være mange rare folk som leser, og finner ut hvem barna dine er...

Ikke bra, ikke bra..

(Jeg fikk en del ekle anonyme telefoner for noen år tilbake, etter å ha lagt ut litt for mye informasjon om meg selv på Dol. Eksen fikk meg til å tenke på barnas beste... )

Synd å høre om ekle telefoner!! Ikke bra!

Men ellers kan jeg trøste deg at dersom noen i det hele tatt klarer å finne et menneske i Norge som passer til min beskrivelse, så er det vel den dagen da griser kan fly! ;-)

Med andre ord: bare tull!

Skrevet

Hun kan vel ikke noe for hva jobben hennes heter? *himle*

LOL!

Skrevet

Du burde vel strengt tatt hatt en apostrof-genitiv i navnet også, sånn for å gjøre det ordentlig. ;o)

God idé! Jeg skal straks tipse sjefén! :-)

Gjest sandex
Skrevet

Er 32, kæljen er 31, ungene er snart 7 og snart 2

Gjest sandex
Skrevet

Jeg er rundt 29 og uten barn. Men etter å ha sett en del på VM i det siste, vurderer jeg å adoptere enn 19-20 år gammel svensk tjei.

Dra en Woody Allen.

Moahahah.. kæljen min har lyst å ansette praktikant fra thailand, men helst ikke eldre enn 18... hmmmmm

Skrevet

Synd å høre om ekle telefoner!! Ikke bra!

Men ellers kan jeg trøste deg at dersom noen i det hele tatt klarer å finne et menneske i Norge som passer til min beskrivelse, så er det vel den dagen da griser kan fly! ;-)

Med andre ord: bare tull!

Allerede ved adressen (som forsåvidt er grei nok) oppstår det faktisk problemer...

Gjest sandex
Skrevet

Jeg er 36, mannen 27. Vi har 3 barn SAMMEN!? På 6, 4, og snart2. Ikke gift, enda!;-)

Barnerov:) hihi...

Skrevet

Allerede ved adressen (som forsåvidt er grei nok) oppstår det faktisk problemer...

Ha ha, har du sjekket? ;-)

Skrevet

Ha ha, har du sjekket? ;-)

Jeg jobber mot offentlige registre og vet alt :-|

Skrevet

Jeg jobber mot offentlige registre og vet alt :-|

;-)

Jeg _kunne_ jo ha funnet en ekte adresse på telefonkatalogen.no eller noe slikt, eller i det minste dobbeltsjekket at jeg faktisk brukte en ekte tulleadresse! ;-) Kunne jo ha risikert at dem som bodde på denne adressen ble sure....;-)

Men jeg tok sjansen på at Lübeckergata var OK.

Skrevet

Jepp!:-) Var heldig med utseendet mitt, den kvelden vi traff hverandre! ;-)

Men det funker! Det funker!

Skrevet

Jepp!:-) Var heldig med utseendet mitt, den kvelden vi traff hverandre! ;-)

Men det funker! Det funker!

At det går an... Jeg har skrevet at mannen min er 27, det er han ikke!!!! Han er 32.... Fatter ikke at det går an å få til sånn skrivefeil..

Jeg er med andre ord 4 år eldre, - ikke veldig barnerov, det!?

Stusset litt over innlegget ditt, og, men tenkte at her er det bare å svare for seg....

Skrevet

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

--------------------------------------------------------------------------------

Innlegget skrevet av puttelull i Åpent forum

22/6-2006 klokken 09:45

--------------------------------------------------------------------------------

Men, herremin! Skrivefeil, ja!

At det går an... Jeg har skrevet at mannen min er 27, det er han ikke!!!! Han er 32.... Fatter ikke at det går an å få til sånn skrivefeil..

Jeg er med andre ord 4 år eldre, - ikke veldig barnerov, det!?

Stusset litt over innlegget ditt, og, men tenkte at her er det bare å svare for seg....

Skrevet

;-)

Jeg _kunne_ jo ha funnet en ekte adresse på telefonkatalogen.no eller noe slikt, eller i det minste dobbeltsjekket at jeg faktisk brukte en ekte tulleadresse! ;-) Kunne jo ha risikert at dem som bodde på denne adressen ble sure....;-)

Men jeg tok sjansen på at Lübeckergata var OK.

I Hansabyen Bergen virker det da også riktig så troverdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...