Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er to "ytterdører" i mellom, men allikevel er musikken så høy at den er for høy til mine ører. Ikke hører han på ordentlig musikk heller. Bare noe al-la-la-la-øl-øl-øl, osv. Jeg kan vel ikke klage til noen heller, så lenge han ikke spiller om natten. 0 Siter
red Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 De som spiller Jokke må få lov til å spille så høyt de vil. Sånn er det bare. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 De som spiller Jokke må få lov til å spille så høyt de vil. Sånn er det bare. Det er bestemt ikke Jokke han spiller. Jokke er da super-god! 0 Siter
Gjest mbelly Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det kunne like gjerne vært min kjæreste.. Vi hører ingenting fra våre naboer, men gudene må vite om de hører oss. Har du sagt ifra om musikken plager deg? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det kunne like gjerne vært min kjæreste.. Vi hører ingenting fra våre naboer, men gudene må vite om de hører oss. Har du sagt ifra om musikken plager deg? Kjæresten min har sagt fra, men han fikk ingen respons. Jeg er egentlig heller ikke så ivrig etter å snakke med ham. Han er en litt suspekt type. Det lukter hasj i gangen noen ganger. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 vær glad du ikke har naboer som er hekta på singstar du.. forøvrig protester jeg med å bare sette på enda høyere musikk..funker som bare det. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 vær glad du ikke har naboer som er hekta på singstar du.. forøvrig protester jeg med å bare sette på enda høyere musikk..funker som bare det. Vi har desverre ikke høytalere til det. Eller rettere sagt, vi har høytalerne, men de er ikke koblet til ennå. Ellers en god idé. 0 Siter
soleil Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Gi han et par skiver med bra musikk fordi dere er lei lalalala-øl-øl? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Gi han et par skiver med bra musikk fordi dere er lei lalalala-øl-øl? Har ikke så lyst til å bruke penger på ham... :-) 0 Siter
soleil Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har ikke så lyst til å bruke penger på ham... :-) Brenn en cd 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Brenn en cd Visste jeg bare hvordan jeg gjorde det... Uansett har jeg ikke lyst til å snakke med ham. Og uansett musikk er det irriterende når man ikke kan høre TVen eller hva den andre sier når han sitter i sofaen ved siden av meg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.