Gå til innhold

Nå er jeg lei av naboens musikk -en liten utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to "ytterdører" i mellom, men allikevel er musikken så høy at den er for høy til mine ører.

Ikke hører han på ordentlig musikk heller. Bare noe al-la-la-la-øl-øl-øl, osv.

Jeg kan vel ikke klage til noen heller, så lenge han ikke spiller om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som spiller Jokke må få lov til å spille så høyt de vil.

Sånn er det bare.

Skrevet

De som spiller Jokke må få lov til å spille så høyt de vil.

Sånn er det bare.

Det er bestemt ikke Jokke han spiller. Jokke er da super-god!

Gjest mbelly
Skrevet

Det kunne like gjerne vært min kjæreste.. Vi hører ingenting fra våre naboer, men gudene må vite om de hører oss.

Har du sagt ifra om musikken plager deg?

Skrevet

Det kunne like gjerne vært min kjæreste.. Vi hører ingenting fra våre naboer, men gudene må vite om de hører oss.

Har du sagt ifra om musikken plager deg?

Kjæresten min har sagt fra, men han fikk ingen respons. Jeg er egentlig heller ikke så ivrig etter å snakke med ham. Han er en litt suspekt type. Det lukter hasj i gangen noen ganger.

Gjest Violsa
Skrevet

vær glad du ikke har naboer som er hekta på singstar du..

forøvrig protester jeg med å bare sette på enda høyere musikk..funker som bare det.

Skrevet

vær glad du ikke har naboer som er hekta på singstar du..

forøvrig protester jeg med å bare sette på enda høyere musikk..funker som bare det.

Vi har desverre ikke høytalere til det. Eller rettere sagt, vi har høytalerne, men de er ikke koblet til ennå. Ellers en god idé.

Skrevet

Gi han et par skiver med bra musikk fordi dere er lei lalalala-øl-øl?

Skrevet

Gi han et par skiver med bra musikk fordi dere er lei lalalala-øl-øl?

Har ikke så lyst til å bruke penger på ham... :-)

Skrevet

Har ikke så lyst til å bruke penger på ham... :-)

Brenn en cd ;)

Skrevet

Brenn en cd ;)

Visste jeg bare hvordan jeg gjorde det... Uansett har jeg ikke lyst til å snakke med ham. Og uansett musikk er det irriterende når man ikke kan høre TVen eller hva den andre sier når han sitter i sofaen ved siden av meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...