Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg skal ha potetsalat til middag. Jeg har potetene i lettrømme, litt løk og med friske krydderurter. Vanligvis bruker jeg gressløk, men nå har jeg masse dill til overs og lurer på om det smaker godt sammen med gressløk? Hva tror dere oooo kloke dolere? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ville ikke tatt sjansen på å bruke dill i potetsalat i det hele tatt jeg da... ...men fullt mulig at det bare er meg som er sær på slikt. 0 Siter
Gjest jphoenix Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hvis du liker dillsmaken er det knallgodt - men ville ikke hatt det sammen med gressløk. Høres krash ut. Men mange synes dill smaker kvalmt. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Hvis du liker dillsmaken er det knallgodt - men ville ikke hatt det sammen med gressløk. Høres krash ut. Men mange synes dill smaker kvalmt. Jeg liker dill, men det ble uten denne gangen gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.