puttelull Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tror ikke dere trenger pakke _veldig_tungt.... http://www.reisefeber.no/no/weather/cgi-bin/show_forecast.cgi?partner=&dest_id=420012 Hvis værmeldinga slår til, da!;-) 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 God tur!!! Om en mnd er det min tur. Fortell gjerne hvordan du hadde det. mvh 0 Siter
muriel Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Enig med kvitsymra, husk å "rapportere" hvordan dere hadde det! Lurer litt på å ta en tur dit i juli en gang. (Og ja - god tur! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 God tur da! Vi var der i fjor, og hadde en super ferie! 0 Siter
puttelull Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 God tur!!! Om en mnd er det min tur. Fortell gjerne hvordan du hadde det. mvh Ok! Det skal jeg gjøre! Kan allerede nå berette at hotellet vi skal ligge på, ligger laaaangt uti huttiheita.... Svigermor bad svigerinna mi bestille, og ho er noe av det gjerrigste du kan tenke deg... Så valgte det billigste hotellet, som ligger 2-3 km fra "ny-byen", altså enda lenger fra "gamle-byen", og det er jo der det er noe å se! Men, je gkomme rmeg på tur, får avveksling og blir påspandert oppholdet, så skal ikke klage! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.