Gå til innhold

halsbrann, hva kan jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Gjest halbrann
Skrevet

Har så halsbrann nå. har forsøkt å drikke melk uten resultat. syrenøytraliserende medisiner kan jeg ikke bruke, da jeg skal ta medisiner om to timer.

Er det noe annet jeg kan spise/drikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

En eller annen her på Dol hadde fått råd av bekjent om å drikke cola med litt sitron i! Det skulle liksom "skremme"kroppen til å ta seg sammen og motvirke den sure magen.

Faktisk har jeg prøvd det og syns det hjelper.

Gjest LucySky
Skrevet

Mandler skal visst hjelpe.

Ja, mandler hjelper veldig godt. Det husket jeg ikke.

Skrevet

Jeg fikk råd her på dol om å spise mandler og drikke melk. Det hjalp, men om det var kombinasjonen, eller det ene eller det andre som gjorde utslaget vet jeg ikke.... :) Håper du blir kvitt plagene!

Gjest Thekla84
Skrevet

Ta et glass Nyco. Drikk når det bruser som værst, det hjelper kjempe godt :) Brukte det da jeg gikk gravid.

Skrevet

Er også i en halsbrann-periode nå. Jeg pleier råde dere til å spise mandler og/eller suke kalk/kalsium-tabletter. Normalt virker det på meg. I dag på jobb forsvant det ikke helt etter et par kalktabletter. Da drakk jeg et stort glass vann; jeg synes det hjelper også. Får du til å spy opp noe, kan det også hjelpe. Skyll munnen og drikk vann etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...