Gjest halbrann Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har så halsbrann nå. har forsøkt å drikke melk uten resultat. syrenøytraliserende medisiner kan jeg ikke bruke, da jeg skal ta medisiner om to timer. Er det noe annet jeg kan spise/drikke? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 En eller annen her på Dol hadde fått råd av bekjent om å drikke cola med litt sitron i! Det skulle liksom "skremme"kroppen til å ta seg sammen og motvirke den sure magen. Faktisk har jeg prøvd det og syns det hjelper. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Mandler skal visst hjelpe. Ja, mandler hjelper veldig godt. Det husket jeg ikke. 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg fikk råd her på dol om å spise mandler og drikke melk. Det hjalp, men om det var kombinasjonen, eller det ene eller det andre som gjorde utslaget vet jeg ikke.... Håper du blir kvitt plagene! 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ta et glass Nyco. Drikk når det bruser som værst, det hjelper kjempe godt Brukte det da jeg gikk gravid. 0 Siter
fresja Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er også i en halsbrann-periode nå. Jeg pleier råde dere til å spise mandler og/eller suke kalk/kalsium-tabletter. Normalt virker det på meg. I dag på jobb forsvant det ikke helt etter et par kalktabletter. Da drakk jeg et stort glass vann; jeg synes det hjelper også. Får du til å spy opp noe, kan det også hjelpe. Skyll munnen og drikk vann etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.