Gå til innhold

Martnan i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

Skulle det ikke være denne uka?.Jeg dro til byen og det eneste jeg så var Kronprinsesse Mette Marit og kronprins Haakon Magnus som kjørte forbi.Mette Marit som kjørte bilen ja.Men nok om det.Hvor er martnan?.Neste uke?

Videoannonse
Annonse
Gjest fregnefjes
Skrevet

27.-29.06 :)

Så bra.Da har vel skattepengene kommer også :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Så bra.Da har vel skattepengene kommer også :-)

Hva? Hæ? Kommer skattepengene?! Når??

(hihi, bare erter på meg de som er lei av alle skattepengetrådene :P)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Det har vært nok av dem ja.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Skattepenger? Hva er det?

Gjest girasol
Skrevet

27.-29.06 :)

Er det ikke 27.-31.juni da?? Det pleier da alltid å holde på til lørdag? Eller...?

Gjest Calóni
Skrevet

Er det ikke 27.-31.juni da?? Det pleier da alltid å holde på til lørdag? Eller...?

I fjor var det midt i uka da også. Jeg fant det på Trondheim kommunes hjemmesider, så det stemmer nok!

Skrevet

Neida, Trondheimsmartnan er alltid tirsdag, onsdag og torsdag en av de to siste ukene på juni. Trodde det kom til å være denne uka, men det er altså neste uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...