Cillimor Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja i dag har jeg gjordt det, vokset hele stasen. Det var sinnsykt vondt, men gikk fort. (Ferdig på 15 min) Nå noen timer etter er jeg bare svakt øm. Må nok sjekke om det er like vondt 2. og 3. gangen og er det det regner jeg ikke med at det blir noe mer på meg. Men det friste for jeg er helt glatt og fin. Det var faktisk ikke så flaut heller... hun hadde hatt tre andre før meg den dagen. Dette var bare en liten oppdatering for spesiellt intereserte. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 REV hun - eller pirket hun vekk? - Min venninne gikk til ei som varmet voks og så pirket vekk hårene ett og ett *svett* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 REV hun - eller pirket hun vekk? - Min venninne gikk til ei som varmet voks og så pirket vekk hårene ett og ett *svett* *krysser beina* 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Denne moten er i ferd med å gå over nå. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Denne moten er i ferd med å gå over nå. MOTE? - - 0 Siter
Gjest undrenes Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hvor har du gjort det? Hvor mye kostet det? Hvor ofte må du gjøre det? Og hvor langt må hårene være? Har lyst, men vet ikke om jeg tør. Må være J*VELIG vondt..... 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 MOTE? - - Å jada, tror du moren din gjorde det samme da hun var ung? Hun bar også andre klær enn deg, og hadde et annet interiør hjemme. Verden gjennomgår en kontinuerlig prosess med moter som endrer seg. Så også med hvordan underlivet skal se ut i ulike tidsepoker. Glattbarberingen, dvs å ta ALT, altså ikke bare bikinlinjen og litt trimming av resten, begynte så smått rundt 1990, og har fått en veldig mote-oppblomstring fram til idag. Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Å jada, tror du moren din gjorde det samme da hun var ung? Hun bar også andre klær enn deg, og hadde et annet interiør hjemme. Verden gjennomgår en kontinuerlig prosess med moter som endrer seg. Så også med hvordan underlivet skal se ut i ulike tidsepoker. Glattbarberingen, dvs å ta ALT, altså ikke bare bikinlinjen og litt trimming av resten, begynte så smått rundt 1990, og har fått en veldig mote-oppblomstring fram til idag. Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede. "Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede." Hvordan vet du at "pendelen svinger tilbake"? Du har full kontroll? 0 Siter
flisa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Å jada, tror du moren din gjorde det samme da hun var ung? Hun bar også andre klær enn deg, og hadde et annet interiør hjemme. Verden gjennomgår en kontinuerlig prosess med moter som endrer seg. Så også med hvordan underlivet skal se ut i ulike tidsepoker. Glattbarberingen, dvs å ta ALT, altså ikke bare bikinlinjen og litt trimming av resten, begynte så smått rundt 1990, og har fått en veldig mote-oppblomstring fram til idag. Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede. åååå 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 åååå Snart kommer dere til å la håret under armene gro også. Armhulehysteriet har kun vært en lang motetrend. Det er et tidsspørsmål. For øvrig er det ekstremt viktig å følge moten. Det er det viktigste av alt. Er trenden på retur er det slutt på moroa. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Å jada, tror du moren din gjorde det samme da hun var ung? Hun bar også andre klær enn deg, og hadde et annet interiør hjemme. Verden gjennomgår en kontinuerlig prosess med moter som endrer seg. Så også med hvordan underlivet skal se ut i ulike tidsepoker. Glattbarberingen, dvs å ta ALT, altså ikke bare bikinlinjen og litt trimming av resten, begynte så smått rundt 1990, og har fått en veldig mote-oppblomstring fram til idag. Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede. Hvordan finner man ut hva som er og blir underlivsmote? Altså, blir det vist på catwalken slik som neste sesongs moteklær? 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 "Nå svinger pendelen tilbake, og det beynner å bli betraktet som mer feminint og sexy med en trimmet trekant der nede." Hvordan vet du at "pendelen svinger tilbake"? Du har full kontroll? Ja, man fanger jo for tiden opp en del holdninger/meninger blant folk om dette. Pluss det man leser om mht motetrender, og ikke minst også registererer ved selvsyn. Den vendingen vi nå ser var vel ikke så vanskelig å forutse, heller da. Slik alle andre moter har en vekst, topp, og tilbakegang. Men jeg måtte nok interessere meg mer for temaet hvis jeg hadde behov for å ha "full kontroll". 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, man fanger jo for tiden opp en del holdninger/meninger blant folk om dette. Pluss det man leser om mht motetrender, og ikke minst også registererer ved selvsyn. Den vendingen vi nå ser var vel ikke så vanskelig å forutse, heller da. Slik alle andre moter har en vekst, topp, og tilbakegang. Men jeg måtte nok interessere meg mer for temaet hvis jeg hadde behov for å ha "full kontroll". Litt morsomt at du snakket om moters "vekst" i en slik kontekst! ;-) 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Snart kommer dere til å la håret under armene gro også. Armhulehysteriet har kun vært en lang motetrend. Det er et tidsspørsmål. For øvrig er det ekstremt viktig å følge moten. Det er det viktigste av alt. Er trenden på retur er det slutt på moroa. Litt sarkastisk ja. Nei, armhulene og leggene vil vi nok fortsatt barbere, slik det har vært i sikkert 50 år. Barbert bikinilinje og noe trimming der nede, vil også fortsette. det er visst den totale glattbarbering av kjønnet, som nå er på vei ut. 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hvordan finner man ut hva som er og blir underlivsmote? Altså, blir det vist på catwalken slik som neste sesongs moteklær? Ja, man fanger jo for tiden opp en del holdninger/meninger blant folk om dette. Pluss det man leser om mht motetrender, og ikke minst også registererer ved selvsyn. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, man fanger jo for tiden opp en del holdninger/meninger blant folk om dette. Pluss det man leser om mht motetrender, og ikke minst også registererer ved selvsyn. Men ingen catwalk, altså...? Sånn ca hvor mange underliv må man ha sett ved selvsyn siste måneden for å kunne konkludere med at en trend er på vei til å snu? 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Snart kommer dere til å la håret under armene gro også. Armhulehysteriet har kun vært en lang motetrend. Det er et tidsspørsmål. For øvrig er det ekstremt viktig å følge moten. Det er det viktigste av alt. Er trenden på retur er det slutt på moroa. Det er jo svært mange som ikek følger moter eller trender. Men selv om det sikkert til alle tider har vært mer eller mindre vanlig med intimbarbering, skal man ikke ha fulgt med så veldig mye for å se at det har vært et økende fokus på dette de senere årene. Og når aviser og ukeblader skriver om det, folk snakker om det, man leser om det på internett etc, så blir mange påvirket til å forsøke dette. For noen vil det kanskje bli en engangsopplevelse, for atter andre vil det bli en mer varig greie. Men jeg ser samtisig ikke bort fra at enkelte som vsreger til galttbarberthet nå, og som sier at de ikke kunne tenk seg noe annet, om non år skifter mening. Akkurat som kmed vannsenga! ;-) Jeg kjenner flere som sverget til at dette var det beste - har aldri sovet såååå bra, hatt så lite vond rygg etc etc. Men ingen av dem jeg kjenner som skrøt vannseng opp i skyene som det eneste saliggjørende har vannseng den dag i dag. 0 Siter
Gjest bergas Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Litt morsomt at du snakket om moters "vekst" i en slik kontekst! ;-) Ja faktisk;) Tenkte ikke over det. Her har vi altså et tilfelle der et motefenomen som er i en nedadgående trend, faktisk medfører vekst.*LER* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Litt sarkastisk ja. Nei, armhulene og leggene vil vi nok fortsatt barbere, slik det har vært i sikkert 50 år. Barbert bikinilinje og noe trimming der nede, vil også fortsette. det er visst den totale glattbarbering av kjønnet, som nå er på vei ut. Næhæi, til og med jeg har fått med meg noe om akkurat de hårene der. For ett - eller var det to? - år siden var det flere medier som meldte om ubarberte legger og armhuler på i alle fall to stjerner. Såh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.