Gå til innhold

Oppdatering intimbarbering

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det greier jeg fint, men så gjør jeg mye rart uten å bli uvel også. Yrkeshemmelighet. ;)

Jeg er en fintfølende person når det kommer til enkelte uhumskheter. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• morsan

15

• flisa

5

• Cillimor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bergas
Skrevet

Ja.

Jeg mener å si at det ser ut som om flere og flere shaver seg, og at antallet fortsetter å øke.

Er de kretser/arenaer du bygger din oppfatning fra representativ for gjennomsnittet i befolkningen?

Skrevet

Hehe. Nevøen min (da han var liten) spurte mor si om det var sommer nå, siden hun barberte leggene. Hun hadde nemlig sagt at det gjorde hun ikke om vinteren. :)

;-)

Skjønner jo godt at de spør når det oppstår en såpass logisk brist! ;-)

Men det er tydelig at barna er opptatt av hva foreldrene gjør og hvorfor - ikke minst hvorfor det er slik forskjell på menn og kvinner (hvorfor fjerner ikke faren legghårene, han som har enda mer enn moren, for eksempel! *S*)

Gjest bergas
Skrevet

Jeg begynte å gjøre det fordi partneren min ville det, men jeg har fortsatt fordi jeg synes det føles best. Så jeg vet ikke hvilken kategori jeg skal plasseres i da.

Risikoen for at du ler av dine egne preferanser om 10-15 år, er ganske overhengende;)

Slik vi alle ler litt av hva vi hadde på oss, og hva slags frisyre vi hadde, for 10-15 år siden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er en fintfølende person når det kommer til enkelte uhumskheter. :)

Tsk tsk. Du må ikke være så fisefin. :)

Mannfolk skal være litt grove og rufsete med litt olje på nevene. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er de kretser/arenaer du bygger din oppfatning fra representativ for gjennomsnittet i befolkningen?

Sikkert ikke hvis du tar med folk litt oppi åra. Mange av disse kaster seg nok like tregt over høvelen som eldre folk gjorde den gang de yngre begynte å rake legger og armhuler.

For vi som er oppvokst med våre shavevaner er det ikke en trend, det er en like stor selvfølgelighet som å bruke deodorant etter at vi har dusja, og raking av ansiktet når skjeggstubbene begynner å dra seg til.

Og de unge kommer til å fortsette med det. De kjenner knapt noe annet.

Om noen år er det like vanlig som å shave armhulene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg finnes ikke fisefin.

Det er bare enkelte ting jeg ikke takler. Hvorfor jeg ikke takler kjønnshår eller hår under armene aner jeg ikke. Sikkert noe jeg opplevde- eller så som barn. :)

Men armhulehår er verst. Ser jeg det får jeg flashbacks når jeg lukker øynene.

Det er et aldri så lite helvete.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*he he* Jeg har fått spørsmål fra poden om jeg vokser leggene fordi jeg må pga jobben!! ;-)

han har hørt oss snakke om hva man kan/kan ikke gå kledt i på jobb etc!

Heldigvis bestemmer ikke sjefene noe om hårfjerningen til sine ansatte! ;-)

"Heldigvis bestemmer ikke sjefene noe om hårfjerningen til sine ansatte! ;-)"

LOL!

Det hadde vært noe, om det hørte til i stillingsinstruksen :-)

Skrevet

"Heldigvis bestemmer ikke sjefene noe om hårfjerningen til sine ansatte! ;-)"

LOL!

Det hadde vært noe, om det hørte til i stillingsinstruksen :-)

Det sier ihvertfall litt om hva slags bransje man er i! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det sier ihvertfall litt om hva slags bransje man er i! ;-)

Uff ja, du sier noe!

Skrevet

Olje på nevene??

det bør i såfall være olivenolje! ;-)

Gjest bergas
Skrevet

Men du glemmer at dem som er f eks 40 år nå har blitt "vokst" opp med vaner som man senere har sluttet med.

Det er ikke noe nytt fenomen at man sverger til noe en periode som det eneste "riktige", og så skifter man mening etterhvert.

Veldig godt poeng!

Gjest bergas
Skrevet

Selvsagt. Men her snakker vi om en vane som kun medfører noe positivt.

Det er ingen grunn til å legge av seg noe sånt.

Du er ikke HELT trygg, stødig og overbevisende i din argumentasjon, syns jeg.;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er ikke HELT trygg, stødig og overbevisende i din argumentasjon, syns jeg.;)

Nei, det er klart. Du har jo rett. Om noen år er det kun etternølere som fortsatt shaver. Alle som shaver i dag gjør det jo kun på grunn av moten.

Gjest undrenes
Skrevet

Prisen var 500 for første gang og 400 dersom jeg gjør det igjen.

Ringte bare til en hudpleisalong som jeg har vært hos tidliger og forhørte meg.

Det var ikke snakk om å dra ut et og et hår nei, men hun tok litt mindre partier av gangen.

Siden det var første gang og jeg har relativt kraftige hår, del det noen få som ikke kom med pga. forskjellig lengde på hårene.

Jeg hadde korta de skikkelig ned for ett par uker siden så de var ikke blitt altfor lange. Det var vist en fordel, fordi at for lange hår lugga vist enda mer.

Jeg er modig og skal prøve igjenn, har allerede en time om 4 uker for neste episode av serien "Når Cillimor voksa musa"... hehehe

Du får si hvordan det går da.. Innbiler meg at det blir "bedre" og "bedre" for hver gang. Og da er det kanskje verdt smerten. Kanskje :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Olje på nevene??

det bør i såfall være olivenolje! ;-)

Olivenolje, du. Jeg snakker om motorolje. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg finnes ikke fisefin.

Det er bare enkelte ting jeg ikke takler. Hvorfor jeg ikke takler kjønnshår eller hår under armene aner jeg ikke. Sikkert noe jeg opplevde- eller så som barn. :)

Men armhulehår er verst. Ser jeg det får jeg flashbacks når jeg lukker øynene.

Det er et aldri så lite helvete.

Du må prøve eksponeringsterapi. :)

Gjest bergas
Skrevet

Nei, det er klart. Du har jo rett. Om noen år er det kun etternølere som fortsatt shaver. Alle som shaver i dag gjør det jo kun på grunn av moten.

Sarkasme til tross, syns du ikke det var LITT rart at så mange samtidig på 90-tallet plutselig fant ut at de ville shave ALT, når det var omtrent ikke forekommende andre steder enn armhuler, legger og bikinilinje for 30-40-50 år siden?

Ikke var mote-eksplosjonen motivert av helsemessige grunner, og ikke var det seksuelt betinget, med tanke på at mennesket til alle tider har vært veldig opptatt av å øke sin seksuelle nytelse?

...og du tror vel ikke at folk tillot seg å gå rundt uten å føle maksimal velvære også for 40 år siden?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sarkasme til tross, syns du ikke det var LITT rart at så mange samtidig på 90-tallet plutselig fant ut at de ville shave ALT, når det var omtrent ikke forekommende andre steder enn armhuler, legger og bikinilinje for 30-40-50 år siden?

Ikke var mote-eksplosjonen motivert av helsemessige grunner, og ikke var det seksuelt betinget, med tanke på at mennesket til alle tider har vært veldig opptatt av å øke sin seksuelle nytelse?

...og du tror vel ikke at folk tillot seg å gå rundt uten å føle maksimal velvære også for 40 år siden?

Hvorfor er du så opptatt av om folk gjør dette pga mote eller ikke. Det er da vel revnende likegyldig om folk har hår nedentil eller ikke. De aller fleste slipper man jo å se nakne uansett. :)

Skrevet

Olivenolje, du. Jeg snakker om motorolje. :)

*grøsser*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...