Gå til innhold

Oppdatering intimbarbering

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sarkasme til tross, syns du ikke det var LITT rart at så mange samtidig på 90-tallet plutselig fant ut at de ville shave ALT, når det var omtrent ikke forekommende andre steder enn armhuler, legger og bikinilinje for 30-40-50 år siden?

Ikke var mote-eksplosjonen motivert av helsemessige grunner, og ikke var det seksuelt betinget, med tanke på at mennesket til alle tider har vært veldig opptatt av å øke sin seksuelle nytelse?

...og du tror vel ikke at folk tillot seg å gå rundt uten å føle maksimal velvære også for 40 år siden?

Jeg aner ikke hvordan det eksploderte på 90-tallet. Hvordan folk gjorde det tidligere aner jeg ikke. Jeg vet bare at folk begynte å shave seg og fortsatte, og at trenden går mot mer og mer hårløse kropper - nå til og med blant gutta.

Og hva nytelse angår er det ingen tvil om at den øker etter shaving. Det merker selv jeg - som gutt - og vi er ikke i nærheten av like tett behåret på ballene som jentene er rundt deres kjønn.

Ikke minst blir det utrolig mye mer delikat.

Folket har tatt til vett. Nøyaktig som de gjorde den gang de gikk løs på legger og armhuler og bikinilinje.

Men det nytter ikke å pjatte rundt det her. Om 20 år vil du se at jeg har rett, og hvis det viser seg at jeg tar feil skal jeg være den første til å innrømme det. Men jeg tar ikke feil.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• morsan

15

• flisa

5

• Cillimor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av om folk gjør dette pga mote eller ikke. Det er da vel revnende likegyldig om folk har hår nedentil eller ikke. De aller fleste slipper man jo å se nakne uansett. :)

Ja, folk må få gjøre akkurat hva de vil for meg! :-) Shaving, voksing, piercing - you name it! :-)

Men det har jo vært en del tråder om temaet på dol, der dem som shaver blir fornærmet over påstander om at shaving er usunt og kan gi soppinfeksjon, nupper etc, mens dem som ikke shaver blir fornærmet over påstander om at dette ikke er like "renslig" eller hva det nå er som fremheves.

Og da blir det jo ikke lenger bare en privatsak og at man ikke trenger å plages med hva andre har eller ikke har mellom stortåene, men at man kanskje plages av hva andre _mener_ om det man har/ikke har.

Gjest Princess Peach
Skrevet

*grøsser*

;-)

Hæ? Du er rar. :)

Skrevet

Hæ? Du er rar. :)

Seriously?? ;-)

Fordi jeg kan styre meg for menn med motorolje på henda?

De må gjerne skru og holde på med slikt, men jeg fordrer da at dette vaskes bort sporenstreks han kommer inn igjen. Tanken på en mann med skitne hender ved matbordet, i sofaen eller enda verre: i senga!!! byr meg bare imot.

Gjest bergas
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av om folk gjør dette pga mote eller ikke. Det er da vel revnende likegyldig om folk har hår nedentil eller ikke. De aller fleste slipper man jo å se nakne uansett. :)

Det er ikke JEG som er opptatt av at det er mote. Poenget er at det er så utrolig mange som markedsfører at de IKKE er opptatt av mote når de shaver alt. Det tror jeg ikke noe på.

Hvorfor kan ikke folk være ærlig, å si at de liker moten med total shaving? Det virker som det er så "farlig" for en del å si det?

Gjest bergas
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det eksploderte på 90-tallet. Hvordan folk gjorde det tidligere aner jeg ikke. Jeg vet bare at folk begynte å shave seg og fortsatte, og at trenden går mot mer og mer hårløse kropper - nå til og med blant gutta.

Og hva nytelse angår er det ingen tvil om at den øker etter shaving. Det merker selv jeg - som gutt - og vi er ikke i nærheten av like tett behåret på ballene som jentene er rundt deres kjønn.

Ikke minst blir det utrolig mye mer delikat.

Folket har tatt til vett. Nøyaktig som de gjorde den gang de gikk løs på legger og armhuler og bikinilinje.

Men det nytter ikke å pjatte rundt det her. Om 20 år vil du se at jeg har rett, og hvis det viser seg at jeg tar feil skal jeg være den første til å innrømme det. Men jeg tar ikke feil.

Print ut dette svaret, marker den siste setningen din, å ta den fram om 20 år..;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke JEG som er opptatt av at det er mote. Poenget er at det er så utrolig mange som markedsfører at de IKKE er opptatt av mote når de shaver alt. Det tror jeg ikke noe på.

Hvorfor kan ikke folk være ærlig, å si at de liker moten med total shaving? Det virker som det er så "farlig" for en del å si det?

Hva har det vel å si for deg om folk barberer seg pga mote eller ikke?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Seriously?? ;-)

Fordi jeg kan styre meg for menn med motorolje på henda?

De må gjerne skru og holde på med slikt, men jeg fordrer da at dette vaskes bort sporenstreks han kommer inn igjen. Tanken på en mann med skitne hender ved matbordet, i sofaen eller enda verre: i senga!!! byr meg bare imot.

Ja, de må jo selvfølgelig vaske seg før de eter eller kommer opp i senga. Men jeg liker at de kan bli litt skitne uten at de friker helt ut. :)

Så kan de komme inn og dusje og kose etterpå. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri nevnt noe om mote. Kun personlig preferanser.

Gjest bergas
Skrevet

Hva har det vel å si for deg om folk barberer seg pga mote eller ikke?

Ja men da er vi jo enig da. Du mener det er av underordnet betydning at folk har mote som motiv for total shaving. Jeg trodde først du var en av de som protesterte mot shaving som motefenomen jeg, skjønner du.;)

Gjest bergas
Skrevet

Jeg har aldri nevnt noe om mote. Kun personlig preferanser.

Jeg må jo si du i så fall har vært veldig heldig med tidsepoke for total shaving som personlig preferanse.;)

For 30 år siden hadde du nok fått kjempe i motvind med å få oppfylt dine preferanser.

Din timing har vært perfekt.;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja men da er vi jo enig da. Du mener det er av underordnet betydning at folk har mote som motiv for total shaving. Jeg trodde først du var en av de som protesterte mot shaving som motefenomen jeg, skjønner du.;)

Nei, det er det du som gjør. :)

Gjest bergas
Skrevet

Nei, det er det du som gjør. :)

Du har visst ikke skjønt dette helt. Jeg protesterer IKKE mot at full shaving er et motefenomen. Jeg protesterer mot at mange nekter å innrømme for seg selv at det er moten de er influert av, til tross for at de nekter.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har visst ikke skjønt dette helt. Jeg protesterer IKKE mot at full shaving er et motefenomen. Jeg protesterer mot at mange nekter å innrømme for seg selv at det er moten de er influert av, til tross for at de nekter.

Men hva så?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...