ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Og glattbarberte damer? Det er heldigvis ikke kun en norsk trend. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det er heldigvis ikke kun en norsk trend. Flaks for deg! Husk å bruke solbriller så ingen ser hvor du ser. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Flaks for deg! Husk å bruke solbriller så ingen ser hvor du ser. Selvsagt. 0 Siter
Gjest sugen på ferie Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har aldri vært i Nevada og Arizona, men dit skal jeg engang. Tror jeg ville tatt turen dit når du snakker om natur. New York er byen over alle byer. Der kan du tilbringe mye tid alene eller sammen med noen. Oregon og Stillehavskysten er naturopplevelser som jeg aldri glemmer. Begynner å bli litt interessert i oregon. Hva kan du oppleve der? 0 Siter
Gjest reiser mye alene Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Begynner å bli litt interessert i oregon. Hva kan du oppleve der? Stillehavskysten er ubeskrivelig. Små vestkyst steder. Mye natur. Små byer som Eugene f.eks. eller storby som Portland. American forest slik som den er. Hvis du søker kultur drar du videre nedover til San Fransisco eller Los Angeles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.