Hatsumomo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Skulle ta norweigan flyet til stavanger klokken 22.15 idag. Kom dit etter en halvtime med flybussen, som koster 72 kr.Vel fremme og flyet var kansellert. Hadde kjøpt billetter over nettet. Javel. De hadde ikke visstnok ikke mer fly den kvelden og planen hadde vært å booke oss inn på hotell. Men det var ingen ledige, så vi måtte kjøpe billett hos SAS. Som vi skulle få refundert 1-2 uker etterpå. Så bort i en kø til SAS for å rekke flyet deres 20.20. Står der med en haug med skjemaer som skulle brukes til å dokumentere refusjonen. Billetten koster 700 kr. Så blir SAS flyet forsinket. 23.00 skulle det gå nå. Drittlei satte jeg meg ned å ventet. Men neida, litt forsinkelse til skulle det bli. Uvisst visstnok. Da var jeg lei, tråkket bort til skranken, fikk dem til å hente bagasjen, fikk de 700 kr igjen.Fikk ny billett til norwegian flyet som går i morgen tidlig. Og hev meg på flybussen, igjen til 72 kr. Så nå sitter jeg her og skal legge meg for å ta flyet igjen imorgen tidlig, og ta flybussen igjen for 72 kr. For noe rot på de flyplassene 0 Siter
rose23 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja det er hårreisende. Jeg er mye ute å flyr og det er mer vanlig at det blir noe krøll enten det er flyet, biletten eller bagsjen enn at turen går knirkefritt. 0 Siter
Gjest ukult Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja det er hårreisende. Jeg er mye ute å flyr og det er mer vanlig at det blir noe krøll enten det er flyet, biletten eller bagsjen enn at turen går knirkefritt. Jeg har mistet lysten til å reise etter gjentatte problemer på flyplassen.Forskinkelser er vanlig.Desverre.Men sist fikk poden ødelagt vogna si (pris 6000,-)oppdaget det ikke før jeg pakket den ut av plasten hjemme Nå er han uten vogn og jeg har ikke råd til ny.Jeg skulle selvfølgelig ha åpnet og sjekket på flyplassen,men pga dårlig tid ble det ikke gjort og nå var det for sent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.