Gyda Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ble du rimelig oppgitt nå? Nei da, jeg skal ikke spørre om når skattepengene kommer. Og dessuten får jeg ikke mine før til høsten, så for meg er det ikke så viktig med disse datoene. Men - i forbindelse med de 12 trådene om dette, kom jeg på at jeg en gang var på fest sammen med kemnerkontoret, og ut på natta så stemte alle i: "Hiv og hoi - snart er skatten vår. Nå kan vi ta det rolig i nærmere et år ... osv." ) 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hehe.........ja de vet nok å kose seg på andres bekostning! Er fornøyd i år jeg da, får igjen for første gang på mange år, riktignok ikke så mye, men iallefall nok til at vi kan kose oss litt ekstra i ferien ) 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 LOL over historien! :-) Og LOL over "ble du oppgitt nå"! ;-) For ordens skyld så ble jeg _ikke_ det, men jeg stusset litt da jeg så selveste Gyda opprette en tråd om skattepengene! ;-) For min egne del må jeg si at ettersom jeg vet at skattepengene hvert år kommer bare noen dager etter feriepengene, så har det svært liten betydning for likviditeten akkurat der og da. Derfor går jeg heller og venter på feriepengene enn skattepengene! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 He he jeg lurte på hvorfor ialledager DU startet en slik tråd! ;-) Jeg gleder meg vilt til pengene kommer, har null kroner på konto, og er i skikkelig shopping humør, og det er en dårlig kombinasjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.