Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo hos legen like før jeg dro på tur. Skulle bare ha noen piller til noe greier... Hun er veldig grei og ordnet det uten problemer. MEN hun spurte hvordan det gikk med meg, hun vet jo litt for det var hun som henviste meg til BUP for 2 år siden. Orket ikke si så mye til henne, men sa at jeg strevde med maten og at jeg kasta veldig mye opp. Men det brydde hun seg ikke om. Hun bare sa at "ja, da jeg var på din alder så spiste jeg bare kålrabi, jeg. Ble jo litt tynn da, og de hjemme var ganske sure. Og så byttet jeg til å bare spise pasta, men det gikk jo bra" !!!!! HALLO! Syntes liksom at det var litt unødvendig av henne å si det er,da. Også spurte hun "ja, hvorfor tror du vi jenter er så innmari opptatt av slike ting?" Eh... jeg bare, nei si det.

Så nå har jeg liksom begynt å lure da, om hun virkelig kan hjelpe meg om jeg en dag vil ha hjelp fra henne. Er bare drit glad for at jeg har psykologen, i tilfelle det blir snakk om lege igjen. BUP har visst en egen lege.

Men hun er veldig grei da, lett å prate med og alt sånn. Det er bare det at hun har et veldig rart syn på mat og sånn. Har nesten lurt på om hun har/har hatt problemer selv... Eller at det bare er jeg som er så jævlig ikke tynn, at hun synes jeg er komisk :/ Men så tror jeg ikke det heller, for da lyger psykologen min noe veldig. Så da lurer jeg litt på _hvem_ jeg egentlig skal stole på.........

okei dette ble kaos, noen som skjønnte noe?

stor klem

Skrevet

skjønner en del.. tror jeg..

Forstår hvordan du tenker angående legen i hvertfall.. sånn noenlunde..

har ikke så veldig mye å skrive ... er litt 'tom' fortiden..

men ville bare si at jeg tenker på deg og er glad i deg!

*stoor klem*

Skrevet

Hm...synest det virker noe merkelig av legen din å si det..., kanskje hun faktisk har hatt problemer selv, eller kanskje det med kålrabien var noe underdrevet. Prøvde vel å trøste med at det ikke er så uvanlig, at det er normalt for jenter å være opptatt av sin vekt.

Men det er jo SÅ irriterende å høre slikt!

Har også vært til en merkelig lege, som la ut om hvordan han var...føles litt som en ikke blir tatt på alvor liksom..., men ja, bra du har BUP!!

lykke til med å få bukt med problema!!

Klemmer fra

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære Nedia! Det er leit å høre at du ble møtt av din lege på denne måten. Det er bra at du har psykologen din som du kan snakke med. Kanskje legen din tror det går bedre med deg enn det du selv opplever,- psykologen vet mer om deg nå kanskje enn legen? Alle BUP-er skal ha minst en lege, men dessverre er det mangel på barne-og ungdomspsykiatere slik at enkelte steder i landet er BUP-ene uten lege.

Gjest engelen
Skrevet

Vel, jeg skjønte det kanskje på en måte.. Ikke noe greitt når legen står midt over deg og sier hvor lite hun spiste! Jeg tror jeg hadde blitt veldig påvirket..

Ville nok mest stolt på psykologen, men hvilket syn har hun på det med maten?? Ikke alltid like enkelt å stole på folk, nei..

Tenker på deg, og håper turen din var sånn nogenlunde??

*klemmer* fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...