Gjest oppogfram Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Er det flere her som får dårlig samvittighet for den minste ting. Ting som du har sagt,-som du ikke burde si? Noe som du burde si,-men ikke sa? Ting som du har gjort,-som du burde ikke har gjort? Ting som du ikke har gjort,-men burde gjøre? Hvis en snur og vender på alt,-så kan en få dårlig samvittighet av alt! Og sånn er jeg! Det er teit å ha det sånn,-og det er slitsomt. Noen råd fra dere der ute? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har konstant dårlig samvittighet - over det meste! - og ja, det er slitsomt:) 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Sagt er sagt og gjort er gjort, prøv heller å se fremover og tenk på hva du kan gjøre bedre i fremtiden. Man kan ikke gå og gruble over alt som har skjedd eller ikke skjedd. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Javisst! Det er mye jeg har gjort som skulle vært ugjort, og jeg har sagt ting som ikke skulle ha vært sagt. Det er også ting jeg angrer på at jeg ikke gjorde. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Er nok litt slik jeg også ja... Har dessverre ikke noen glupe råd til deg. Men jeg jobber med og bli tryggere på meg selv og mine meninger ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har blitt mye flinkere med årene, nå er jeg 36, og alt går så mye bedre. Men helt fri for dårlig samvittighet er jeg selvsagt ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.