Aryane Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Da eldstegutten på 13 var liten var vi alltid på Gran Ganaria om vinteren og han elsket å gå på minidisco, forleden så vi video fra den tiden og det var en sang han elsket som de alltid spilte der, men jeg kommer bare ikke på hva sangen heter eller hvem som synger. Det er en sånn typisk "sydensang" de synger noe sånn: "...to the left to the right, come and dance every night to the hoola melody..." Please hjelp meg, han vil så gjerne ha den sangen! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Er det denne, tro? http://www.lyricsbox.com/black-lace-lyrics-agadoo-zftz2nb.html 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Er det denne, tro? http://www.lyricsbox.com/black-lace-lyrics-agadoo-zftz2nb.html Ser ut på teksten som det kan være den ja, prøver å laste den ned jeg! Tusen takk! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ser ut på teksten som det kan være den ja, prøver å laste den ned jeg! Tusen takk! Bare hyggelig. Den finnes visst i flere versjoner, men søker du på "hula melody" bør du uansett treffe den før eller siden. ;o) 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Bare hyggelig. Den finnes visst i flere versjoner, men søker du på "hula melody" bør du uansett treffe den før eller siden. ;o) Jepp,det var den!!! You're an angel! Kom i feststemning jeg nå, det er en sånn sang man blir glad av ) Nå blir gutten min glad også når han kommer hjem og kan mimre om minidiscoen! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jepp,det var den!!! You're an angel! Kom i feststemning jeg nå, det er en sånn sang man blir glad av ) Nå blir gutten min glad også når han kommer hjem og kan mimre om minidiscoen! Så hyggelig å kunne begynne dagen med å gjøre noen glade. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.