Gå til innhold

Blekes brunfargen av klorvann?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kan jo gjøre det til en vane å sende kompisen ut i vannet først. Så kan jeg stå klar med kameraet. :)

Da oppnår du tre ting:

1 - du blir ikke spist (viktig)

2 - du kan selge bildet til VG og tjene inn det ferien kostet.

3 - du får reise på gratis ferie med Se&Hør etterpå, fordi du hadde så traumatisk ferie.

Og så en evnt. bonus;

4 - du blir kjendis etter å ha vært både i VG og Se&Hør!

"SDD - så kamerat bli spist av hai! Har fått varige bilder av traumatisk opplevelse i hodet, må ligge på strand konstant - bølgene overdøver skrikene i hodet."

:)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• morsan

7

• amber sun

3

• hare1365380455

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da oppnår du tre ting:

1 - du blir ikke spist (viktig)

2 - du kan selge bildet til VG og tjene inn det ferien kostet.

3 - du får reise på gratis ferie med Se&Hør etterpå, fordi du hadde så traumatisk ferie.

Og så en evnt. bonus;

4 - du blir kjendis etter å ha vært både i VG og Se&Hør!

"SDD - så kamerat bli spist av hai! Har fått varige bilder av traumatisk opplevelse i hodet, må ligge på strand konstant - bølgene overdøver skrikene i hodet."

:)

Da oppnår jeg ikke stort.

For jeg vil aldri ha noe med Se og Hør å gjøre. :)

Nei, vi får satse på at det går greit!

Alkoholdunsten skremmer nok bort det som er av hai. :)

Skrevet

ehrm;) jeg mener og ha hørt at en høy konsentrasjon av alkohol i kroppen virker som en slags marinering;) hehehe best og droppe den der drikkinga tror jeg, hold deg til gulrotjuice;)

hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

ehrm;) jeg mener og ha hørt at en høy konsentrasjon av alkohol i kroppen virker som en slags marinering;) hehehe best og droppe den der drikkinga tror jeg, hold deg til gulrotjuice;)

hehe

Gulrotjuice? Det tror jeg ikke engang man får på Mallorca. :)

Nei. Det blir nok vann. Masse vann på dagen. Og noen styrepils ved behov. :)

Gjest Persille
Skrevet

Prøv parfymert solkrem - kanskje de ikke liker det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv parfymert solkrem - kanskje de ikke liker det?

Det viktigste er vel at jeg beholder shortsen på og dermed unngår at de tror jeg er en sluk.

Gjest Persille
Skrevet

Det viktigste er vel at jeg beholder shortsen på og dermed unngår at de tror jeg er en sluk.

*lol*

Det kan være lurt i andre sammenhenger også om man er på en offentlig strand :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol*

Det kan være lurt i andre sammenhenger også om man er på en offentlig strand :)

Det kan det, ja.

Men nå er jeg faktisk litt seriøs. Jeg kommer aldri i hele mitt liv til f.eks. å bade naken i et ferskvann der gjeddene ferder. De biter på alt og tiltrekkes av plask.

Jeg fiska nok gjedde i mine barndomsår til å vite at de biter på alt som blinker, og jeg blinker.

Du må være forsiktig du også. Kjipt å miste en pupp. :)

Gjest Mom33
Skrevet

Det kan det, ja.

Men nå er jeg faktisk litt seriøs. Jeg kommer aldri i hele mitt liv til f.eks. å bade naken i et ferskvann der gjeddene ferder. De biter på alt og tiltrekkes av plask.

Jeg fiska nok gjedde i mine barndomsår til å vite at de biter på alt som blinker, og jeg blinker.

Du må være forsiktig du også. Kjipt å miste en pupp. :)

Beklager hvis jeg tramper inn på privat grunn her nå, men jeg lurer på en ting: Den piercingen du har i - eh - utstyret, hvor har du den? Sånn plasseringsmessig, altså?

Du må ikke svare om du ikke vil, jeg mener ikke å være frekk eller noe, er bare nysgjerrig på hvordan man fester metall i, ja, den. Og neste spørsmål er da selvfølgelig sex.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Beklager hvis jeg tramper inn på privat grunn her nå, men jeg lurer på en ting: Den piercingen du har i - eh - utstyret, hvor har du den? Sånn plasseringsmessig, altså?

Du må ikke svare om du ikke vil, jeg mener ikke å være frekk eller noe, er bare nysgjerrig på hvordan man fester metall i, ja, den. Og neste spørsmål er da selvfølgelig sex.

Den er glimrende under sex. Nå funka jeg glimrende også før piercingen, men den er en aldri så liten høydare.

Det er en sånn jeg har:

(Link under).

Det er den han holder i. Ikke noe bra bilde, og en ufin penis, men jeg orket ikke å se gjennom flere bilder. Det er utrolig mange usjarmernde peniser på de bildene der.

Folka som sender inn bilder av seg selv eier ikke skam!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er glimrende under sex. Nå funka jeg glimrende også før piercingen, men den er en aldri så liten høydare.

Det er en sånn jeg har:

(Link under).

Det er den han holder i. Ikke noe bra bilde, og en ufin penis, men jeg orket ikke å se gjennom flere bilder. Det er utrolig mange usjarmernde peniser på de bildene der.

Folka som sender inn bilder av seg selv eier ikke skam!

http://www.tribalectic.com/glrydetails3.asp?UID=20174&type=Male%2DPrince+Albert+%28PA%29

Gjest Mom33
Skrevet

Å herregud! Det ser jo helt brutalt ut!

Jeg skjønner heller ikke helt hvordan det vil føles hverken å utføre oralsex på en slik penis eller å ha den inn i seg, vanskelig for å tro at det er bare godt... Ikke for det, jeg må i grunnen bare ta ditt ord for det.

Det måtte da være vanvittig vondt å gjøre det???

Du må være mye mer matcho enn jeg har fått inntrykk av her... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å herregud! Det ser jo helt brutalt ut!

Jeg skjønner heller ikke helt hvordan det vil føles hverken å utføre oralsex på en slik penis eller å ha den inn i seg, vanskelig for å tro at det er bare godt... Ikke for det, jeg må i grunnen bare ta ditt ord for det.

Det måtte da være vanvittig vondt å gjøre det???

Du må være mye mer matcho enn jeg har fått inntrykk av her... ;-)

Nei, det er ikke spesielt vondt. Det er bare å føre en nål inn i urinrøret, og stikke hull på undersiden et stykke under hodet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke spesielt vondt. Det er bare å føre en nål inn i urinrøret, og stikke hull på undersiden et stykke under hodet.

Et stykke nede på hodet. Ikke under hodet. Det kunne blitt atskillig verre. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

nesten bra du skrev at det var usjarmerende, for hadde en fyr vist fram noe sånt hadde jeg nok lagt beina på nakken fortere enn du ved oppdgaelsen av kjønnshår! ;-)

Så rask er du ikke. :)

Gjest Mom33
Skrevet

Shit, jeg skulle aldri ha spurt!

Grøsser som bare det, jeg, "nål" og "urinrør" hører IKKE sammen i min verden.

Takk for at du svarte, jeg skal ALDRI MER spørre om noe slikt igjen. Aldri!

Skrevet

Så rask er du ikke. :)

Du aner ikke hvor stor fart jeg kan få bare jeg har et godt grep om gåstolen!! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Shit, jeg skulle aldri ha spurt!

Grøsser som bare det, jeg, "nål" og "urinrør" hører IKKE sammen i min verden.

Takk for at du svarte, jeg skal ALDRI MER spørre om noe slikt igjen. Aldri!

Jeg skulle eid litt mindre skam og lagt ut bilde av min.

Her snakker vi om et prakteksemplar av arten med et prakteksemplar av en piercing.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skulle eid litt mindre skam og lagt ut bilde av min.

Her snakker vi om et prakteksemplar av arten med et prakteksemplar av en piercing.

Ja, vi vil se! *leder an heiagjengen* :)

Jeg lurer også fryktelig på hvordan det kjennes å ha sex med en sånn. Forestiller meg at det blir veldig mye "i veien" for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...