Gå til innhold

Blekes brunfargen av klorvann?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150995901' post='3177325]

*Besvime*

Men fly tør du ikke ta!?!?

Hehe, jeg har aldri sagt jeg er stabil. ;)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• morsan

7

• amber sun

3

• hare1365380455

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det er utrolig mange usjarmernde peniser på de bildene der."

Helt enig! Jeg måtte jo sjekke hva du snakket om. Og der var utrolig mye som ikke fristet. Jeg vet jo at det finnes pene peniser! Hvorfor kunne de ikke vise noen bilder av dem?

Eller er det sånn at de fleste som tar piercinger gjør det for å ta oppmerksomheten bort fra penisen og over på piercingen?

(Det gjelder ikke deg selvsagt, siden du har et prakteksemplar)

Det tror jeg ikke. Jeg tror bare det er de som legger ut bildene som overhodet ikke eier skam.

Nå er jeg riktignok ikke så veldig bevandret rundt peniser, men de der kan umulig se ut som snittet.

Hvis de gjør det synes jeg synd på dere kvinnfolk. :)

Angelica :o)
Skrevet

Hehe, jeg har aldri sagt jeg er stabil. ;)

He he. du sier noe der!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg tror bare det er de som legger ut bildene som overhodet ikke eier skam.

Nå er jeg riktignok ikke så veldig bevandret rundt peniser, men de der kan umulig se ut som snittet.

Hvis de gjør det synes jeg synd på dere kvinnfolk. :)

Jeg er veldig lite bevandret rundt peniser selv.

Men etter å ha sett de bildene, innser jeg hvor heldig jeg har vært på det området også.

Det er nok noen kvinner som fortjener sympati rundt om, enig i det!

hare1365380455
Skrevet

Det må det! :)

Hehe, dere altså...:D

Gjest Persille
Skrevet

Det kan det, ja.

Men nå er jeg faktisk litt seriøs. Jeg kommer aldri i hele mitt liv til f.eks. å bade naken i et ferskvann der gjeddene ferder. De biter på alt og tiltrekkes av plask.

Jeg fiska nok gjedde i mine barndomsår til å vite at de biter på alt som blinker, og jeg blinker.

Du må være forsiktig du også. Kjipt å miste en pupp. :)

*ler*

Ok - jeg har ikke tenkt over den problematikken, men jeg innser jo at jeg må gjøre det fra nå av :)

Når det er sagt, så går jeg kanskje oftere toppløs enn du går bunnløs - rent teoretisk uten at jeg vet noe om strandvanene dine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...