Speak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har kjøpt ny tørketrommel. Når jeg tørker på et program for bomull så blir klærne 70 grader. Det er så varmt at jeg ikke klarer å holde dem, og det ryker av dem Min gamle tørketrommel ble ikke på langt nær så varm. Hvor varme blir klærne i deres tørketrommel? Tror liksom at det må være noe feil.... 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Veldig varme på max temp, men jeg kan stille det tl lavere temp. Likevel varmt men, bedre.. 0 Siter
Speak Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Veldig varme på max temp, men jeg kan stille det tl lavere temp. Likevel varmt men, bedre.. Jeg kan bare velge mellom bomull og syntetisk. På disse finnes tre valg om hvor tørt jeg ønsker klærne. Trodde ikke klær som skal vaskes på 40 grader tålte tørketrommel på 70 grader.... 0 Siter
Excelsion Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg kan bare velge mellom bomull og syntetisk. På disse finnes tre valg om hvor tørt jeg ønsker klærne. Trodde ikke klær som skal vaskes på 40 grader tålte tørketrommel på 70 grader.... Joda, hvis man kan stille trommelen på lav temp, så går det greit. Den bruker så JÆVLA lang tid da, så regner med at den er veldig sparsommelig med varmen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.