Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny tørketrommel. Når jeg tørker på et program for bomull så blir klærne 70 grader. Det er så varmt at jeg ikke klarer å holde dem, og det ryker av dem

Min gamle tørketrommel ble ikke på langt nær så varm.

Hvor varme blir klærne i deres tørketrommel? Tror liksom at det må være noe feil....

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig varme på max temp, men jeg kan stille det tl lavere temp.

Likevel varmt men, bedre..

Skrevet

Veldig varme på max temp, men jeg kan stille det tl lavere temp.

Likevel varmt men, bedre..

Jeg kan bare velge mellom bomull og syntetisk. På disse finnes tre valg om hvor tørt jeg ønsker klærne.

Trodde ikke klær som skal vaskes på 40 grader tålte tørketrommel på 70 grader....

Skrevet

Jeg kan bare velge mellom bomull og syntetisk. På disse finnes tre valg om hvor tørt jeg ønsker klærne.

Trodde ikke klær som skal vaskes på 40 grader tålte tørketrommel på 70 grader....

Joda, hvis man kan stille trommelen på lav temp, så går det greit.

Den bruker så JÆVLA lang tid da, så regner med at den er veldig sparsommelig med varmen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...