Gjest humlemor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 vet at folk har spurt før men jeg har glemt...hvilken dato kommer skattepengene? 0 Siter
laban Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 De kommer ikke i år. Skatteetaten gikk sur fordi det var så mange som maste. Får du dem i neste uke allikevel, er det gjort en feil. Send pengene over til meg, så skal jeg ordne opp i det. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 De kommer ikke i år. Skatteetaten gikk sur fordi det var så mange som maste. Får du dem i neste uke allikevel, er det gjort en feil. Send pengene over til meg, så skal jeg ordne opp i det. det skal jeg selvfølgelig gjøre vennen min! 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 I år blir det innført en ny skatt: skatt på skattepenger tilgode. Jeg opplever å betale skatt på betalt skatt, med penger som det allerede er betalt skatt av, så hvorfor ikke? Politikerne har hørt at vi har så mye penger, derfor forhøyde de trafikkbøtene. Nå koster det nesten en måneds minstepensjon å ta feil fil, så hvorfor ikke? Politikerne mener at en som låner hele summen når h*n kjøper hus - er rik, derfor må h*n låne enda mer penger og betale dokumentavgift (skatt) med, så hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Halloen! Mine kom på konto i dag.. Å nå fikk du meg til og gå inn og sjekke, men der var det ikke noen penger nei :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.