Gå til innhold

Sjarmerende meldig????

Anbefalte innlegg

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Har et forhold hvor vi sliter litt for tiden. Fikk en melding i dag: Er det noe sjanse for et nummer i kveld? :-x

Hvordan hadde dere reagert????

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

8

• keinstein

5

• Sofline

4

• ShitDiddelyDo

4

Skrevet

Skjønner at du kanskje er sur, men er det ikke hans måte å be om forsoning på? :) Jeg hadde nok tolket det slik.

Gjest prust
Skrevet

Skjønner at du kanskje er sur, men er det ikke hans måte å be om forsoning på? :) Jeg hadde nok tolket det slik.

Samme her. Han inviterer nok til forsoning :-)

Skrevet

Jeg hadde vel bare svart "sjarmerende..." eller noe sånt.

Jeg hadde ikke vært imponert over en slik melding.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var morsomt :) Men så skriver vi alltid halvperverse, useriøse meldinger til hverandre.

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Det er nok ikke snakk om forsoning. Vi har et par problemer som vi jobber med. (Langsiktig) Bl.a. at jeg har veldig lite sex-lyst....

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Jeg hadde syntes det var morsomt :) Men så skriver vi alltid halvperverse, useriøse meldinger til hverandre.

Denne var nok dønn seriøs.....

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Samme her. Han inviterer nok til forsoning :-)

Vi har ingenting som kan/skal forsones. Vi har problem som vi har oppsøkt hjelp for ettersom vi ikke takler det alene. + at jeg har svært liten sex-lyst.

Så meldingen var nok dønn seriøs fra hannes side, og betydde nok ikke noe mer eller mindre enn det som stod der.

Skrevet

Det er nok ikke snakk om forsoning. Vi har et par problemer som vi jobber med. (Langsiktig) Bl.a. at jeg har veldig lite sex-lyst....

Huff, da synes jeg den meldinga var under beltestedet. Han mente det sikkert godt, men typisk gutter (menn?) å si det sånn, da.

Skrevet

Denne var nok dønn seriøs.....

Kanskje du skal sende en useriøs melding tilbake? Ikke send en bitchy en i hvert fall..da er det bedre å bare ignorere meldingen.

Det at du blir irritert (?) over en slik melding, forteller i grunnen litt om deres forhold. Er du forelsket i han fortsatt?

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Kanskje du skal sende en useriøs melding tilbake? Ikke send en bitchy en i hvert fall..da er det bedre å bare ignorere meldingen.

Det at du blir irritert (?) over en slik melding, forteller i grunnen litt om deres forhold. Er du forelsket i han fortsatt?

Det kjennes litt ut som å strø salt i såret. Skulle ønske jeg hadde sex-lyst....

Vet ikke helt om følelsene er som de burde vært lengre.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, bare svart ærlig.

Flere av mine venner har fått "hold senga varm" meldinger fra partnere.

ostepop1365380989
Skrevet

Dersom dere har problemer i forholdet og han vet at du sliter med liten sex-lyst kunne han vel formulert meldingen på en litt mer "spennende" måte slik at du kanskje fikk lyst....

Hadde kjæresten min sendt meg ei slik melding hadde jeg tatt det med ett smil, sendt en sms i retur og gledet meg til å komme hjem fra jobb...

MEN vi har ingen problemer i forholdet da!

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Huff, da synes jeg den meldinga var under beltestedet. Han mente det sikkert godt, men typisk gutter (menn?) å si det sånn, da.

Ja, følte meg litt tråkka på:-(

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Jeg hadde svart "ja!".

Skulle ønske jeg kunne ledd av den og bare svart JA. Men jeg har ikke lyst på sex.....

Og å bare alltid si nei er jo ikke akkurat sjarmerende det heller:-(

Skrevet

Ta det som en invitasjon til å prøve å bedre forholdet.

Liten sexlyst kan bedres med gode tanker om sex.

Hilsen

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Sukk, hadde det bare vært meg...

Ikke noe problem. Du kan få han av meg. Tror jeg klarer meg bedre uten.

Da hadde vi alle vært glade, og jeg hadde sluppet maset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...