Gå til innhold

Sjarmerende meldig????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

8

• keinstein

5

• Sofline

4

• ShitDiddelyDo

4

Gjest surpompeline

Sendt den tilbake å skrevet,

"har du sendt den til feil person, du vet at jeg ikke vil ha sex for tiden å det må du ta hensyn til"

Ironisk ...ja ...

...... en får ikke sex-lyst når en sliter i forholdet ..... du skriver ikke hva dere sliter med, men jeg lurer på om det bare er han som skal ta hensyn til deg .... det kan vel hende at det hjelper på humøret ditt om du "får deg litt", kanskje det er det han prøver på.

Gjest SMSMSMS

Hvorfor kutter du ikke ut hele mannen da, tydligvis det du helst vil, slik jeg leser deg ?

Høres enkelt ut. Og det stemmer at det er det jeg har mest lyst til for tiden.

Men etter maaaange år + felles barn er det ofte lettere sakt enn gjort....

Har nå startet en prosess hvor han skal få hjelp til "det store problemet".

ShitDiddelyDo

Skulle ønske jeg kunne ledd av den og bare svart JA. Men jeg har ikke lyst på sex.....

Og å bare alltid si nei er jo ikke akkurat sjarmerende det heller:-(

Uten å vite noe om problemet er det vanskelig å ane råd.

Jeg vet ikke engang hvordan det føles å ikke ha lyst på sex ...

Annonse

ostepop1365380989

Hvorfor kutter du ikke ut hele mannen da, tydligvis det du helst vil, slik jeg leser deg ?

Det lurer jeg også på!

Hvis du bare vil "gi han videre" kan du likegodt gjøre det slutt så kan han finne seg noen andre å ha sex med...

Da blir vel alle fornøyde skulle jeg tro!

Du slipper maset, han kan ha sex!

Gjest SMSMSMS

Sendt den tilbake å skrevet,

"har du sendt den til feil person, du vet at jeg ikke vil ha sex for tiden å det må du ta hensyn til"

Ironisk ...ja ...

...... en får ikke sex-lyst når en sliter i forholdet ..... du skriver ikke hva dere sliter med, men jeg lurer på om det bare er han som skal ta hensyn til deg .... det kan vel hende at det hjelper på humøret ditt om du "får deg litt", kanskje det er det han prøver på.

Ja, det sies jo at ærlighet varer lengst.... Men så vil jeg jo ikke at han skal bli lei seg heller...

For tiden føler jeg at jeg bare "stiller opp" da vi har sex, så det hjelper meg jo ikke akkurat:-(

Gjest SMSMSMS

Det lurer jeg også på!

Hvis du bare vil "gi han videre" kan du likegodt gjøre det slutt så kan han finne seg noen andre å ha sex med...

Da blir vel alle fornøyde skulle jeg tro!

Du slipper maset, han kan ha sex!

For tiden er det faktisk han som ni-holder fast i meg. Han har lovt meg å fikse problemet sitt osv....

Og så har vi jo felles barn....og mange år på baken sammen...

ostepop1365380989

For tiden er det faktisk han som ni-holder fast i meg. Han har lovt meg å fikse problemet sitt osv....

Og så har vi jo felles barn....og mange år på baken sammen...

Hva er det som egentlig er problemet? Har han også ett problem i tillegg til din manglende sexlyst?

Annonse

Gjest SMSMSMS

Hadde jeg fått den meldingen, så hadde jeg svart: "JA, ta med vin :-)"

Eller noe sånt. Men så sliter ikke vi i forholdet vårt, så det kan selvsagt ikke sammenlignes.

Høres vidunderlig ut å ønske seg det:-)

Men vin står t.o.m. lengre ned på ønskelita enn sex.

Det store problemet vårt er mr. alkohol...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...