Gå til innhold

Sjarmerende meldig????

Anbefalte innlegg

Min første tanke var at han prøvde seg med en morsomhet for å få til en forsoning, men når jeg leser nedover her og ser at du sliter seriøst med lysten ser jeg ikke lenger noe sjarmerende med den meldingen. Det virker snarere som en provokasjon, og jeg skjønner godt at du ble lei deg.

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

8

• keinstein

5

• Sofline

4

• ShitDiddelyDo

4

Gjest SMSMSMS

Han drikker og han liker ikke unga dine?

Herregud. Kast fyren på dør!

Han drikker og jeg liker ikke guttungen hans.

Men han har nå startet prosessen og venter på hjelp for alkoholproblemet.

Og så har vi fellesbarn da, og det er jo litt vesentlig i sammenhengen.

Gjest Ulvinnen

Høres vidunderlig ut å ønske seg det:-)

Men vin står t.o.m. lengre ned på ønskelita enn sex.

Det store problemet vårt er mr. alkohol...

"Det store problemet vårt er mr. alkohol... "

Ups! Beklager at jeg tråkket i salaten. Det problemet er nok ikke det enkleste å ordne opp i.

Gjest SMSMSMS

Min første tanke var at han prøvde seg med en morsomhet for å få til en forsoning, men når jeg leser nedover her og ser at du sliter seriøst med lysten ser jeg ikke lenger noe sjarmerende med den meldingen. Det virker snarere som en provokasjon, og jeg skjønner godt at du ble lei deg.

Ja, det hadde vært morsomt for 5 år siden. Før alle diskusjonene om liten sex-lyst.

Annonse

ShitDiddelyDo

Han drikker og jeg liker ikke guttungen hans.

Men han har nå startet prosessen og venter på hjelp for alkoholproblemet.

Og så har vi fellesbarn da, og det er jo litt vesentlig i sammenhengen.

Ah. Du liker ikke ungen hans. Kanskje det er derfor han drikker?

Neida. Det her er nok litt mer komplisert enn manglende sexlyst, ja.

Gjest SMSMSMS

Jeg har lest litt nedover i tråden, og synes ikke det høres ut som en bra kar. Er du veldig ivrig på å reparere forholdet (og vet dette ikke bare er for å få sex uten at han gidder noe annet), ville jeg sagt ja.

Her er han nok bare ute etter sex. Mannfolk er ofte enkle her. Får han sex så er han fornøyd.

Når jeg har lest tråden, så vil jeg si at dette ikke var en sjarmerende melding. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok svart "nei, men kanskje en gang om ting går vår vei" eller noe sånnt. Høres jo ut som om dere må skape noe nytt for at dette skal bli et kjæresteforhold igjen.

Gjest SMSMSMS

Når jeg har lest tråden, så vil jeg si at dette ikke var en sjarmerende melding. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok svart "nei, men kanskje en gang om ting går vår vei" eller noe sånnt. Høres jo ut som om dere må skape noe nytt for at dette skal bli et kjæresteforhold igjen.

Nei, det var ingen meldig som gjorde meg nysgjerrig eller glad...

Annonse

Gjest Mom33

Ikke noe problem. Du kan få han av meg. Tror jeg klarer meg bedre uten.

Da hadde vi alle vært glade, og jeg hadde sluppet maset.

Beklager, leste ikke tråden før jeg svarte...

Og - nei takk, han der vil jeg helst ikke ta over, gitt, er mer enn godt nok fornøyd med han jeg har. Problemet er bare at han jobber veldig langt unna meg for tiden, så en slik melding hadde vært utelukkende positivt!

Men forresten, gubben min er så lite flink med tekstmeldinger at jeg sannsynligvis ikke hadde trodd det var fra han... He-he.

ostepop1365380989

Jepp. To problem til. Mr. Alkohol og mr. stebarn.

Hmm....

Ja, da er vel dette litt mer komplisert enn manglende sex-lyst! Uansett burde han formulere seg på en annen måte når han vet at du ikke har lyst!

Dersom min mann hadde drukket mye ville jeg gått fra han, uavhengig av om det var barn med i bildet eller ikke. Du har ikke godt av å ha en mann som drikker og barna har ikke godt av å ha en far som drikker... (jeg går ut fra vi snakker mer enn en sjelden gang her...)

Gjest SMSMSMS

Beklager, leste ikke tråden før jeg svarte...

Og - nei takk, han der vil jeg helst ikke ta over, gitt, er mer enn godt nok fornøyd med han jeg har. Problemet er bare at han jobber veldig langt unna meg for tiden, så en slik melding hadde vært utelukkende positivt!

Men forresten, gubben min er så lite flink med tekstmeldinger at jeg sannsynligvis ikke hadde trodd det var fra han... He-he.

Ja, denne var jo ikke akkurat sofistikert...

Gjest SMSMSMS

Hmm....

Ja, da er vel dette litt mer komplisert enn manglende sex-lyst! Uansett burde han formulere seg på en annen måte når han vet at du ikke har lyst!

Dersom min mann hadde drukket mye ville jeg gått fra han, uavhengig av om det var barn med i bildet eller ikke. Du har ikke godt av å ha en mann som drikker og barna har ikke godt av å ha en far som drikker... (jeg går ut fra vi snakker mer enn en sjelden gang her...)

Dit har jeg også kommet nå. Men han har nå oppsøkt lege og fått henvisning til å få hjelp. Så (endelig) gjør han jo noe med saken.

Derfor synes jeg liksom at han fortjener at jeg også prøver...

ostepop1365380989

Dit har jeg også kommet nå. Men han har nå oppsøkt lege og fått henvisning til å få hjelp. Så (endelig) gjør han jo noe med saken.

Derfor synes jeg liksom at han fortjener at jeg også prøver...

Jeg skjønner at det er vanskelig! Men husk å tenk på deg selv og barna også... Han fortjener kanskje en sjanse siden han nå prøver å gjøre noe med det, men dere fortjener og ha det bra!

Du må også tenke på om du virkelig er glad i han eller om grunnen til at du er i forholdet enda er for hans skyld...

Gjest SMSMSMS

Jeg skjønner at det er vanskelig! Men husk å tenk på deg selv og barna også... Han fortjener kanskje en sjanse siden han nå prøver å gjøre noe med det, men dere fortjener og ha det bra!

Du må også tenke på om du virkelig er glad i han eller om grunnen til at du er i forholdet enda er for hans skyld...

Ja, mye å tenke på nå. Har bestemt meg for å gi det litt tid så jeg forhåpentligvis får litt perspektiv på ting før jeg tar en endelig avgjørelse.

Takk for kloke ord:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...