Gå til innhold

Sjarmerende meldig????

Anbefalte innlegg

ostepop1365380989
Skrevet

Ja, mye å tenke på nå. Har bestemt meg for å gi det litt tid så jeg forhåpentligvis får litt perspektiv på ting før jeg tar en endelig avgjørelse.

Takk for kloke ord:-)

Ja, du trenger ikke å ta en avgjørelese NÅ, men tenk nøye gjennom tingenes tilstand først.

Lykke til! ;)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

8

• keinstein

5

• Sofline

4

• ShitDiddelyDo

4

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Ja, du trenger ikke å ta en avgjørelese NÅ, men tenk nøye gjennom tingenes tilstand først.

Lykke til! ;)

Joda, tenker så det knaker for tiden:-)

ostepop1365380989
Skrevet

Joda, tenker så det knaker for tiden:-)

:)

Clue1365380406
Skrevet

Har lest hele tråden, og skjønner dere sliter.

Når det gjelder akkurat den meldingen, så var den lite sjarmerende ja.

Hvis du vil svare på den, så si at det hadde vært større sjans hvis han flørtet litt med deg i stedet.

Angelica :o)
Skrevet

He he.. tror jeg hadde svart noe ala.

"Dra til helvete"

:P

Skrevet

Han drikker og jeg liker ikke guttungen hans.

Men han har nå startet prosessen og venter på hjelp for alkoholproblemet.

Og så har vi fellesbarn da, og det er jo litt vesentlig i sammenhengen.

Der ble det straks litt mindre ensidig, gitt. Du "liker" ikke guttungen hans? Kan det være noe annet enn din egen skyld?

"............................................."

Gjest SMSMSM
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151005652' post='3177694]

He he.. tror jeg hadde svart noe ala.

"Dra til helvete"

:P

Ja, det er vel det jeg burde gjort.

Gjest SMSMS
Skrevet

Der ble det straks litt mindre ensidig, gitt. Du "liker" ikke guttungen hans? Kan det være noe annet enn din egen skyld?

"............................................."

Ingenting i forhold er ensidig. (Unntatt her inne hvor du bare hører den ene siden av saken)

Gutten er generelt et problembarn, og det er ikke akkurat slikt vi trenger nå da vi ikke har energi til oss selv engang.

Han har store problemer på skolen, mora sliter veldig, og faren har vel mer eller mindre gitt opp.

Og når jeg nå ikke har energi til dette så blir det jo ikke akkurat enklere.

Og så kan jeg vel heller ikke legge skylda på mannen min for at jeg ikke har lyst. Han kunne sikkert hjulpet meg om han hadde klart å lytte/se hva jeg trenger, men det skjer jo ikke. Og jeg klarer ikke å finne ut av det alene.

Skikkelig frustrerende.

Gjest SMSMSMS
Skrevet

Ah. Du liker ikke ungen hans. Kanskje det er derfor han drikker?

Neida. Det her er nok litt mer komplisert enn manglende sexlyst, ja.

Nei, det er nok ikke derfor han drikker. Han har nok hatt et alkoholproblem helt fra tenårene.

Og det blir kanskje litt drøyt å forlange at jeg skal like sønnen hans når han selv ofte ikke liker han. De sliter stort.

Jeg prøver å holde meg en del i bakgrunn så får de ta fightene.

Jeg har noen absolutte regler som gjelder. (Hvor jeg forlanger bittelitt av han. Dvs. litt mindre enn jeg forlanger av lillesøstre som er 8 år yngere)

Gjest schmuck
Skrevet

Slemming.

:-)

hehe... sorry, kunne ikke dy meg.. ;)

Skrevet

hehe... sorry, kunne ikke dy meg.. ;)

Jeg har fått søte små lapper på bordet, i lommer og i matpakka. Men SMS har det vært lite av.

De meldingene på innsiden av matpapiret ville jeg none gnger helst ha sett selv, før kollegene :-)

Gjest schmuck
Skrevet

Jeg har fått søte små lapper på bordet, i lommer og i matpakka. Men SMS har det vært lite av.

De meldingene på innsiden av matpapiret ville jeg none gnger helst ha sett selv, før kollegene :-)

hehe.. Spriter opp i hverdagen det ;)

Skrevet

hehe.. Spriter opp i hverdagen det ;)

Sjefen gliste da jeg litt forvirret dro opp en rosa lapp av lomma på et møte, kun med et leppestiftmerke på.

Gjest gomle
Skrevet

Synes den var herlig, ville helt klart svart noe positivt :-)

Gjest gomle
Skrevet

Synes den var herlig, ville helt klart svart noe positivt :-)

Men jeg har ikke lest noen tråder her da, så jeg ser nå at andre er uenige med meg pga det som står lenger ned. Jeg får nok lese det jeg også :-) Men "objektivt" sett var meldingen herlig!

Gjest gomle
Skrevet

Det kjennes litt ut som å strø salt i såret. Skulle ønske jeg hadde sex-lyst....

Vet ikke helt om følelsene er som de burde vært lengre.

Har du lyst på andre da? Eller er det sex i det hele tatt som er pyton?

Gjest oppogfram
Skrevet

Sendte en gang en melding som det stod "skal vi elske i kveld" til min egen mann...

Fikk ikke noe svar fra han.

Men det drepende blikket jeg fikk da han kom hjem,-tok livet av denne måten å flørte på for min del.

Skrevet

Sendte en gang en melding som det stod "skal vi elske i kveld" til min egen mann...

Fikk ikke noe svar fra han.

Men det drepende blikket jeg fikk da han kom hjem,-tok livet av denne måten å flørte på for min del.

Hvorfor skulle han bli sint for det?

Gjest oppogfram
Skrevet

Hvorfor skulle han bli sint for det?

Det lurte jeg også på..

Helt ubegrunnet,-syns nå jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...