Gå til innhold

Sjarmerende meldig????

Anbefalte innlegg

Gjest gomle

Sendte en gang en melding som det stod "skal vi elske i kveld" til min egen mann...

Fikk ikke noe svar fra han.

Men det drepende blikket jeg fikk da han kom hjem,-tok livet av denne måten å flørte på for min del.

Dårlig! For en usporty mann du har da! Min mann hadde likt en sånn melding. :-)

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

8

• keinstein

5

• Sofline

4

• ShitDiddelyDo

4

Gjest menn er aper

Jeg ville tolket det dithen at han vurderer å gjøre noe annet enn å være hjemme, han ville bare forsikre seg om at han ikke går glipp av et nummer. Det er jo det eneste som står i hodet på mannfolk, sex, sex og sex. De er smøreblid og hjelpsom i dagevis før et nummer, morgenen etter nummeret kan du bare reise til helvete for dem til neste gang de får lyst.

Gjest Marres

Jeg hadde glisa og tatt på meg sexy undertøy. Har gjort det ett par ganger til min sambo når vi har kranglet som verst, rett og slett fordi sex funker veldig fint som "ice-breaker". Etter en runde i senga "elsker" vi hverandre som aldri før og klarer ofte å se på ting litt mindre høytidlige. All honor til partneren din som prøver å fikse ting her, prøver å reduserte anspentheten mellom dere. Bare fordi han gjør det på sin måte, og ikke akkurat slik du kanskje ville ha anbefalt, betyr ikke det at forsøket er mindre verdt. Ja, menn tenker på sex "hele tiden", men han er rimelig modig ved å sende avgårde denne mel når risikoen er bråk. Han VIL ha sex med deg, hører du? Tross alt hva som skjer mellom dere, prøver han å fikse ting. Hvordan mener du alt skal fikses? Seriøse, alvorlige samtaler (gjerne de samme) om og om igjen hjelper ikke alltid. HVa med rett og slett gjøre det han spør om?? Opp i seng og ha det gøy - så kal dere fortsette og fikse ting etter en liten oppfrisker :)

Lykke til!

Annonse

Gjest theIvy

Jeg ville tolket det dithen at han vurderer å gjøre noe annet enn å være hjemme, han ville bare forsikre seg om at han ikke går glipp av et nummer. Det er jo det eneste som står i hodet på mannfolk, sex, sex og sex. De er smøreblid og hjelpsom i dagevis før et nummer, morgenen etter nummeret kan du bare reise til helvete for dem til neste gang de får lyst.

Fælt, men sant.

Gjest jeg ville vært med

Hvilke menn er det du har vært utsatt for da??

Gjest SMSMSMS

Jeg hadde glisa og tatt på meg sexy undertøy. Har gjort det ett par ganger til min sambo når vi har kranglet som verst, rett og slett fordi sex funker veldig fint som "ice-breaker". Etter en runde i senga "elsker" vi hverandre som aldri før og klarer ofte å se på ting litt mindre høytidlige. All honor til partneren din som prøver å fikse ting her, prøver å reduserte anspentheten mellom dere. Bare fordi han gjør det på sin måte, og ikke akkurat slik du kanskje ville ha anbefalt, betyr ikke det at forsøket er mindre verdt. Ja, menn tenker på sex "hele tiden", men han er rimelig modig ved å sende avgårde denne mel når risikoen er bråk. Han VIL ha sex med deg, hører du? Tross alt hva som skjer mellom dere, prøver han å fikse ting. Hvordan mener du alt skal fikses? Seriøse, alvorlige samtaler (gjerne de samme) om og om igjen hjelper ikke alltid. HVa med rett og slett gjøre det han spør om?? Opp i seng og ha det gøy - så kal dere fortsette og fikse ting etter en liten oppfrisker :)

Lykke til!

Han prøver ikke å fikse annet enn sin kåthet med dette.....

Gjest SMSMSMS

Neida, han hadde ikke andre planer. Og det kan han vel heller ikke ha uten videre ettersom han har barn.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...