Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg skulle hatt mensene idag.på tirsdag kveld fikk jeg litt rødt på papiret, samme på onsdagen(igår) litt rødt på papiret flere ganger men ikke noe mere. og samme idag også, litt rødt på papiret men ikke noe mer... jeg håper jo at jeg er gravid, har prøvd i 7 måneder. jeg prøver å si til meg selv at mensen nok setter igang for fullt i løpet av dagen. men jeg lurte litt på det med festeblødning... kommer eventuell festeblødning noen dager etter EL eller kommer den når man skal ha mensen... og hva tror dere det er som skjer med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235874-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Man kan få festeblødninger når man skulle hatt mensen, mange forveksler jo festeblødninger med svak mens, har gjort det selv og. "jaja, det var jo en rar mens.. men men.. sikkert ikke uvanlig" Måneden etter kom ikke mensen.. og sånn fant jeg ut at jeg var gravid med nr 1.

Med nr 2: "ojoj, nå begynner jeg å få mensen tilbake" (etter første svangerskap), men det var sikkert bare festeblødninger for da var jeg allerede gravid.

Det KAN jo hende du har en svak mens nå, men det KAN også være festeblødning! Ta en test! Lykke til!

*krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235874-festebl%C3%B8dning/#findComment-1808621
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...