Zitha Skrevet 30. mars 2001 Skrevet 30. mars 2001 Er det noen som har prøvd den kombinasjonen? Jeg er lei av å være ufrivillig avholdsmenneske. Jeg vet at jeg bør vise måtehold, og det har jeg da også tenkt å gjøre. Men gjør pillene at jeg blir lettere/mer beruset enn normalt? Det hadde vært greit å vite på forhånd. (Men så uvant som jeg er med alkohol nå, sjangler jeg vel bare jeg lukter på flaska.) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. mars 2001 Skrevet 30. mars 2001 Viser til mitt tidligere svar: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=273576 Gjelder også for den som spør neste spørsmål med Buspar. 0 Siter
Zitha Skrevet 31. mars 2001 Forfatter Skrevet 31. mars 2001 Viser til mitt tidligere svar: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=273576 Gjelder også for den som spør neste spørsmål med Buspar. Biiip. Feil svar, igjen. :-) Kan du ikke for en gangs skyld si det jeg vil høre? Jeg risikerer altså å bli overstdig beruset av ett glass vin, og det kan jeg ikke vite på forhånd. Kanskje jeg like greit skal melde meg inn i avholdsforeningen. :-( 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mars 2001 Skrevet 31. mars 2001 Biiip. Feil svar, igjen. :-) Kan du ikke for en gangs skyld si det jeg vil høre? Jeg risikerer altså å bli overstdig beruset av ett glass vin, og det kan jeg ikke vite på forhånd. Kanskje jeg like greit skal melde meg inn i avholdsforeningen. :-( Ta deg et glass eller tre Zitha... Ikke bælj, men nyt alkoholen... og du....ta et glass for meg og *s* varm knusekos fra bella 0 Siter
Zitha Skrevet 31. mars 2001 Forfatter Skrevet 31. mars 2001 Ta deg et glass eller tre Zitha... Ikke bælj, men nyt alkoholen... og du....ta et glass for meg og *s* varm knusekos fra bella Ja, kanskje jeg gjør det. Men det høres jo litt skummelt ut at jeg ikke på forhånd kan vite hvilken effekt det har. Får se hvor dristig jeg føler meg i kveld. 0 Siter
Gjest sonja Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Ja, kanskje jeg gjør det. Men det høres jo litt skummelt ut at jeg ikke på forhånd kan vite hvilken effekt det har. Får se hvor dristig jeg føler meg i kveld. Hei Zitha! Jeg festet som før med cipramil og tolvon, og det gikk glimrende. Ble ikke mer påvirket enn vanlig. På den annen side må du ta i betraktning at alkohol ikke er gunstig hvis du har søvnproblemer. Det prøver jeg å si til meg selv, men jeg klarer ikke å takke nei til en liten fest i ny og ne. hilsen en som har prøvd det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.