Gå til innhold

alkohol, tolvon og cipramil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd den kombinasjonen?

Jeg er lei av å være ufrivillig avholdsmenneske. Jeg vet at jeg bør vise måtehold, og det har jeg da også tenkt å gjøre. Men gjør pillene at jeg blir lettere/mer beruset enn normalt? Det hadde vært greit å vite på forhånd. (Men så uvant som jeg er med alkohol nå, sjangler jeg vel bare jeg lukter på flaska.)

Skrevet

Viser til mitt tidligere svar:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=273576

Gjelder også for den som spør neste spørsmål med Buspar.

Biiip. Feil svar, igjen. :-)

Kan du ikke for en gangs skyld si det jeg vil høre?

Jeg risikerer altså å bli overstdig beruset av ett glass vin, og det kan jeg ikke vite på forhånd. Kanskje jeg like greit skal melde meg inn i avholdsforeningen. :-(

thinkerbell
Skrevet

Biiip. Feil svar, igjen. :-)

Kan du ikke for en gangs skyld si det jeg vil høre?

Jeg risikerer altså å bli overstdig beruset av ett glass vin, og det kan jeg ikke vite på forhånd. Kanskje jeg like greit skal melde meg inn i avholdsforeningen. :-(

Ta deg et glass eller tre Zitha... Ikke bælj, men nyt alkoholen...

og du....ta et glass for meg og *s*

varm knusekos fra bella

Skrevet

Ta deg et glass eller tre Zitha... Ikke bælj, men nyt alkoholen...

og du....ta et glass for meg og *s*

varm knusekos fra bella

Ja, kanskje jeg gjør det.

Men det høres jo litt skummelt ut at jeg ikke på forhånd kan vite hvilken effekt det har. Får se hvor dristig jeg føler meg i kveld.

Gjest sonja
Skrevet

Ja, kanskje jeg gjør det.

Men det høres jo litt skummelt ut at jeg ikke på forhånd kan vite hvilken effekt det har. Får se hvor dristig jeg føler meg i kveld.

Hei Zitha!

Jeg festet som før med cipramil og tolvon, og det gikk glimrende. Ble ikke mer påvirket enn vanlig. På den annen side må du ta i betraktning at alkohol ikke er gunstig hvis du har søvnproblemer. Det prøver jeg å si til meg selv, men jeg klarer ikke å takke nei til en liten fest i ny og ne.

hilsen en som har prøvd det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...