Gå til innhold

FU: Dere menn! :-) (og damer som føler seg kallet)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

For å avgjøre dette en gang for alle..

Venninnen min og jeg bruker totalt omvendte oppsjekkingsmetoder.

Jeg er tilhenger av at jeg også må få lov til å forføre gutter og ikke sitte å vente på innspill..kjeeedelig! Dessuten liker jeg ikke intrikate headgames, og er mere sånn glad og usjenert og guttegærn person som gjerne gir bort både kompilmenter og blowjobs når jeg først er begeistret for noen..:-o Ringer gjør jeg og.

Veninnen min bruker kompliserte regler, og kan alle games og sånn, og bruker dem. Ringer sjelden eller aldri, og liker å late som hun er litt "hard to get" (Men det er hun ikke!Hun er egentlig MINST like guttegærn som meg;-))

Hva er egentlig morsomst? Lar guttene seg sjarmere av jenter som later som de er vasnskelige å få, eller jenter som ikke legger skjul på at de er begeistra? Eller kommer det helt ann på?

Jeg ORKER bare ikke å drive å scheeme så jævlig, MÅ man virkelig det?

Hva synes dere? Ja eller nei takk til headgames?

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Prozak

14

• amber sun

7

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har lenge følt meg altfor gammel til å drive med fjollete spill, dating og den slags idioti. Jo mer rett frem dere er, jo mer interessante er dere - innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig.

"............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har lenge følt meg altfor gammel til å drive med fjollete spill, dating og den slags idioti. Jo mer rett frem dere er, jo mer interessante er dere - innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig.

Kult! :-) Jeg orker heller ikke å kunne alle sånne dusteregler på fingerspissene..Og pokker heller..Jeg vil jo velge selv, ikke sitte og håpe at noen jeg liker skal velge meg..Det virker så kjedelig og drive med det der "hard to get- hans tur" kjøret.. Men selvfølgelig.Alt innen rimelighetensgrenser. De sosiale antenne må en selvsagt ha på plass!

Skrevet

Jeg er selvfølgelig helt på linje med deg, og gidder heller ikke kaste bort tid på sånt som venninna di.

Her går jeg for det jeg vil ha, og jeg viser det jaggu meg og! ;-)

Skrevet

Kult! :-) Jeg orker heller ikke å kunne alle sånne dusteregler på fingerspissene..Og pokker heller..Jeg vil jo velge selv, ikke sitte og håpe at noen jeg liker skal velge meg..Det virker så kjedelig og drive med det der "hard to get- hans tur" kjøret.. Men selvfølgelig.Alt innen rimelighetensgrenser. De sosiale antenne må en selvsagt ha på plass!

Selvfølgelig. Jeg venter jo som regel til blikkontakten er der før jeg leier deg inn på toalettet og knepper opp buksene. Er du heldig, så rekker jeg kanskje å spandere en øl eller to på deg før du får desserten :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spillkvinnfolk er det verste jeg vet.

Venninna de hadde aldri hørt fra meg igjen.

Men du hadde åpenbart hatt en sjans. :)

Skrevet

Det er noe med kvinner som overrasker deg med en blowjob bare for å være hyggelig :-)

".........................................."

Skrevet

vel. ser gutta her liker jenter som er frempå. Bra det ikke gjelder alle ;)

Skulle gjerne vært frempå jeg altså, men sosial angst hemmer meg der, ja. Bare med eks'en måtte jeg ta initiativ til slutt, fordi han var enda mer sjenert enn meg, men hadde dristet seg til å si på sms at han var forelsket hehe. Etter det var det jeg som måtte ta det neste steget :P

Normalt, hvis ikke han gjør noe, så får han aldri vite at jeg var interessert.. Men regler og spill? Nei det styrer jeg unna. Jeg er iallefall ærlig. Har en fyr vist interesse, lar jeg ham vite hva jeg tenker og evt føler...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri skjønt det der med å skulle vente på initiativ fra gutten eller å sitte å se på telefonen.

Nå er det lenge siden jeg var på "markedet", men da jeg var det så bød jeg opp de gutta som fristet, tok initiativ og ringte selv.

Jeg fikk da også mye mer "napp" enn venninner som bare satt og ventet og lekte "hard to get".

Men jeg utførte ikke blowjobber i hytt og pine, der var vi ikke like ;-)

Gjest Violsa
Skrevet

tja...

litt spill , men ikke for mye av det gode.

Det første en gutt skal gjøre for å få meg uintressert er å ringe masse masse og virke desperat...

en mellomting er fint da..

hvis en feks sender hodestups forelsket lignende meldinger etter bare en flørt på byen

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er selvfølgelig helt på linje med deg, og gidder heller ikke kaste bort tid på sånt som venninna di.

Her går jeg for det jeg vil ha, og jeg viser det jaggu meg og! ;-)

Nemlig! :-) Det tenker jeg også..Vil jeg ha en fyr så lar jeg ham få vite det. Jeg gidder ikke å måtte drive å vente på "min tur" og ordne og "regle" Jeg synes dt er teit, og synes ikke han det, synes jeg antagelig at HAN er teit, sånn når det kommer til stykket.

laguna1365380434
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg venter jo som regel til blikkontakten er der før jeg leier deg inn på toalettet og knepper opp buksene. Er du heldig, så rekker jeg kanskje å spandere en øl eller to på deg før du får desserten :-)

*lol* Var det sånn det var..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er noe med kvinner som overrasker deg med en blowjob bare for å være hyggelig :-)

Jupp. Det skulle vært flere sånne! :)

laguna1365380434
Skrevet

Hey, kult! ;-)

Men jeg synes hun styrer noe jævlig. Jeg kan liksom ikke få meg til å tro at guttene MÅ games. Jeg antar at kjekke gutter liker omtrent det samme om kjekke jenter, og det er i allefall ikke å bli spillt..;-)

Skrevet

Nå har jeg ikke være så veldig mye på sjekkeren, men i min single periode lot jeg ikke som om jeg var "hard to get" nei. :o)

Det er da slutt på de tider da kun mannen kunne/skulle ta initiativ!

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Klart en må gi bort en blowjob for å være hyggelig, sånn i ny og ne..;-P

laguna1365380434
Skrevet

vel. ser gutta her liker jenter som er frempå. Bra det ikke gjelder alle ;)

Skulle gjerne vært frempå jeg altså, men sosial angst hemmer meg der, ja. Bare med eks'en måtte jeg ta initiativ til slutt, fordi han var enda mer sjenert enn meg, men hadde dristet seg til å si på sms at han var forelsket hehe. Etter det var det jeg som måtte ta det neste steget :P

Normalt, hvis ikke han gjør noe, så får han aldri vite at jeg var interessert.. Men regler og spill? Nei det styrer jeg unna. Jeg er iallefall ærlig. Har en fyr vist interesse, lar jeg ham vite hva jeg tenker og evt føler...

Grad av frempå...Det er egentlig ikke der jeg er så uenig med henne..Jeg forstår bare ikke hvordan hun orker å kjøre på med så mye headgames..Hun synes jo jeg er helt gærn..;-P Bryter visst flere hellige regler..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har aldri skjønt det der med å skulle vente på initiativ fra gutten eller å sitte å se på telefonen.

Nå er det lenge siden jeg var på "markedet", men da jeg var det så bød jeg opp de gutta som fristet, tok initiativ og ringte selv.

Jeg fikk da også mye mer "napp" enn venninner som bare satt og ventet og lekte "hard to get".

Men jeg utførte ikke blowjobber i hytt og pine, der var vi ikke like ;-)

Hytt og pine og hytt og pine, da..;-P

Men liker jeg noen er jeg jo raus..Også på blowjobfronten..;-P Jeg liker å bli bortskjemt og regner med at menn ikke synes det er halvgalt å bli både det og likt de også.

Jeg synes nesten venninna mi genser mot kjip, slik hun lar gutta henge i stroppen for seg..

laguna1365380434
Skrevet

tja...

litt spill , men ikke for mye av det gode.

Det første en gutt skal gjøre for å få meg uintressert er å ringe masse masse og virke desperat...

en mellomting er fint da..

hvis en feks sender hodestups forelsket lignende meldinger etter bare en flørt på byen

Liker jeg han tilbake kan han godt gi gass..;-) Ingenting er så kult som å være tullete etter noen som er tullete etter en tilbake..:-)

Og liker jeg ham ikke hadde han jo ikke fått, uansett hvor riktig han nn "spilte".

laguna1365380434
Skrevet

Nå har jeg ikke være så veldig mye på sjekkeren, men i min single periode lot jeg ikke som om jeg var "hard to get" nei. :o)

Det er da slutt på de tider da kun mannen kunne/skulle ta initiativ!

Ikke helt, tydeligvis..:-o Jeg vet flere som er av samme oppfatning som min venninne..Men jeg tror faktisk det er flest jenter...Uten at jeg vet detmed sikkerhet da, øff cørse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...