org Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Grad av frempå...Det er egentlig ikke der jeg er så uenig med henne..Jeg forstår bare ikke hvordan hun orker å kjøre på med så mye headgames..Hun synes jo jeg er helt gærn..;-P Bryter visst flere hellige regler..;-) Hva er headgames? Jeg er for gammel til sånt, altså. Mannen min får holde koken! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Hva er headgames? Jeg er for gammel til sånt, altså. Mannen min får holde koken! Å du vet..Oppføre seg slik og slik for å få andre til å reagere sånn og sånn. Triksing, fiksing, regler og manipulasjon. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har aldri latt som om jeg har vært "hard to get", men god til å ta initativ har jeg heller aldri vært. Det tror jeg har skjedd bare en gang, og det var da jeg sjekka opp han jeg er sammen med nå. Jeg planlegger ikke å skulle ut på sjekker'n igjen. Fine damer som i "Tatt av vinden" skjønner jeg meg ikke på. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 *lol* Klart en må gi bort en blowjob for å være hyggelig, sånn i ny og ne..;-P :-) Ja, ikke sant? Jeg liker kvinner som synes en to-tre øl eller drinker er verdt en blowjob på toalettet (eller et annet sted). Jeg spanderer jo tross alt også drinker/øller for å være hyggelig, og rett skal (bør) være rett :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Liker jeg han tilbake kan han godt gi gass..;-) Ingenting er så kult som å være tullete etter noen som er tullete etter en tilbake..:-) Og liker jeg ham ikke hadde han jo ikke fått, uansett hvor riktig han nn "spilte". joda , og når jeg har hatt kjæreste og vært stormforelsket er det bare superkoselig med masse smser og oppmerksomhet. Men når det er en fyr jeg knapt kjenner som jeg rota med på en fest i helga som sender masse smser og er superforelsket etter bare noen par timer med mitt blide åsyn så blir jeg litt skeptisk 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hey, kult! ;-) Men jeg synes hun styrer noe jævlig. Jeg kan liksom ikke få meg til å tro at guttene MÅ games. Jeg antar at kjekke gutter liker omtrent det samme om kjekke jenter, og det er i allefall ikke å bli spillt..;-) :-) Nope. Spill er utrolig patetisk. Det gir meg assosiasjoner til elendig amerikansk såpe, der jentene sitter og babler om tredagersregler og gud veit. Jeg blir bare irritert, tror jenta er tullerusk, og driter i hele kvinnfolket. Da hjelper det ikke om jeg likte henne i utgangspunktet. Man vil jo ikke ha noen som er tullerusk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Ja, ikke sant? Jeg liker kvinner som synes en to-tre øl eller drinker er verdt en blowjob på toalettet (eller et annet sted). Jeg spanderer jo tross alt også drinker/øller for å være hyggelig, og rett skal (bør) være rett :-) "............................................" *LOL*..;-) Så raus er jeg nok ikke nødvendigvis, men øl tilbake spanderer jeg om noen har vært greie og spandert på meg..(Med mindre de bare er cheesy & ekle) Blowjobs på dass er forebeholdt folk jeg VIRKELIG er begeistret for..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Nope. Spill er utrolig patetisk. Det gir meg assosiasjoner til elendig amerikansk såpe, der jentene sitter og babler om tredagersregler og gud veit. Jeg blir bare irritert, tror jenta er tullerusk, og driter i hele kvinnfolket. Da hjelper det ikke om jeg likte henne i utgangspunktet. Man vil jo ikke ha noen som er tullerusk. Nei, da må de hvertfall være tulleruske på en mere sympatisk måte..Jeg synes å spille rundt menn nesten er litt slemt. HUN ville jo ikke like å bli behandlet sånn, å hva får henne til å tro at guttene liker det? (for det TROR hun, det er jeg sikker på!) En helt annen ting er at jeg tror ikke jeg har annlegg fo det heller. Jeg har ikke tålmodighet til den slags..Sitte ved telfonen i tre dager og sånn..Gud hjelpes, livet er for kort..! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 *LOL*..;-) Så raus er jeg nok ikke nødvendigvis, men øl tilbake spanderer jeg om noen har vært greie og spandert på meg..(Med mindre de bare er cheesy & ekle) Blowjobs på dass er forebeholdt folk jeg VIRKELIG er begeistret for..;-P Jeg har vært borti en sånn avsugningsdame. Kjente henne litt, dog. Men hun spurte meg rett ut etter at utestedet stengte: ""Sdd", vil du ha en avsugning?". Jeg sa selvfølgelig ja, fikk den rundt hjørnet, vi gikk hvert til vårt, og dett vart dett. Ikke noe kvinnfolkpes eller noe. Fikk kun et par sms, men ikke sånne pesende sms. Vi kjente jo hverandre litt. Men det er alt for få av de der. I motsetning til Prozak slapp jeg til og med å spandere øl på jenta. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hytt og pine og hytt og pine, da..;-P Men liker jeg noen er jeg jo raus..Også på blowjobfronten..;-P Jeg liker å bli bortskjemt og regner med at menn ikke synes det er halvgalt å bli både det og likt de også. Jeg synes nesten venninna mi genser mot kjip, slik hun lar gutta henge i stroppen for seg.. :-) Er man for tilbakeholden, så er det lett å ende opp singel, mot sin vilje. Ei venninne har ønsket seg mann og barn så lenge jeg har kjent henne (nærmere 15 år). Men hun mener bestemt at det er mannens jobb å ta initiativ. For en stund siden fortalte hun om en knakende kjekk kar hun traff på toget. De pratet sammen hele turen. Når han gikk av, sa han: "Om skjebnen vil det, så møtes vi snart igjen". Og hun tenkte at den skjebnen kunne egentlig fått litt hjelp. Når jeg spurte om hun hadde bedt om navn og telefon nr, svaret hun: "Det er jo han som er mannen?" Jeg fikk lyst til å riste henne! Og nei, hun traff ham ikke igjen. Og ja, hun er fortsatt singel og lengter etter mann og barn. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jeg har aldri latt som om jeg har vært "hard to get", men god til å ta initativ har jeg heller aldri vært. Det tror jeg har skjedd bare en gang, og det var da jeg sjekka opp han jeg er sammen med nå. Jeg planlegger ikke å skulle ut på sjekker'n igjen. Fine damer som i "Tatt av vinden" skjønner jeg meg ikke på. Både jeg og venninnen min kan godt planlegge, eller hvertfall ha i bakhodet, at det kunne være kjekt med litt blandet selskap..Tingen er at hun later som, og forestiller seg hele tiden, det får ikke jeg til. Og jeg vil ikke, jeg nekter..;-) Og jeg håper virkelig dt ikke er sånn at menn finner kvinner med intiativ demaskuliniserende og kjipe..(Og det har jeg ikke hatt inntrykk av heller!), men jeg begynner neswten å lure, venninna er like sikker i sin sak som jeg i min! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, da må de hvertfall være tulleruske på en mere sympatisk måte..Jeg synes å spille rundt menn nesten er litt slemt. HUN ville jo ikke like å bli behandlet sånn, å hva får henne til å tro at guttene liker det? (for det TROR hun, det er jeg sikker på!) En helt annen ting er at jeg tror ikke jeg har annlegg fo det heller. Jeg har ikke tålmodighet til den slags..Sitte ved telfonen i tre dager og sånn..Gud hjelpes, livet er for kort..! :-) "Jeg har ikke tålmodighet til den slags..Sitte ved telfonen i tre dager og sånn..Gud hjelpes, livet er for kort..! " Nettopp! Her skal vi ikke gå glipp av noe! ;-) Tror heller ikke at mannfolka liker det så veldig om en leker hard to get. Blir for mye styr av det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 "Jeg har ikke tålmodighet til den slags..Sitte ved telfonen i tre dager og sånn..Gud hjelpes, livet er for kort..! " Nettopp! Her skal vi ikke gå glipp av noe! ;-) Tror heller ikke at mannfolka liker det så veldig om en leker hard to get. Blir for mye styr av det. Ja det må jo være ekkelt å deale med folk som går rundt og forestillr seg og manipulerer..:-o JEG liker det ikke, hvorfor skulle en fyr, bare fordi han er gutt? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 *LOL*..;-) Så raus er jeg nok ikke nødvendigvis, men øl tilbake spanderer jeg om noen har vært greie og spandert på meg..(Med mindre de bare er cheesy & ekle) Blowjobs på dass er forebeholdt folk jeg VIRKELIG er begeistret for..;-P Jeg regner med at du skjønte at jeg ikke akkurat var 100% seriøs der...? :-) "............................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jeg har vært borti en sånn avsugningsdame. Kjente henne litt, dog. Men hun spurte meg rett ut etter at utestedet stengte: ""Sdd", vil du ha en avsugning?". Jeg sa selvfølgelig ja, fikk den rundt hjørnet, vi gikk hvert til vårt, og dett vart dett. Ikke noe kvinnfolkpes eller noe. Fikk kun et par sms, men ikke sånne pesende sms. Vi kjente jo hverandre litt. Men det er alt for få av de der. I motsetning til Prozak slapp jeg til og med å spandere øl på jenta. Så kul er ikke jeg altså, jeg er ganske liberal, men får liksom litt sånn "hva hadde bestemor sagt" tanker i hodet om jeg blir FOR slutty..;-P Selvom verden selvsagt hadde vært et mye kulere sted om folk ikke var oppdratt til å kjipe sånn på sex.. Jeg er nok litt større i kjeften en hva je faktisk kan stå inne for, jeg har kompiser som har ment at jeg sannelig kunne bevise her og nå at jeg er så tøff i trynet og sånn, men jeg har ikke fått meg til å gi noen mannlig venn noen blowjob bare for å være allright og hyggelig. Det føles riktigere om jeg er litt begeistret for fyren. Men jeg burde kanskje! ;-P Man er egentlig jævlig uptight. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jeg regner med at du skjønte at jeg ikke akkurat var 100% seriøs der...? :-) "............................................." Jupp! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Både jeg og venninnen min kan godt planlegge, eller hvertfall ha i bakhodet, at det kunne være kjekt med litt blandet selskap..Tingen er at hun later som, og forestiller seg hele tiden, det får ikke jeg til. Og jeg vil ikke, jeg nekter..;-) Og jeg håper virkelig dt ikke er sånn at menn finner kvinner med intiativ demaskuliniserende og kjipe..(Og det har jeg ikke hatt inntrykk av heller!), men jeg begynner neswten å lure, venninna er like sikker i sin sak som jeg i min! :-) Jeg er helt enig med deg. Jeg tror de fleste menn liker kvinner med initiativ! :-) Det kan umulig være noe tiltrekkende med kvinner som bare ser den andre veien. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Så kul er ikke jeg altså, jeg er ganske liberal, men får liksom litt sånn "hva hadde bestemor sagt" tanker i hodet om jeg blir FOR slutty..;-P Selvom verden selvsagt hadde vært et mye kulere sted om folk ikke var oppdratt til å kjipe sånn på sex.. Jeg er nok litt større i kjeften en hva je faktisk kan stå inne for, jeg har kompiser som har ment at jeg sannelig kunne bevise her og nå at jeg er så tøff i trynet og sånn, men jeg har ikke fått meg til å gi noen mannlig venn noen blowjob bare for å være allright og hyggelig. Det føles riktigere om jeg er litt begeistret for fyren. Men jeg burde kanskje! ;-P Man er egentlig jævlig uptight. Helt klart. Jeg har aldri nektet en kvinne en tungejobb hvis hun har bedt om det - venninner som kjærester :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Helt klart. Jeg har aldri nektet en kvinne en tungejobb hvis hun har bedt om det - venninner som kjærester :-) "..............................................." Og da er det nærliggende spørsmålet: "Er det noen som bare har vært venninner som har spurt om det?" 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Du prater et språk jeg ikke forstår, men skal svare så godt jeg kan ;p Jeg er ikke den som driver å spekulerer i å vente så og så lenge med å ta kontakt og alt det styret der. Men jeg er dødsdårlig på å ta initiativ! Jeg er ikke noe sjenert, men akkurat på sånne ting så er jeg helt elendig! Så hvis jeg ikke skal være singel hele livet, så håper jeg at noen gidder å ta tak i meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.