ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Så kul er ikke jeg altså, jeg er ganske liberal, men får liksom litt sånn "hva hadde bestemor sagt" tanker i hodet om jeg blir FOR slutty..;-P Selvom verden selvsagt hadde vært et mye kulere sted om folk ikke var oppdratt til å kjipe sånn på sex.. Jeg er nok litt større i kjeften en hva je faktisk kan stå inne for, jeg har kompiser som har ment at jeg sannelig kunne bevise her og nå at jeg er så tøff i trynet og sånn, men jeg har ikke fått meg til å gi noen mannlig venn noen blowjob bare for å være allright og hyggelig. Det føles riktigere om jeg er litt begeistret for fyren. Men jeg burde kanskje! ;-P Man er egentlig jævlig uptight. Nei, det var litt spaca det der. Husker jeg trodde hun kødda. Var jo en merkelig ting å spørre meg om - vi hadde vel aldri rota engang. Men det var ikke hun som ble sett på som slutty. Det var jeg. Jeg sa det jo ikke til noen, men hun sa det til venninnene sine, som jeg også kjente. Og av en eller annen grunn var det jeg som var billig fordi jeg takket ja. Avsugersken så ikke sånn på det, men venninnene gjorde det. De sa det til meg. Pluss at hun ene av dem egentlig var litt klar for meg, så det var muligens noe kvinnfolkgreier det der. Ikke lett å forstå seg på kvinnfolk, men er man på vei hjem fra byen for å sove takker man jo ikke uten videre nei til avsugninger som kommer sånn ut av løse lufta. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Og da er det nærliggende spørsmålet: "Er det noen som bare har vært venninner som har spurt om det?" Kvinner flest er ikke veldig flinke til å spørre om sånn, selv om de skulle slumpe til å ha lyst. Men noen veldig få gjør det...:-) "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, det var litt spaca det der. Husker jeg trodde hun kødda. Var jo en merkelig ting å spørre meg om - vi hadde vel aldri rota engang. Men det var ikke hun som ble sett på som slutty. Det var jeg. Jeg sa det jo ikke til noen, men hun sa det til venninnene sine, som jeg også kjente. Og av en eller annen grunn var det jeg som var billig fordi jeg takket ja. Avsugersken så ikke sånn på det, men venninnene gjorde det. De sa det til meg. Pluss at hun ene av dem egentlig var litt klar for meg, så det var muligens noe kvinnfolkgreier det der. Ikke lett å forstå seg på kvinnfolk, men er man på vei hjem fra byen for å sove takker man jo ikke uten videre nei til avsugninger som kommer sånn ut av løse lufta. Det skal vel godt gjøres å argumentere for annet enn at dere var like "slutty" begge to :-) "........................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg gidder ikke det opplegget med å spille hard to get i det hele tatt. Finner jeg noen jeg virkelig liker så står jeg på. Jeg var den som fridde da jeg gifta meg også. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, det var litt spaca det der. Husker jeg trodde hun kødda. Var jo en merkelig ting å spørre meg om - vi hadde vel aldri rota engang. Men det var ikke hun som ble sett på som slutty. Det var jeg. Jeg sa det jo ikke til noen, men hun sa det til venninnene sine, som jeg også kjente. Og av en eller annen grunn var det jeg som var billig fordi jeg takket ja. Avsugersken så ikke sånn på det, men venninnene gjorde det. De sa det til meg. Pluss at hun ene av dem egentlig var litt klar for meg, så det var muligens noe kvinnfolkgreier det der. Ikke lett å forstå seg på kvinnfolk, men er man på vei hjem fra byen for å sove takker man jo ikke uten videre nei til avsugninger som kommer sånn ut av løse lufta. "Pluss at hun ene av dem egentlig var litt klar for meg, så det var muligens noe kvinnfolkgreier det der." Ikke mange som vil overta en fyr etter venninna. Kanskje mente hun også at du burde ventet på henne hvis du var interessert. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kvinner flest er ikke veldig flinke til å spørre om sånn, selv om de skulle slumpe til å ha lyst. Men noen veldig få gjør det...:-) "..............................................." Jeg kunne nok slumpet til å ha lyst, men neppe kommet til å spurt... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om, og jeg aner ikke hva headgames er. Men jeg er ihvertfall ikke den som spiller "hard to get". Jeg gidder ikke spille noe spill i det hele tatt, og hopper til sengs og gir blowjob på første daten hvis det passer seg sånn, og driter i om noen oppfatter meg som billig. Men jeg har ikke så mye erfaring med sjekking. Jeg har vært i to lange forhold som til sammen har vart mesteparten av mitt voksne liv, så det har ikke blitt noe særlig sjekking eller dating. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Å du vet..Oppføre seg slik og slik for å få andre til å reagere sånn og sånn. Triksing, fiksing, regler og manipulasjon. :-) "Mindgames" er et annet ord, som jeg synes er bedre. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg kunne nok slumpet til å ha lyst, men neppe kommet til å spurt... Nemlig. Og får dere tilbudet, så er det helt utenkelig å være å "slutty" å si ja. Alle mine single venninner hadde en stående invitasjon når jeg var single :-) ".............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det skal vel godt gjøres å argumentere for annet enn at dere var like "slutty" begge to :-) "........................................." Skal ikke argumentere mot den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 "Pluss at hun ene av dem egentlig var litt klar for meg, så det var muligens noe kvinnfolkgreier det der." Ikke mange som vil overta en fyr etter venninna. Kanskje mente hun også at du burde ventet på henne hvis du var interessert. Jeg visste ikke at hun var interessert, i hvert fall ikke før etterpå. Men jeg var jo aldri interessert uansett. Hun ville dog ha meg likevel, og fikk meg et par-tre ganger. Et av mine mindre rutinerte opplegg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nemlig. Og får dere tilbudet, så er det helt utenkelig å være å "slutty" å si ja. Alle mine single venninner hadde en stående invitasjon når jeg var single :-) ".............................................." Om jeg hadde bedt deg om en tungejobb, hadde du da nøyd deg med det, eller forventet noe mer i bakkant? Det er litt vel personlig til å gjøres blandt venner, men jeg kunne jo prøvd å venne meg til tanken 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Om jeg hadde bedt deg om en tungejobb, hadde du da nøyd deg med det, eller forventet noe mer i bakkant? Det er litt vel personlig til å gjøres blandt venner, men jeg kunne jo prøvd å venne meg til tanken Én eller to ganger hadde vært helt greit. Men hvis det ble en vane, uten at jeg fikk noe "igjen", så ville det nok blitt mindre og mindre interessant :-) Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-) "..............................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 "..som gjerne gir bort både komplimenter og blowjobs når jeg først er begeistret for noen..:-o Ringer gjør jeg og." Mulig jeg er gammeldags? Hm... ringer også? Før eller etter avsugningen? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Én eller to ganger hadde vært helt greit. Men hvis det ble en vane, uten at jeg fikk noe "igjen", så ville det nok blitt mindre og mindre interessant :-) Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-) "..............................................." "Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-)" Din lille kyniker! Men synd at jeg ikke er singel, ellers skulle du gjerne fått opparbeidet deg litt ekspertise her ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Norske menn er så initiativløse at du kan belage deg på å leve lenge i sølibat hvis du bruker din venninnes sjekketriks. Her har jeg mest tro på din variant;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 "Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-)" Din lille kyniker! Men synd at jeg ikke er singel, ellers skulle du gjerne fått opparbeidet deg litt ekspertise her ;-) Å, jeg er ikke så kynisk som jeg høres ut :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Norske menn er så initiativløse at du kan belage deg på å leve lenge i sølibat hvis du bruker din venninnes sjekketriks. Her har jeg mest tro på din variant;-) Der vil jeg svare med at norske kvinner er minst like initiativløse når det kommer til slike ting. Og da tenker jeg: Hvorfor skal det bare være opp til meg? I såfall kan det være det samme :-) ".............................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Der vil jeg svare med at norske kvinner er minst like initiativløse når det kommer til slike ting. Og da tenker jeg: Hvorfor skal det bare være opp til meg? I såfall kan det være det samme :-) ".............................................." Bra noen av oss har vettet i behold og bare spør om telefonnummeret når vi vil ha det. Og ikke bare det, vi ringer også - det gir resultater det. ;-) *S* 0 Siter
tonie Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Der vil jeg svare med at norske kvinner er minst like initiativløse når det kommer til slike ting. Og da tenker jeg: Hvorfor skal det bare være opp til meg? I såfall kan det være det samme :-) ".............................................." Nja. Jeg synes nå det ser ut som det er damene som stort sett må ta initiativ hvis det skal bli noe action. Eventuelt vente til den utkårede er drita, for da tør han til gangs. Av og til lurer jeg på hva dere menn egentlig holde rpå med. Damene må jo for faen gjøre _alt_ nå for tida! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.