Gå til innhold

FU: Dere menn! :-) (og damer som føler seg kallet)

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Bra noen av oss har vettet i behold og bare spør om telefonnummeret når vi vil ha det. Og ikke bare det, vi ringer også - det gir resultater det. ;-)

*S*

Jeg har visst noe å lære! He he

Ulvinnen prøver å lære meg på msn, men går dårlig :P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Prozak

14

• amber sun

7

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Én eller to ganger hadde vært helt greit. Men hvis det ble en vane, uten at jeg fikk noe "igjen", så ville det nok blitt mindre og mindre interessant :-)

Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-)

"..............................................."

"Men det er jo noe som alltid er interessant å gjøre på "nye" subjekter, for å finne ut hva som funker på akkurat den personen. Det er slik man opparbeider seg maks. ekspertise :-)"

Og gjett om vi setter pris på denne typen ekspertise! *s*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151002305' post='3177540]

Jeg har visst noe å lære! He he

Ulvinnen prøver å lære meg på msn, men går dårlig :P

Du bør prøve det jeg gjorde du da.

Be om telefonnummer, si du skal ringe, og gjør det! (Selv om du når du ringer og har drukket, så ender du opp med å bare le og le...det går jo an å sende en melding etterpå som er litt mer forståelig ;-P )

Tror jeg må hjelpe Ulvinnen litt med å få deg igang jeg. :_)

Det gjelder å være litt frampå ;-)

Skrevet

Du bør prøve det jeg gjorde du da.

Be om telefonnummer, si du skal ringe, og gjør det! (Selv om du når du ringer og har drukket, så ender du opp med å bare le og le...det går jo an å sende en melding etterpå som er litt mer forståelig ;-P )

Tror jeg må hjelpe Ulvinnen litt med å få deg igang jeg. :_)

Det gjelder å være litt frampå ;-)

"Be om telefonnummer, si du skal ringe, og gjør det! (Selv om du når du ringer og har drukket, så ender du opp med å bare le og le...det går jo an å sende en melding etterpå som er litt mer forståelig ;-P )"

Næsj... tror jeg heller venter til han ringer meg. Jeg tør ikke sånt :P

Forståelig sms? DU?? hahahahha

"Tror jeg må hjelpe Ulvinnen litt med å få deg igang jeg. :_)"

Hun prøvde så godt hun kunne. Er usikker på om du hadde klart noe bedre ;)

"Det gjelder å være litt frampå ;-)"

Joa, jeg er det! Bare ikke i sånne sammenehenger :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151002776' post='3177556]

"Be om telefonnummer, si du skal ringe, og gjør det! (Selv om du når du ringer og har drukket, så ender du opp med å bare le og le...det går jo an å sende en melding etterpå som er litt mer forståelig ;-P )"

Næsj... tror jeg heller venter til han ringer meg. Jeg tør ikke sånt :P

Forståelig sms? DU?? hahahahha

"Tror jeg må hjelpe Ulvinnen litt med å få deg igang jeg. :_)"

Hun prøvde så godt hun kunne. Er usikker på om du hadde klart noe bedre ;)

"Det gjelder å være litt frampå ;-)"

Joa, jeg er det! Bare ikke i sånne sammenehenger :P

"Næsj... tror jeg heller venter til han ringer meg. Jeg tør ikke sånt :P"

Jeg vet ikke bedre, har ikke vett på å være nervøs vet du. (bare spør Ulvinnen)

Vi får håpe han har vett nok til å ringe deg da. :-)

"Forståelig sms? DU?? hahahahha"

Eh...ja, jo, du sier noe. La meg si det sånn, han skjønte at det var fra meg, men han skjønte ikke alt innholdet. På tross av det så traff vi hverandre på byn som avtalt ;-)

"Hun prøvde så godt hun kunne. Er usikker på om du hadde klart noe bedre ;)"

Tror deg vel egentlig på det ja. :-)

"Joa, jeg er det! Bare ikke i sånne sammenehenger :P "

I know. Du er like frampå som meg når vi fester ihvertfall. :-)

Jeg er bare så vant med flørting på jobb og sånn at jeg bare viderefører det og kjører på, hehe.

*krysser fingrene for at han ringer deg*

Skrevet

"Næsj... tror jeg heller venter til han ringer meg. Jeg tør ikke sånt :P"

Jeg vet ikke bedre, har ikke vett på å være nervøs vet du. (bare spør Ulvinnen)

Vi får håpe han har vett nok til å ringe deg da. :-)

"Forståelig sms? DU?? hahahahha"

Eh...ja, jo, du sier noe. La meg si det sånn, han skjønte at det var fra meg, men han skjønte ikke alt innholdet. På tross av det så traff vi hverandre på byn som avtalt ;-)

"Hun prøvde så godt hun kunne. Er usikker på om du hadde klart noe bedre ;)"

Tror deg vel egentlig på det ja. :-)

"Joa, jeg er det! Bare ikke i sånne sammenehenger :P "

I know. Du er like frampå som meg når vi fester ihvertfall. :-)

Jeg er bare så vant med flørting på jobb og sånn at jeg bare viderefører det og kjører på, hehe.

"Jeg vet ikke bedre, har ikke vett på å være nervøs vet du. (bare spør Ulvinnen) Vi får håpe han har vett nok til å ringe deg da"

He he..det spørs det! Tenk om jeg treffer drømmemannen, og så tar han ikke initiativ han heller? :P

"Eh...ja, jo, du sier noe. La meg si det sånn, han skjønte at det var fra meg, men han skjønte ikke alt innholdet. På tross av det så traff vi hverandre på byn som avtalt"

He he.. det var fordi han spurte meg, din personlige tolk , om hva som egentlig stod ;)

"I know. Du er like frampå som meg når vi fester ihvertfall. :-) Jeg er bare så vant med flørting på jobb og sånn at jeg bare viderefører det og kjører på, hehe. "

Jeg elsker og flørte og gjør det masse. Men med en gang det blir følelser med i bildet, så er det gjort! Da blir jeg verdens største pingle :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151003493' post='3177585]

"Jeg vet ikke bedre, har ikke vett på å være nervøs vet du. (bare spør Ulvinnen) Vi får håpe han har vett nok til å ringe deg da"

He he..det spørs det! Tenk om jeg treffer drømmemannen, og så tar han ikke initiativ han heller? :P

"Eh...ja, jo, du sier noe. La meg si det sånn, han skjønte at det var fra meg, men han skjønte ikke alt innholdet. På tross av det så traff vi hverandre på byn som avtalt"

He he.. det var fordi han spurte meg, din personlige tolk , om hva som egentlig stod ;)

"I know. Du er like frampå som meg når vi fester ihvertfall. :-) Jeg er bare så vant med flørting på jobb og sånn at jeg bare viderefører det og kjører på, hehe. "

Jeg elsker og flørte og gjør det masse. Men med en gang det blir følelser med i bildet, så er det gjort! Da blir jeg verdens største pingle :P

Den siste der, den så jeg ikke før nå. Den med ringinga.Hmmm

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å, jeg er ikke så kynisk som jeg høres ut :-)

".........................................."

:-)

Forøvrig er jeg helt enig med amber (selvsagt!).

Den type ekspertise vet vi å nyte!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151003493' post='3177585]

Du er suveren som tolken min ja. Ingen over, ingen ved siden. :-)

*s*

Skrevet

Nja. Jeg synes nå det ser ut som det er damene som stort sett må ta initiativ hvis det skal bli noe action. Eventuelt vente til den utkårede er drita, for da tør han til gangs. Av og til lurer jeg på hva dere menn egentlig holde rpå med. Damene må jo for faen gjøre _alt_ nå for tida!

;-)

Tull. Det er bare det at dere kvinner fortsatt har ræva sittende fast i middelalderen og tradisjonelle kjønnsrollemønstre. Så når én kvinne tar initiativet overfor én initiativløs mann, så tror dere at alle kvinner tar initiativet overfor alle menn. I praksis er begge kjønn nøyaktig like initiativløse, og begge kjønn kunne trengt å være mer initiativrike. Det er ingen grunn til at det skal være noen forskjell på dette i 2006.

"..........................................."

Gjest a survivor
Skrevet

Tull. Det er bare det at dere kvinner fortsatt har ræva sittende fast i middelalderen og tradisjonelle kjønnsrollemønstre. Så når én kvinne tar initiativet overfor én initiativløs mann, så tror dere at alle kvinner tar initiativet overfor alle menn. I praksis er begge kjønn nøyaktig like initiativløse, og begge kjønn kunne trengt å være mer initiativrike. Det er ingen grunn til at det skal være noen forskjell på dette i 2006.

"..........................................."

Det er flere grunner :) som jeg ikke skal komme inn på :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har alltid vært tilhenger av samme metode som du bruker.

Og jeg har hatt _veldig_ mye moro som følge av det. ;o)

Gutter som synes jenter skal spille kostbare og tilbakeholdne og lure og røre har aldri vært min type allikevel, så sånn sett har det fungert utmerket som et slags automatisk sorteringssystem.

Skrevet

Jeg visste ikke at hun var interessert, i hvert fall ikke før etterpå. Men jeg var jo aldri interessert uansett. Hun ville dog ha meg likevel, og fikk meg et par-tre ganger. :)

Et av mine mindre rutinerte opplegg.

:-)

Gjest gomle
Skrevet

Nå er jeg jente da, men jeg har aldri drevet med noen spill. Det skal være spontant, og man har jo stort sett en naturlig sperre på hva som er gøy og hva som blir "i overkant masete". Jeg deler vel ikke akkurat ut blowjobs til gud og hvermann da.. :-) Men jeg har faktisk alltid fått de jeg vil ha, nå har jeg vært gift i mange år da, så jeg er ikke så aktiv på markedet lenger. Men jeg flørter likevel, men må jo droppe blowjobene da :-)

Gjest mannebeinet
Skrevet

Svarer selv om jeg ikke er på jakt. Liker din måte best. "Hard to get"=umulig å se forskjell på om det er forsøk på å pirre interesse eller manglende interesse. Jeg liker folk som er ærlige og tar svarene for hva de er. Og svak/ingen respons er manglende gjensidig interesse. Kaster ikke bort tiden på noe som har mikroskopisk sjangse til å virke.

Venninna di fortjener bare ris til egen bak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...