Gjest Aviaana Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har et problem som jeg ikke helt har funnet løsningen på. Jeg spiller piano og går igjennom sanger fra en sangbok for barn. Problemet er at boka er så tykk at klesklypene mine ikke får sidene fra hverandre. Har dere noen tips? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Strikk rundt hver side av boken? Aner ikke om det går altså, men det var det eneste jeg kom på. :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Strikk rundt hver side av boken? Aner ikke om det går altså, men det var det eneste jeg kom på. :-) hm vet ikke om jeg får boka til å folde seg ut da. problemet er at boka bare ramler sammen. vanskelig når det er en tykk liten sangbok 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hm vet ikke om jeg får boka til å folde seg ut da. problemet er at boka bare ramler sammen. vanskelig når det er en tykk liten sangbok Kopier de aktuelle sangene over på vanlige ark? 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Legge over en liten (plexi-)glassplate for å holde boka på plass??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Et kokebokstativ i smijern? Hør på Jernia. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Et kokebokstativ i smijern? Hør på Jernia. har tenkt den tanken også. spørsmålet er om den får plass på pianoet. vanskelig dette her jeg;) Det må vel være noen musikere som har funnet opp noe som holder boka oppe?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 har tenkt den tanken også. spørsmålet er om den får plass på pianoet. vanskelig dette her jeg;) Det må vel være noen musikere som har funnet opp noe som holder boka oppe?? Er det ikke en del pianoer som har to sånne "pinner" som man kan svinge nedover og holde boka fast med? Gudbedre for en forklaring... 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 har tenkt den tanken også. spørsmålet er om den får plass på pianoet. vanskelig dette her jeg;) Det må vel være noen musikere som har funnet opp noe som holder boka oppe?? Da jeg gikk på pianospilling, ble notene alltid kopiert fordi boka nesten aldri kunne stå på pianoet. Jeg kjenner problemstillngen din. Teite barnesangbøker. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Er det ikke en del pianoer som har to sånne "pinner" som man kan svinge nedover og holde boka fast med? Gudbedre for en forklaring... ingen pinner på dette pianoet i allefall. Men kanskje det kan settes på noen? Har iallefall aldri sett noe piano med slike pinner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.