Gjest Jente som vil bli litt mindre dvask. Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg veier 57-59 kg, er 160 høy og har ekstremt spinkel benbygging. Trener ikke noe og spsier ganske så usunt hvertfall i helger. Derfor ser jeg litt slaskete ut, litt valker på magen, cellulitter på lår og generelt litt dvask i mage, rumpe lår region. Armene er pipestilker... Hvis jeg nå begynner trene, dvs jogge litt, gå turer, sykle, rollerblades, styrke hjemme som sit ups, armhevninger osv, og litt på benk med vekter, og trappe ned litt på godteri og spise mindre mat oftere, hvor raskt kan jeg forvente å se noen reultater? Eller skjer det lite uten ekstreme tiltak? Ser at film stjernen ofte har intensivkurer på 3 mnd før filmer, men disse er vel mye mer intesive både treningsmessig og kostholdsmessig. Kan jeg håpe på å se litt jeg også om feks 3 mnd? Bli litt strammere og ikke så dvask, og kanskje balansere vekta på under 55? (Eller går jeg opp når jeg får mer muskler? Veide 52 leeenge før jeg fikk kjæreste og begynte å spise mer og trene mindre. Jeg er 30 år. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kutter du ut det meste av de søte sakene og trener i tillegg, er jeg ganske sikker på at du vil se resultater i løpet av tre måneder. Men husk: man kan ikke trene av seg celluitter. 0 Siter
Gjest Jente som vil bli litt mindre dvask. Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kutter du ut det meste av de søte sakene og trener i tillegg, er jeg ganske sikker på at du vil se resultater i løpet av tre måneder. Men husk: man kan ikke trene av seg celluitter. Nei, vet det dessverre, men hjelper det å trene og drikke mye vann da? Hvis jeg "heiser" opp rompa og slik strekker huden på lårene synes de ikke mer da. Så virker som huden er litt slapp på en måte. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, vet det dessverre, men hjelper det å trene og drikke mye vann da? Hvis jeg "heiser" opp rompa og slik strekker huden på lårene synes de ikke mer da. Så virker som huden er litt slapp på en måte. Joda, vann og trening (og gode og dyre kremer) skal hjelpe. Men de forsvinner neppe helt. 0 Siter
zupernova Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kutter du ut det meste av de søte sakene og trener i tillegg, er jeg ganske sikker på at du vil se resultater i løpet av tre måneder. Men husk: man kan ikke trene av seg celluitter. Men celulitter kan forsvinne? Jeg hadde celulitter for kanskje 5 år siden, som etter at jeg begynte å trene en del forsvant..jeg mener, det var helt glatt..i vinter har jeg ikke trent så mye som før og noen kilo har sneket seg på, og da er de der igjen.. Eller er det sånn at når man er tynnere så synes de bare ikke, men er der likevel? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Men celulitter kan forsvinne? Jeg hadde celulitter for kanskje 5 år siden, som etter at jeg begynte å trene en del forsvant..jeg mener, det var helt glatt..i vinter har jeg ikke trent så mye som før og noen kilo har sneket seg på, og da er de der igjen.. Eller er det sånn at når man er tynnere så synes de bare ikke, men er der likevel? Hmmm... Jeg vet ikke. Jeg har bare lest så mange "eksperters" uttalelser om at det ikke kan forsvinne. Kan det det er det selvsagt en god nyhet. 0 Siter
zupernova Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hmmm... Jeg vet ikke. Jeg har bare lest så mange "eksperters" uttalelser om at det ikke kan forsvinne. Kan det det er det selvsagt en god nyhet. Jeg har også lest slike uttalelser, men celulitter er jo fettansamlinger, og i den perioden(masse stress og lite mat) de ble borte hadde jeg ikke et gram fett ekstra på kroppen, og da er vel naturlig at celulittene ble borte også..men, jeg trives myyye bedre nå, med normalvekt, mer muskler og litt celulitter ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.